Dat heb ik altijd in vliegtuigenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Haat aan Carré hier ook. Hele avond klem zitten omdat de stoelen gepland zijn op minimensen
Korte beentjes dus meestal wiebelen en niet met de voeten op de vloer. Ook niet aangenaam, ik legde meestal mijn tas op de vloerquote:Op zondag 9 juli 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd in vliegtuigenIk heb lange benen.
Mafkezenquote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Plz kill me now. Ze hebben het theater niet afgelast. Het is 35 graden en benauwd. Het gaat erom spannen of het zwarte stuk op buienradar overtrekt aan het eind van de voorstelling of na afloop. In beide gevallen zijn we fucked want we moeten alle zooi opruimen. Tent, koelkast, buffet, kratjes...
Ppfff arme zielen julliequote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
Plz kill me now. Ze hebben het theater niet afgelast. Het is 35 graden en benauwd. Het gaat erom spannen of het zwarte stuk op buienradar overtrekt aan het eind van de voorstelling of na afloop. In beide gevallen zijn we fucked want we moeten alle zooi opruimen. Tent, koelkast, buffet, kratjes...
En wat gaat het worden? Leuk toch kamperenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben geloof ik een gezamenlijke midlife crisis ofzo. We zijn net naar een grote caravan- en camperdealer geweest.
Een caravan met een Frans bed. Maar er zitten wel wat haken en ogen aan dit verhaal. We hebben geen auto met trekhaak. Wel een boodschappenwagentje en een elektrische leaseauto. We moeten even puzzelen op wat de slimste en voordeligste combinatie van vervoersmiddelen is. Er is ook een halve motorwens.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
En wat gaat het worden? Leuk toch kamperen
Wel fijn dat jullie gelijk opgaanquote:Op zondag 9 juli 2023 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben geloof ik een gezamenlijke midlife crisis ofzo. We zijn net naar een grote caravan- en camperdealer geweest.
Maar veilig thuis?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:43 schreef Sarabi het volgende:
Om 16u hebben ze het festival helaas gestopt![]()
Daarna alles in een stortbui opgeruimd.
Yepquote:
Dat zeiden wij ookquote:
Hier was een bliksemschicht met allerlei knetters dr rond om. Zag er bruut uit. Ik was vandaag aan het helpen. Het gaat hier ook los. Even aan het schuilen nu.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:03 schreef Lonaa het volgende:
Jezus. Het gaat hier los met een hoofdletter. Ik ben net veilig thuis. Hoop vooral dat de baas ook veilig is. Die is daar nog voor de laatste dingen...
Je hebt dit keer dus wel regen gehad? Meestal is het toch opgelost wanneer de bui bij jou is?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:52 schreef fietsie het volgende:
Hier enkeldiep water in de tuin; dakgoten van de buurman zitten wegens verbouwing niet op het riool maar lozen in de steeg...
BBQ was geslaagd; de brisket met chimichurri verdween als sneeuw voor de zon, de panchetta viel wat tegen.
M'n zelfgemaakte huzarensalade was op voor ik het wist![]()
Van de staartjes brisket had ik een vooraf gerechtje gemaakt: steak tartare. Die ging er goed in
We hebben de 1e ronde buien buiten onder het zonnescherm uitgezeten, en daarna alles naar binnen gesleept
De voorspellingen waren dubbel tot drie keer wat er werkelijk viel.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt dit keer dus wel regen gehad? Meestal is het toch opgelost wanneer de bui bij jou is?
Wat klinkt dat weer geweldigquote:Op zondag 9 juli 2023 20:32 schreef fietsie het volgende:
Van de restjes brisket , die ik er vanmorgen had afgesneden omdat die veel dunner waren dan de rest,, had ik een steak tartare gemaakt..
Dat wil ik iedere dag wel
Dit klinkt als harder werken en beulen dan het sporten van de afgelopen jaren.quote:
Die ben ik ook aan het kijken. Ik vind er nog niet heel veel aan. Een kerk waarin misbruik van macht, geld en mensen plaatsvindt. Niets nieuws. Dat is imho het doel van kerken, al dan niet bewust.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:02 schreef borisz het volgende:
Derde deel van de Hillsong docu op HBO aan het kijken
Kerken die te veel draaien om één leider
Is je nog iets specifieks opgevallen qua uitvoering?quote:Op zondag 9 juli 2023 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Les MisPrachtige enscenering, het is ze zowaar vergeven dat er geen draaicirkel was. Marius was meer DRAmarius, voor de rest prima cast.
Gefelicteerd Kreaquote:
Ja. Dat is waar.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die ben ik ook aan het kijken. Ik vind er nog niet heel veel aan. Een kerk waarin misbruik van macht, geld en mensen plaatsvindt. Niets nieuws. Dat is imho het doel van kerken, al dan niet bewust.
Fantime ging dood aan de verkeerde kant van het podiumquote:Op zondag 9 juli 2023 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je nog iets specifieks opgevallen qua uitvoering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |