SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Monique___ op 09-07-2023 10:27:34 ]![]()
Snelle jellequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@Nattekat wanneer neem je een niet-oranje avatar hee, tis geen koningsdag meerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Volgens mij heb ik hem voor de OS in 2021 genomen en zijn de twee pogingen om hem terug te veranderen mislukt.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:26 schreef Paul het volgende:
@:nattekat wanneer neem je een niet-oranje avatar hee, tis geen koningsdag meer100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu wel geluktquote:
Moet even wennen aan je UIquote:
je hoeft niet zo jaloers te zijn heequote:Op zondag 9 juli 2023 10:28 schreef SwJ het volgende:
@:paul wanneer neem je een niet-kleuter avatar hee, je bent geen 6 meer.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kan toch airco/ventilator kopen of een aan het plafond maken waar je ook een lamp op kan halenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:28 schreef SwJ het volgende:
@:paul wanneer neem je een niet-kleuter avatar hee, je bent geen 6 meer.quote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ventilators koelen niet, die experts moet je niet geloven.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan toch airco/ventilator kopen of een aan het plafond maken waar je ook een lamp op kan halen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neem ik ook maar ff andere UI, past wel bij het weer“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Okquote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ventilators koelen niet, die experts moet je niet geloven.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dan kan hij minder klagen...dus neequote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan toch airco/ventilator kopen of een aan het plafond maken waar je ook een lamp op kan halen![]()
![]()
Goed planquote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Lovely het volgende:
Neem ik ook maar ff andere UI, past wel bij het weer100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jou UIquote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat krijgt autistische trekjes van deze verandering
Zullen we de interventie van Monique over het feit laten gaan dat ze overal geklaag ziet?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik voel hier toch een koel briesje over mijn lijf en dat vind ik voor nu voldoendequote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ventilators koelen niet, die experts moet je niet geloven.
Het koelt het huis niet afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doen ze dat wel dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank. Niemand had me meer serieus genomen
Ik heb recent nog iemands zusje serieus hard genomen, komt dichtbij zo
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
was even bij het zwembad waar blijkbaar tientallen vliegjes gezamenlijk suicide hebben gepleegdquote:Op zondag 9 juli 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we de interventie van Monique over het feit laten gaan dat ze overal geklaag ziet?![]()
![]()
![]()
weg ermee![]()
Karma is a bitchquote:Op zondag 9 juli 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was even bij het zwembad waar blijkbaar tientallen vliegjes gezamenlijk suicide hebben gepleegd![]()
![]()
![]()
weg ermee
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
en je zeurt en klaagt veelquote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank. Niemand had me meer serieus genomen
90% van je posts zijn klaagzeurpostst![]()
is die weer uit de rolstoel ondertussen?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb recent nog iemands zusje serieus hard genomen, komt dichtbij zo![]()
![]()
Tijd voor je interventie.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en je zeurt en klaagt veel
90% van je posts zijn klaagzeurpostst100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en je zeurt en klaagt veel
90% van je posts zijn klaagzeurpostst
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb niets slechts gedaanquote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
true
dus jou staat nog wat te wachten vandaag
Behalve die ene mug vermoord toen ik vannacht wakker werd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ohh noem je dat niks slechts.. je hebt iemands vader of moeder vermoordquote:Op zondag 9 juli 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets slechts gedaan
Behalve die ene mug vermoord toen ik vannacht wakker werd.![]()
![]()
![]()
Ik heb onderzoek gedaanquote:quote:quote:quote:Op zondag 9 juli 2023 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet echt en is ook de reden dat ik zoveel katten gifjes postquote:Op zondag 9 juli 2023 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt af en toe om kittens lachenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik deed gewoon onderzoek naar de bewering van nattekatquote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat hij f1 te vol te spammen met onzin pfffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
je zit gewoon daar het topic te vervuilen met deze onzinquote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef Paul het volgende:
[..]
ik deed gewoon onderzoek naar de bewering van nattekat![]()
fail![]()
Ik denk niet dat ze daar ooit nog zelfstandig uit gaat komenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is die weer uit de rolstoel ondertussen?
Je bent wel hard voor Paultjequote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je zit gewoon daar het topic te vervuilen met deze onzin![]()
fail![]()
Nou en?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat hij f1 te vol te spammen met onzin pfff![]()
Ik doe niet vaak dingen vragen over bananen, maar in het geval van @Paul zijn het immers ultra terechte vragenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
@:Paul ik ga je bannen uit F1 als je niet heel snel terug komt.
Toch iets te lang door gegaan hequote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar ooit nog zelfstandig uit gaat komen![]()
![]()
Laat hem daarrrrrquote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
@:Paul ik ga je bannen uit F1 als je niet heel snel terug komt.![]()
![]()
Ze zei dat ze makkelijk 45 centimeter aan kon, maar bleek toch te overmoedig van haarquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou enquote:Op zondag 9 juli 2023 10:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar daar wordt ie ook zo uitgekickt![]()
![]()
ZOiets heb ik ook ooit eens gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het was een vrij onbruikbare en ook ondankbare slet.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zei dat ze makkelijk 45 centimeter aan kon, maar bleek toch te overmoedig van haar
Ze was er niet eens blij mee![]()
En maar jankie jankie doen![]()
![]()
ik ga niet meer veel in f1 posten, maar ze stellen me nu vragen die k nog moet beantwoordenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heel in begin toen je op FOK! was?quote:
Brave Paulquote:Op zondag 9 juli 2023 10:54 schreef Paul het volgende:
ik ga niet meer veel in f1 posten, maar ze stellen me nu vragen die k nog moet beantwoorden100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben wel met deze begonnen maar tijdens DTS een keer zo beertje gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah kan mij dat niet meer herinnerenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel met deze begonnen maar tijdens DTS een keer zo beertje gehad“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Weet ook niet precies wanneer hoorquote:
Ik heb er geloof ik drie gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die ene weet ik nogquote:Op zondag 9 juli 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook niet precies wanneer hoor
Ik heb er geloof ik drie gehad![]()
Deze heb ik ooit gehad, weet niet meer wie die gemaakt had jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt had ik idd gemaaktquote:Op zondag 9 juli 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit gehad, weet niet meer wie die gemaakt had jij?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb hem nogquote:
Deze heb ik gehad
Hielp wel met de 1,5 meter in de corona-tijdquote:Op zondag 9 juli 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat smeer je op je kop is goed voor het haar![]()
![]()
![]()
Nu nog beter nu er weer gezoend wordt en zoquote:Op zondag 9 juli 2023 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hielp wel met de 1,5 meter in de corona-tijd![]()
![]()
Jij hebt ook weer je UI van een tijdje terugquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu nog beter nu er weer gezoend wordt en zo![]()
![]()
Heel tijdje terug alweer.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer je UI van een tijdje terugOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh verhip, hier ook wind
Kon gisteravond nog tot middernacht de barbecuelucht ruiken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat is zeker al een tijdje terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klagen over een heerlijke geurquote:Op zondag 9 juli 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, hier ook wind
Kon gisteravond nog tot middernacht de barbecuelucht ruiken
ALs de wind kou kant op staat heb je datquote:Op zondag 9 juli 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, hier ook wind
Kon gisteravond nog tot middernacht de barbecuelucht ruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan even regelen dat ook jij een interventie krijgt voor overal geklaag in zien.quote:
Denken dat ik haat op barbecuegeur
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lekker fris briesje, dank jequote:
Heb jij een vooruitziende blikquote:
Elmo weet ik ook nog wel jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog
Deze heb ik gehad
[ afbeelding ]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is echt wel een luxe op het momentquote:
Hihiquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.![]()
Ja in de winter ook, is wel een fijne warmte. Mijn fysio heeft er ook een, lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
puber ligt hier zelfs onder een dikke dekenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.![]()
![]()
![]()
Lag ik vannacht ook. Dekensquote:Op zondag 9 juli 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt hier zelfs onder een dikke deken![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan er nooit aan wennen en ben meestal een uurtje later wel weer terug bij de eerste die ik hadquote:
Dekens nog welquote:
Ik meestal ook behalve die ik nu hebquote:Op zondag 9 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er nooit aan wennen en ben meestal een uurtje later wel weer terug bij de eerste die ik had
Misschien iets minder klagen ook een optie?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan even regelen dat ook jij een interventie krijgt voor overal geklaag in zien.
Denken dat ik haat op barbecuegeurOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij bent wel iemand die vaak je UI wisselt, moet er in het begin heel erg aan wennen.quote:
Nu weet ik niet beter als ik een vreemde UI zie het niet altijd een nieuwe user is
Toen ik om 2:15 wakker werd lag m'n deken op een hoop aan het voeteneindquote:Op zondag 9 juli 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Warmte deken dan toch
Nee zeg niet dat jij echt nog onder een deken lag natte?
Daarna wel onder een deken geslapen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zei alleen maar dat ik tot middernacht nog de barbecuelucht rook, dat jij daar geklaag in ziet is toch echt jouw probleemquote:Op zondag 9 juli 2023 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien iets minder klagen ook een optie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Snap ik een vaste UI hoort toch bij iemandquote:Op zondag 9 juli 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die vaak je UI wisselt, moet er in het begin heel erg aan wennen.
Nu weet ik niet beter als ik een vreemde UI zie het niet altijd een nieuwe user is“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik om 2:15 wakker werd lag m'n deken op een hoop aan het voeteneind
Daarna wel onder een deken geslapen.![]()
![]()
![]()
why?? had je het niet warm genoeg
lakentje is toch ook lekker?![]()
![]()
Ik heb eigenlijk zo'n verzwaarde deken nodig. Slaap heel onrustig, dus hoe meer gewicht er bovenop me ligt hoe beterquote:Op zondag 9 juli 2023 11:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
why?? had je het niet warm genoeg
lakentje is toch ook lekker?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ohh maar waarom koop je die niet dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n verzwaarde deken nodig. Slaap heel onrustig, dus hoe meer gewicht er bovenop me ligt hoe beter
Ja ik ken ze.. ooit gekocht, las er veel goede dingen over maar ik kon er niet door slapen en werd er juist heel onrustig door.
(7 kg was die deken geloof ik ).
Heb je wel eens eronder geslapen?![]()
Ja kloptquote:Op zondag 9 juli 2023 11:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik een vaste UI hoort toch bij iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat we dan heel erg van mening verschillen over de de definitie van dequote:Op zondag 9 juli 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik tot middernacht nog de barbecuelucht rook, dat jij daar geklaag in ziet is toch echt jouw probleememoticon
Veul te warm nu. Nog nooit geprobeerd ook, maar ga het zeker in overweging nemen als mijn vitaminekuurtje faalt. Probleem is dat ik niet weet of ie werkt (nacht na een pil is een goede vergelijk) omdat ik echt gigantisch ruk heb geslapen voor de airco aan ging.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh maar waarom koop je die niet dan?
Ja ik ken ze.. ooit gekocht, las er veel goede dingen over maar ik kon er niet door slapen en werd er juist heel onrustig door.
(7 kg was die deken geloof ik ).
Heb je wel eens eronder geslapen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dequote:Op zondag 9 juli 2023 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan heel erg van mening verschillen over de de definitie van deemoticon
had vooral betrekking op het feit dat het zo lang bleef hangen. Windstil en een inversielaag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja daar is het nu ook te warm voor, voor zo'n zware deken (denk ik zo).quote:Op zondag 9 juli 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veul te warm nu. Nog nooit geprobeerd ook, maar ga het zeker in overweging nemen als mijn vitaminekuurtje faalt. Probleem is dat ik niet weet of ie werkt (nacht na een pil is een goede vergelijk) omdat ik echt gigantisch ruk heb geslapen voor de airco aan ging.
Ja of op marktplaats kijken.. er zijn er die je kunt uitwassen ook en ze zijn soms voor een paar tientjes op de aanbieding bij de Action ook. (daar had ik hem van).
Eigenlijk moet je het een paar dagen de tijd geven om te wennen.. maar na 2 dagen was ik er klaar mee. Puber nog geprobeerd maar die kon er ook niet mee slapen.![]()
Sommige mensen vinden het gewicht fijn. Google maar eens op "verzwaringsdeken".quote:Op zondag 9 juli 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt hier zelfs onder een dikke deken![]()
Wou hij vroeger ook ingebakerd zijn?![]()
Wie is dat Mikey?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig koelt het weer af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij is wel echt duur jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja daar is het nu ook te warm voor, voor zo'n zware deken (denk ik zo).
Ja of op marktplaats kijken.. er zijn er die je kunt uitwassen ook en ze zijn soms voor een paar tientjes op de aanbieding bij de Action ook. (daar had ik hem van).
Eigenlijk moet je het een paar dagen de tijd geven om te wennen.. maar na 2 dagen was ik er klaar mee. Puber nog geprobeerd maar die kon er ook niet mee slapen.
Maar goed, ik moet langzaam alvast gaan verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil hebben, we hebben alvast wat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Na dinsdag pas, dinsdag ook nog 30 grquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoek een leuk vrouwtje en laat die boven op je liggen, verzwaard ookquote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wel echt duur ja
Maar goed, ik moet langzaam alvast gaan verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil hebben, we hebben alvast wat
Ja hij huilde heel veel.. tot ik van iemand leerde hoe je hem kon inbakeren.. (zag er wel heftig uit) maar dat vond hij heerlijk.. daarna een vrij strakkere slaapzak gaan gebruiken werkte ook goed voor hem.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gewicht fijn. Google maar eens op "verzwaringsdeken".
Wou hij vroeger ook ingebakerd zijn?
Ja ik had erop gezocht maar zowel hij als ik vonden het niet zo fijn om onder te liggen.
Had ook gedacht dat hij het wel fijn zou vinden... hij kan vaker niet goed in slaap vallen, las dat het daar goed voor is.
Hij slaapt wel (NU DUS OOK) onder 2 dekbedden en nog 2 dekens.......
Gelukkig wel de airco altijd aan boven, die gaat uit als we gaan slapen.. maar hij vindt het dus wel fijn om veel op zicht te voelen.![]()
Bij de Action 24,95 euro. Bij de hema 52 euro.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wel echt duur ja
Maar goed, ik moet langzaam alvast gaan verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil hebben, we hebben alvast wat![]()
Geen idee google.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee die van de action is maar 25 euro!!! ze hebben het weer en je kunt hem bestellen!!quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wel echt duur ja
https://shop.action.com/n(...)qtaM5XYaAqSiEALw_wcB![]()
O oke,quote:![]()
Op zoek naar mooie vrouwen
ahaahh zie dat jij hem ook hebt, ja die had ik toen dus besteld voor hierquote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Action 24,95 euro. Bij de hema 52 euro.
verder een prima deken!![]()
Heb je een keer een leuke dame in een veiligheidvest.quote:
Gun ik je wel weet je vast wel raad mee.
R.I.P DTS.![]()
Nee heb ik niet, maar gegoogledquote:Op zondag 9 juli 2023 11:51 schreef Monique___ het volgende:
ah
[..]
aahh zie dat jij hem ook hebt, ja die had ik toen dus besteld voor hier
verder een prima deken!![]()
![]()
Oke doosquote:Op zondag 9 juli 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tsss ik bedoelde de info man man man muts![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja lief van mij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
JIj had er toen toch ook een paar gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je een keer een leuke dame in een veiligheidvest.
Gun ik je wel weet je vast wel raad mee.
![]()
Nee Oranje werkt niet zo bij mij![]()
Jij bent meer van het gelequote:
Ik heb eens gemaak jaquote:Op zondag 9 juli 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had er toen toch ook een paar gemaakt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
succesquote:Op zondag 9 juli 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
moet vandaag de fokstok nog ergens heen brengen![]()
![]()
![]()
Ook al lang geledenquote:
Wel knappe milfquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank je!! zit te kijken waar ik hem heen zal brengen.. wil hem niet te makkelijk ergens neerleggen..quote:![]()
snap ikquote:Op zondag 9 juli 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dank je!! zit te kijken waar ik hem heen zal brengen.. wil hem niet te makkelijk ergens neerleggen..
hier ook niet vertellen![]()
misschien op de route naar de appie![]()
![]()
Neeee ga ik ook niet vertellen waar hij ligtquote:Op zondag 9 juli 2023 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
snap ik
hier ook niet vertellen![]()
misschien op de route naar de appie
hahaha jaaa daar moet ik nog steeds even heen![]()
kado voor de leraar hoeft niet meer.. is een ouder die toch iets haalt![]()
![]()
![]()
Zo wandelen in mijn vest en dan met de trein.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rob heeft toch een vriendin? Die is vast niet op zoek naar iemand andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have funquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat die man een zwaar leven heeft dus gun hem wel een verzetje.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rob heeft toch een vriendin? Die is vast niet op zoek naar iemand andersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat denk ik niet, denk dat hij gelukkig isquote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat die man een zwaar leven heeft dus gun hem wel een verzetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel plezierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb jij alweer een vriendin Mikey?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou 24/7 met zo een opgescheept zitten dot.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, denk dat hij gelukkig is
Soms denk ik wel eens wat moet die man het zwaar hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat je zelf een zwaar leven hebt als je je daar mee moet bemoeien.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat die man een zwaar leven heeft dus gun hem wel een verzetje.quote:![]()
Laten we het maar over het weer hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Airco houdt het vol, niks over te zeggen verder.quote:
Is in mijn woonkamer wel inmiddels dezelfde temperatuur als in mijn slaapkamer, volgens mij is dit precies de grens van dat zo'n airco iets toevoegt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
He wel vriendelijk .quote:Op zondag 9 juli 2023 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf een zwaar leven hebt als je je daar mee moet bemoeien.
[..]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je nog even wachten tot het koeler wordtquote:
Langzaam maar zeker gebeurt dat wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je nog even wachten tot het koeler wordt
Het is al 3 graden koeler dan vanmorgen.![]()
23.7 hier in de woonkamerquote:Op zondag 9 juli 2023 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airco houdt het vol, niks over te zeggen verder.
Is in mijn woonkamer wel inmiddels dezelfde temperatuur als in mijn slaapkamer, volgens mij is dit precies de grens van dat zo'n airco iets toevoegtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Airco aan zekerquote:Op zondag 9 juli 2023 12:25 schreef maily het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gebeurt dat wel.
Het is al 3 graden koeler dan vanmorgen.
Prima in de woonkamer tot nu toe.. geen airco of ventilator“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Scheelt ook zo'n 7 graden qua buitentemperatuur volgens mijquote:Op zondag 9 juli 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bovenverdieping 21 graadjes
benedenverdieping 23.5bij jou zelfs koeler
![]()
En die airco.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voordeel is dat we een paar dagen frisse gehad dus het was lekker afgekoeld in huisquote:Op zondag 9 juli 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
Prima in de woonkamer tot nu toe.. geen airco of ventilatorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Te warmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Scheelt wel iets idd..quote:Op zondag 9 juli 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat we een paar dagen frisse gehad dus het was lekker afgekoeld in huis“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
WAAAT is het zoveel koeler bij jou?quote:Op zondag 9 juli 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt ook zo'n 7 graden qua buitentemperatuur volgens mij
En die airco.
Even kijken..
edit: het is gewoon een lekker temperatuurtje bij jou! Wat een verschil met hier..![]()
En we zitten al bijna op het warmste punt van de dag, want het koufront trekt na 13:00 over. Om 15:00 gaat het 16 graden schelenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
WAAAT is het zoveel koeler bij jou?
Even kijken..
edit: het is gewoon een lekker temperatuurtje bij jou! Wat een verschil met hier..
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
30 graden buiten
Woonkamer 25, slaapkamer 24“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Volgens weer.nl app komt hier om 15 uur iets van onweer , 30% kans maar op.. zal wel niet hierheen komenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En we zitten al bijna op het warmste punt van de dag, want het koufront trekt na 13:00 over. Om 15:00 gaat het 16 graden schelen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens weer.nl app komt hier om 15 uur iets van onweer , 30% kans maar op.. zal wel niet hierheen komen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Was het maar zo feest, hier nietquote:Op zondag 9 juli 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En we zitten al bijna op het warmste punt van de dag, want het koufront trekt na 13:00 over. Om 15:00 gaat het 16 graden schelen
Kun je klokkijken?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ha in groningen nog warmer dan hierquote:![]()
wow zie nu drenthe.....![]()
alles daar in het noorden is warmer
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is 16:00 pasquote:Op zondag 9 juli 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ha in groningen nog warmer dan hier![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik denk rond deze tijd nog niet aan drankquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. daar zal het nu nog warmer zijn![]()
qua temp is het bij jou straks lekker fris
Ja, fout.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Na 12 uur alcoholvrij Bier voor mijquote:Op zondag 9 juli 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk rond deze tijd nog niet aan drank
Ik heb er één en ik ben er trots op
Twijfel nu wel of die airco nog wel zin heeft zo. Wist niet dat het zo hard af ging koelen...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Denk omdat er rond die tijd in zuid westen al regent en onweertquote:Op zondag 9 juli 2023 12:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ha in groningen nog warmer dan hier![]()
alles daar in het noorden is warmer
![]()
![]()
Beetje zonde van het geld..quote:Op zondag 9 juli 2023 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Twijfel nu wel of die airco nog wel zin heeft zo. Wist niet dat het zo hard af ging koelen...
Of is het zonder nu te warm bij jou?![]()
Denk dat het zonder nu rond de 25 zou zijn, misschien nog iets hoger. Maar het is die benauwdheid...quote:Op zondag 9 juli 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld..
Of is het zonder nu te warm bij jou?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog steeds geen gewoon bier meer?quote:
Ik drink wel alcoholvrij bubbeltjes water
Ja en daar is de airco wel heel fijn voor.. die benauwdheid.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het zonder nu rond de 25 zou zijn, misschien nog iets hoger. Maar het is die benauwdheid...
hier beneden is het dan wel 23.5 nu maar de benauwdheid is weg.. is me al veel waard![]()
![]()
Nope. Vind ik niet lekker meer. Overdag 0 0, s avonds een wijntje.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds geen gewoon bier meer?
Ik drink wel alcoholvrij bubbeltjes waterIk heb er één en ik ben er trots op
Hot hotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjes gedaan hoorquote:Op zondag 9 juli 2023 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Vind ik niet lekker meer. Overdag 0 0, s avonds een wijntje.![]()
Had gisteren zin in een koud wit wijntje, maar niet gedaan. En ben ik blij van want had gisteren weer boezemfibrileren had ik de schuld aan het wijntje gegeven
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: