SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Monique___ op 09-07-2023 10:27:34 ]![]()
Snelle jellequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@Nattekat wanneer neem je een niet-oranje avatar hee, tis geen koningsdag meerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Volgens mij heb ik hem voor de OS in 2021 genomen en zijn de twee pogingen om hem terug te veranderen mislukt.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:26 schreef Paul het volgende:
@:nattekat wanneer neem je een niet-oranje avatar hee, tis geen koningsdag meer100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu wel geluktquote:
Moet even wennen aan je UIquote:
je hoeft niet zo jaloers te zijn heequote:Op zondag 9 juli 2023 10:28 schreef SwJ het volgende:
@:paul wanneer neem je een niet-kleuter avatar hee, je bent geen 6 meer.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je kan toch airco/ventilator kopen of een aan het plafond maken waar je ook een lamp op kan halenquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:28 schreef SwJ het volgende:
@:paul wanneer neem je een niet-kleuter avatar hee, je bent geen 6 meer.quote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ventilators koelen niet, die experts moet je niet geloven.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan toch airco/ventilator kopen of een aan het plafond maken waar je ook een lamp op kan halen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neem ik ook maar ff andere UI, past wel bij het weer“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Okquote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ventilators koelen niet, die experts moet je niet geloven.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dan kan hij minder klagen...dus neequote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan toch airco/ventilator kopen of een aan het plafond maken waar je ook een lamp op kan halen![]()
![]()
Goed planquote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Lovely het volgende:
Neem ik ook maar ff andere UI, past wel bij het weer100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
jou UIquote:Op zondag 9 juli 2023 10:30 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat krijgt autistische trekjes van deze verandering
Zullen we de interventie van Monique over het feit laten gaan dat ze overal geklaag ziet?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik voel hier toch een koel briesje over mijn lijf en dat vind ik voor nu voldoendequote:Op zondag 9 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ventilators koelen niet, die experts moet je niet geloven.
Het koelt het huis niet afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doen ze dat wel dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank. Niemand had me meer serieus genomen
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb recent nog iemands zusje serieus hard genomen, komt dichtbij zo
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
was even bij het zwembad waar blijkbaar tientallen vliegjes gezamenlijk suicide hebben gepleegdquote:Op zondag 9 juli 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we de interventie van Monique over het feit laten gaan dat ze overal geklaag ziet?![]()
![]()
![]()
weg ermee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: