Karma is a bitchquote:Op zondag 9 juli 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was even bij het zwembad waar blijkbaar tientallen vliegjes gezamenlijk suicide hebben gepleegd![]()
![]()
![]()
weg ermee
en je zeurt en klaagt veelquote:Op zondag 9 juli 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank. Niemand had me meer serieus genomen
is die weer uit de rolstoel ondertussen?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb recent nog iemands zusje serieus hard genomen, komt dichtbij zo
Tijd voor je interventie.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en je zeurt en klaagt veel
90% van je posts zijn klaagzeurpostst
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en je zeurt en klaagt veel
90% van je posts zijn klaagzeurpostst
Ik heb niets slechts gedaanquote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
true
dus jou staat nog wat te wachten vandaag
Ohh noem je dat niks slechts.. je hebt iemands vader of moeder vermoordquote:Op zondag 9 juli 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets slechts gedaan
Behalve die ene mug vermoord toen ik vannacht wakker werd.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet echt en is ook de reden dat ik zoveel katten gifjes post
quote:Op zondag 9 juli 2023 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt af en toe om kittens lachen
ik deed gewoon onderzoek naar de bewering van nattekatquote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat hij f1 te vol te spammen met onzin pfff
je zit gewoon daar het topic te vervuilen met deze onzinquote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef Paul het volgende:
[..]
ik deed gewoon onderzoek naar de bewering van nattekat
Ik denk niet dat ze daar ooit nog zelfstandig uit gaat komenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is die weer uit de rolstoel ondertussen?
Je bent wel hard voor Paultjequote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je zit gewoon daar het topic te vervuilen met deze onzin![]()
fail
Nou en?quote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat hij f1 te vol te spammen met onzin pfff
Ik doe niet vaak dingen vragen over bananen, maar in het geval van @Paul zijn het immers ultra terechte vragenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
@:Paul ik ga je bannen uit F1 als je niet heel snel terug komt.
Toch iets te lang door gegaan hequote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar ooit nog zelfstandig uit gaat komen
Laat hem daarrrrrquote:Op zondag 9 juli 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
@:Paul ik ga je bannen uit F1 als je niet heel snel terug komt.
Ze zei dat ze makkelijk 45 centimeter aan kon, maar bleek toch te overmoedig van haarquote:
Nou enquote:Op zondag 9 juli 2023 10:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar daar wordt ie ook zo uitgekickt
ZOiets heb ik ook ooit eens gehadquote:
het was een vrij onbruikbare en ook ondankbare slet.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zei dat ze makkelijk 45 centimeter aan kon, maar bleek toch te overmoedig van haar
Heel in begin toen je op FOK! was?quote:
Brave Paulquote:Op zondag 9 juli 2023 10:54 schreef Paul het volgende:
ik ga niet meer veel in f1 posten, maar ze stellen me nu vragen die k nog moet beantwoorden
Ben wel met deze begonnen maar tijdens DTS een keer zo beertje gehadquote:
Ah kan mij dat niet meer herinnerenquote:Op zondag 9 juli 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel met deze begonnen maar tijdens DTS een keer zo beertje gehad
Weet ook niet precies wanneer hoorquote:
Ja die ene weet ik nogquote:Op zondag 9 juli 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ook niet precies wanneer hoor
Ik heb er geloof ik drie gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |