Deze heb ik ooit gehad, weet niet meer wie die gemaakt had jij?quote:
Klopt had ik idd gemaaktquote:Op zondag 9 juli 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit gehad, weet niet meer wie die gemaakt had jij?
Ik heb hem nogquote:
Hielp wel met de 1,5 meter in de corona-tijdquote:Op zondag 9 juli 2023 10:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat smeer je op je kop is goed voor het haar![]()
Nu nog beter nu er weer gezoend wordt en zoquote:Op zondag 9 juli 2023 11:05 schreef maily het volgende:
[..]
Hielp wel met de 1,5 meter in de corona-tijd
Jij hebt ook weer je UI van een tijdje terugquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu nog beter nu er weer gezoend wordt en zo
Heel tijdje terug alweer.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer je UI van een tijdje terug
Ja dat is zeker al een tijdje terugquote:
Klagen over een heerlijke geurquote:Op zondag 9 juli 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, hier ook wind
Kon gisteravond nog tot middernacht de barbecuelucht ruiken
ALs de wind kou kant op staat heb je datquote:Op zondag 9 juli 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, hier ook wind
Kon gisteravond nog tot middernacht de barbecuelucht ruiken
We gaan even regelen dat ook jij een interventie krijgt voor overal geklaag in zien.quote:
Lekker fris briesje, dank jequote:
Heb jij een vooruitziende blikquote:
Elmo weet ik ook nog wel jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog
Deze heb ik gehad
[ afbeelding ]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.quote:
Dat is echt wel een luxe op het momentquote:
Hihiquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.
Ja in de winter ook, is wel een fijne warmte. Mijn fysio heeft er ook een, lekker hoorquote:
puber ligt hier zelfs onder een dikke dekenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.
Lag ik vannacht ook. Dekensquote:Op zondag 9 juli 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt hier zelfs onder een dikke deken![]()
Ik kan er nooit aan wennen en ben meestal een uurtje later wel weer terug bij de eerste die ik hadquote:
Dekens nog welquote:
Ik meestal ook behalve die ik nu hebquote:Op zondag 9 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er nooit aan wennen en ben meestal een uurtje later wel weer terug bij de eerste die ik had
Misschien iets minder klagen ook een optie?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan even regelen dat ook jij een interventie krijgt voor overal geklaag in zien.
Denken dat ik haat op barbecuegeur
Jij bent wel iemand die vaak je UI wisselt, moet er in het begin heel erg aan wennen.quote:
Toen ik om 2:15 wakker werd lag m'n deken op een hoop aan het voeteneindquote:Op zondag 9 juli 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Warmte deken dan toch
Nee zeg niet dat jij echt nog onder een deken lag natte?
Ik zei alleen maar dat ik tot middernacht nog de barbecuelucht rook, dat jij daar geklaag in ziet is toch echt jouw probleemquote:Op zondag 9 juli 2023 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien iets minder klagen ook een optie?
Snap ik een vaste UI hoort toch bij iemandquote:Op zondag 9 juli 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die vaak je UI wisselt, moet er in het begin heel erg aan wennen.
Nu weet ik niet beter als ik een vreemde UI zie het niet altijd een nieuwe user is
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik om 2:15 wakker werd lag m'n deken op een hoop aan het voeteneind
Daarna wel onder een deken geslapen.
Ik heb eigenlijk zo'n verzwaarde deken nodig. Slaap heel onrustig, dus hoe meer gewicht er bovenop me ligt hoe beterquote:Op zondag 9 juli 2023 11:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
why?? had je het niet warm genoeg
lakentje is toch ook lekker?
Ohh maar waarom koop je die niet dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zo'n verzwaarde deken nodig. Slaap heel onrustig, dus hoe meer gewicht er bovenop me ligt hoe beter
Ja kloptquote:Op zondag 9 juli 2023 11:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap ik een vaste UI hoort toch bij iemand
Ik denk dat we dan heel erg van mening verschillen over de de definitie van dequote:Op zondag 9 juli 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik tot middernacht nog de barbecuelucht rook, dat jij daar geklaag in ziet is toch echt jouw probleem
Veul te warm nu. Nog nooit geprobeerd ook, maar ga het zeker in overweging nemen als mijn vitaminekuurtje faalt. Probleem is dat ik niet weet of ie werkt (nacht na een pil is een goede vergelijk) omdat ik echt gigantisch ruk heb geslapen voor de airco aan ging.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh maar waarom koop je die niet dan?
Ja ik ken ze.. ooit gekocht, las er veel goede dingen over maar ik kon er niet door slapen en werd er juist heel onrustig door.
(7 kg was die deken geloof ik ).
Heb je wel eens eronder geslapen?
Dequote:Op zondag 9 juli 2023 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan heel erg van mening verschillen over de de definitie van deemoticon
Ja daar is het nu ook te warm voor, voor zo'n zware deken (denk ik zo).quote:Op zondag 9 juli 2023 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veul te warm nu. Nog nooit geprobeerd ook, maar ga het zeker in overweging nemen als mijn vitaminekuurtje faalt. Probleem is dat ik niet weet of ie werkt (nacht na een pil is een goede vergelijk) omdat ik echt gigantisch ruk heb geslapen voor de airco aan ging.
Sommige mensen vinden het gewicht fijn. Google maar eens op "verzwaringsdeken".quote:Op zondag 9 juli 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt hier zelfs onder een dikke deken![]()
Wie is dat Mikey?quote:
Hij is wel echt duur jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja daar is het nu ook te warm voor, voor zo'n zware deken (denk ik zo).
Ja of op marktplaats kijken.. er zijn er die je kunt uitwassen ook en ze zijn soms voor een paar tientjes op de aanbieding bij de Action ook. (daar had ik hem van).
Eigenlijk moet je het een paar dagen de tijd geven om te wennen.. maar na 2 dagen was ik er klaar mee. Puber nog geprobeerd maar die kon er ook niet mee slapen.
Na dinsdag pas, dinsdag ook nog 30 grquote:
Zoek een leuk vrouwtje en laat die boven op je liggen, verzwaard ookquote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wel echt duur ja
Maar goed, ik moet langzaam alvast gaan verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil hebben, we hebben alvast wat
Ja hij huilde heel veel.. tot ik van iemand leerde hoe je hem kon inbakeren.. (zag er wel heftig uit) maar dat vond hij heerlijk.. daarna een vrij strakkere slaapzak gaan gebruiken werkte ook goed voor hem.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gewicht fijn. Google maar eens op "verzwaringsdeken".
Wou hij vroeger ook ingebakerd zijn?
Bij de Action 24,95 euro. Bij de hema 52 euro.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wel echt duur ja
Maar goed, ik moet langzaam alvast gaan verzinnen wat ik voor m'n verjaardag wil hebben, we hebben alvast wat
Geen idee google.quote:
nee die van de action is maar 25 euro!!! ze hebben het weer en je kunt hem bestellen!!quote:Op zondag 9 juli 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is wel echt duur ja
O oke,quote:
aahh zie dat jij hem ook hebt, ja die had ik toen dus besteld voor hierquote:Op zondag 9 juli 2023 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Action 24,95 euro. Bij de hema 52 euro.
Heb je een keer een leuke dame in een veiligheidvest.quote:
Nee heb ik niet, maar gegoogledquote:Op zondag 9 juli 2023 11:51 schreef Monique___ het volgende:
ah
[..]
aahh zie dat jij hem ook hebt, ja die had ik toen dus besteld voor hier
verder een prima deken!
Oke doosquote:Op zondag 9 juli 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tsss ik bedoelde de info man man man muts
Ja lief van mij.quote:
JIj had er toen toch ook een paar gemaakt?quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je een keer een leuke dame in een veiligheidvest.
Gun ik je wel weet je vast wel raad mee.
Jij bent meer van het gelequote:
Ik heb eens gemaak jaquote:Op zondag 9 juli 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj had er toen toch ook een paar gemaakt?
succesquote:Op zondag 9 juli 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
moet vandaag de fokstok nog ergens heen brengen![]()
Ook al lang geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |