Heb jij een vooruitziende blikquote:
Elmo weet ik ook nog wel jaquote:Op zondag 9 juli 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog
Deze heb ik gehad
[ afbeelding ]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.quote:
Dat is echt wel een luxe op het momentquote:
Hihiquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.
Ja in de winter ook, is wel een fijne warmte. Mijn fysio heeft er ook een, lekker hoorquote:
puber ligt hier zelfs onder een dikke dekenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de middelvingers moet je bewaren voor iedereen die dood gaat door de benauwde hitte.
Lag ik vannacht ook. Dekensquote:Op zondag 9 juli 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt hier zelfs onder een dikke deken![]()
Ik kan er nooit aan wennen en ben meestal een uurtje later wel weer terug bij de eerste die ik hadquote:
Dekens nog welquote:
Ik meestal ook behalve die ik nu hebquote:Op zondag 9 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan er nooit aan wennen en ben meestal een uurtje later wel weer terug bij de eerste die ik had
Misschien iets minder klagen ook een optie?quote:Op zondag 9 juli 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We gaan even regelen dat ook jij een interventie krijgt voor overal geklaag in zien.
Denken dat ik haat op barbecuegeur
Jij bent wel iemand die vaak je UI wisselt, moet er in het begin heel erg aan wennen.quote:
Toen ik om 2:15 wakker werd lag m'n deken op een hoop aan het voeteneindquote:Op zondag 9 juli 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Warmte deken dan toch
Nee zeg niet dat jij echt nog onder een deken lag natte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |