Je hebt gelijk. Alleen is dan de vraag wat die leeftijd is. Kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Oke Hans.
''In de sport spreekt men over veteranen wanneer men mensen bedoelt die de sport beoefenen maar van zodanige leeftijd zijn dat de prestaties verminderd zijn.''.
Komt er gewoon op neer dat Wawa niet meer fit is. En Djokovic wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alleen is dan de vraag wat die leeftijd is. Kan van alles zijn.
Ja, Djokovic is de laatste tijd wel redelijk sterk in tiebreaks. Had hij een UE in de TB in deze Wimbledon?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij kan de set alleen nog winnen via de tiebreak. Kansloos dus
Nee dat was Thuisbezorgdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Djokovic is de laatste tijd wel redelijk sterk in tiebreaks. Had hij een UE in de TB in deze Wimbledon?
Djokovic is de Phil Taylor van het tennis.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Haha leuk dat Novak zegt dat het tegen Hurkacz een hele moeilijke wedstrijd gaat worden en hij een enorm lastige tegenstander is. Dat gaat echt een hele hele simpele zege worden
Bleef je thuis voor Marton?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:49 schreef monkyyy het volgende:
De koek is op bij Fucsovics, tijd om boodschappen te doen
Nergens het idee dat hij gaat verliezen.quote:
Ik ook niet. Berdych-achtig hoe Jarry op de belangrijke punten speelt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Nergens het idee dat hij gaat verliezen.
Nee, gewoon een spannende wedstrijd, dacht even dat Med eruit zou gaanquote:
Meerdere keren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deed hij laatst ook al tegen Botic meen ik, dus zo verrassend was het nou ook weer niet
There's only one Novak Djokovicquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:37 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Djokovic is de Phil Taylor van het tennis.
Tja, niemand had die onderhandse service verwacht in de supertiebreak bij 8-8. Als het goed uitpakt noemen mensen hem waarschijnlijk briljant, en nu is hij de schlemiel. Tja, zo werkt het nou eenmaal. Rune had het uiteraard ook niet verwacht, en zeker niet op dat moment. Toch was hij er razend snel bij. Credits voor Rune.quote:
Wel n hoop 1-2 punches met snelle games waardoor het niet bijster interessant wordt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk potje nu met Zverev en Berrettini.
Nou dat wil ik nog zien. Hurkacz echt een van de meest onderschatte spelers. Misschien wel de sterkste speler na Djoko en Carlos in de helequote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Haha leuk dat Novak zegt dat het tegen Hurkacz een hele moeilijke wedstrijd gaat worden en hij een enorm lastige tegenstander is. Dat gaat echt een hele hele simpele zege worden
Haha altijd hetzelfde met hem, grootste choke-idioot op de tourquote:
Dan heb je Berrettini nog niet zien spelenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou dat wil ik nog zien. Hurkacz echt een van de meest onderschatte spelers. Misschien wel de sterkste speler na Djoko en Carlos in de hele
Draw, op gras.
Zelfs Griek won van Hurkacz op Halle. Maar goed, we gaan het zien!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou dat wil ik nog zien. Hurkacz echt een van de meest onderschatte spelers. Misschien wel de sterkste speler na Djoko en Carlos in de hele
Draw, op gras.
Mahut is zo cringequote:Op zondag 9 juli 2023 14:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pel won net op z'n verjaardag in de supertiebreak van Mahut omdat die op tilt was nadat ie hawkeye een paar keer tegen had gekregen. Die pakt nu veruit zn grootste cheque ooit.
Zijn nieuwe vriendin is een MILF van tien jaar ouder, misschien heeft dat helende krachtenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:43 schreef wimderon het volgende:
Berettini stond drie weken terug nog te huilen op de baan in Stuttgart.
Vind het eigenlijk jammer dat zo'n marathon wedstrijd nu totaal niet meer mogelijk is. Zelfs niet in de buurt.quote:Op zondag 9 juli 2023 15:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel leuk dat zowel Mahut als Isner nu nog rondlopen. Dus het niet zo dat Die Ene Wedstrijd tot permanente schade heeft geleid.
Punt can Bencic gezien op setpoint tegen?quote:
In theorie kan de match tiebreak eindeloos duren toch?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk jammer dat zo'n marathon wedstrijd nu totaal niet meer mogelijk is. Zelfs niet in de buurt.
Een van de twee is Albert Mantingh (of John van Vliet, die twee haal ik altijd door elkaar)quote:Op zondag 9 juli 2023 20:48 schreef Alpha0 het volgende:
Duo commentaar op Ziggo bij Azarenka VS Svitolina
Ach, je begrijpt het welquote:
Beter dan de finale die komen gaat.quote:
Klinkt als het begin van een mopquote:Op zondag 9 juli 2023 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Een Let, een Wit-Russin en een Oekraïense in een tenniswedstrijd.
Walgelijk. Ik ben eens een keer om half 1 's nachts nog de baan op gestapt voor een match.quote:
Zou stom zijn om het niet te doen. Dan is de Pool meteen verder.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:48 schreef Alpha0 het volgende:
what da fuck .... Novak nog de baan op ?????
Hoi Sandra Arendsquote:Op zondag 9 juli 2023 21:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik ben eens een keer om half 1 's nachts nog de baan op gestapt voor een match.
Suzanne Arends bedoel jequote:
Djokovic speelt niet meer dan 3 tiebreaksquote:
Wel fijn al die zekerheden in het tennis anno 2023.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Djokovic speelt niet meer dan 3 tiebreaks
Mag hij dit jaar weer niet meedoen?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wel fijn al die zekerheden in het tennis anno 2023.
Djoko wint AO
Djoko wint Wimbledon
Djoko verliest geen tiebreak.
Enige spannende is hoe Djokovic zich zelf dit jaar uitsluit van de US open winst.
Wel hoor. Maar hij kan ook een lijnrechter omver slaan. Of iets totaal nieuws bedenken.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag hij dit jaar weer niet meedoen?
Vreemd, want hij had een SP op eigen service die al de hele set uitstekend liep.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, ik had ook echt geen enkel moment het idee dat Hurkacz die eerste set ging winnen.
Eurosport, op BBC hoor ik nietsquote:Op zondag 9 juli 2023 23:00 schreef hhh38 het volgende:
Is dat irritante muziekje de hele tijd van Eurosport of Wimbledon zelf?
Het is een soort Berdych.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, ik had ook echt geen enkel moment het idee dat Hurkacz die eerste set ging winnen.
Het lijkt mij ook zo saai om tegen een speler als Hurkacz te spelen, en dan vooral op gras. Natuurlijk zin die professionals en Djokovic is wellicht alleen maar blij dat hij een wedstrijd geen rallies te spelen, maar denk niet dat spelers echt kunnen genieten van een wedstrijd tegen Hurkacz, Isner of bv Karlovic.quote:
Zou je dat ook kunnen challengen?quote:Op zondag 9 juli 2023 23:15 schreef hhh38 het volgende:
Die ballenjongen die steeds in de weg staat bij een hawkeye beslissing
Lijkt mij ook niet. Weet nog dat Isner na die 70-68-partij op Wimbledon zei: "I'm proud to have been part of the greatest tennis match in history."quote:Op zondag 9 juli 2023 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook zo saai om tegen een speler als Hurkacz te spelen, en dan vooral op gras. Natuurlijk zin die professionals en Djokovic is wellicht alleen maar blij dat hij een wedstrijd geen rallies te spelen, maar denk niet dat spelers echt kunnen genieten van een wedstrijd tegen Hurkacz, Isner of bv Karlovic.
Ja. Ik snapte vooral niet dat Murray niet challengde op die 15-30 tegen Tsitsipas. Aarzeling bij een lijnrechter is vaak wel een indicatie dat het slim kan zijn om te challengen.quote:
Laten ze eerst die ballenkinderen maar vervangen door computers. Dan kunnen ze ook niet meer in de weg staan bij Hawk-Eye.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die lijnrechters willen graag vervangen worden door het electronische systeem blijkbaar
neequote:Op zondag 9 juli 2023 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Zouden ze nog een 3e set doen of stoppen ze vanwege decurfew
Is dat op een bijbaantje ja? Dacht dat ze normaal gesproken verder gingen op de baan waar ze gestopt zijn. Al wordt dat ook niet wat als je nu al geen 3 partijen op een dag af kan maken en er dan nog een 4de bij zou komen..quote:Op zondag 9 juli 2023 23:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ze hadden prima alleen even die 3 tiebreak kunnen doen.
Nu kunnen ze beter morgen ergens op een bijbaantje afmaken.
Volgens mij bedoelde @Sebastiaan92 het meer als "die partij kan je schriftelijk afdoen", aangezien de uitkomst toch al vast staat. Hoeft niet meer op Centre Court dusquote:Op zondag 9 juli 2023 23:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat op een bijbaantje ja? Dacht dat ze normaal gesproken verder gingen op de baan waar ze gestopt zijn. Al wordt dat ook niet wat als je nu al geen 3 partijen op een dag af kan maken en er dan nog een 4de bij zou komen..
Dit idd. Anders komen ze straks weer tijd tekort voor Alcaraz-Berretiniquote:Op maandag 10 juli 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde @:Sebastiaan92 het meer als "die partij kan je schriftelijk afdoen", aangezien de uitkomst toch al vast staat. Hoeft niet meer op Centre Court dus
Ik vraag me af wat de odds toen waren, wellicht nog steeds 50/50quote:Op zondag 9 juli 2023 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd, want hij had een SP op eigen service die al de hele set uitstekend liep.
Jij hebt op 6-3 achter in de tiebreak je hele spaargeld op Djokovic gezet voor setwinst?
AUSTRALIAN OPENEDquote:Op zondag 9 juli 2023 21:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik ben eens een keer om half 1 's nachts nog de baan op gestapt voor een match.
Ah, dan begreep ik het verkeerd. Maar dat klopt wel jaquote:Op maandag 10 juli 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde @:Sebastiaan92 het meer als "die partij kan je schriftelijk afdoen", aangezien de uitkomst toch al vast staat. Hoeft niet meer op Centre Court dus
Niet alleen zij maar iedereen tegen Djokovic. Tijdens de wedstrijd werd verteld dat iemand een historische analyse had gemaakt en daaruit bleek dat spelers 60% van de netpunten winnen tegen Djokovic op Wimbledon en dat ze dat dus veel vaker moeten doenquote:Op maandag 10 juli 2023 00:17 schreef Parelhoofd het volgende:
Waarom spelen die service kanonnen amper service volley?!
quote:
Eén ongelukkige beweging van Djokovic en Hurkacz wint.quote:Op maandag 10 juli 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
nouja een set danquote:
Eindelijk eens iemand met karakter tussen al die grijze rotzooi.quote:
Hij speelt tegen mentale kneus Dimitrov hequote:Op maandag 10 juli 2023 19:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Zaadje Rune slaat 2 dubbel fouten en lijkt nu al zo goed als kansloos.![]()
Die ontspoort zometeen.
Alleen @:GwaiLow zag iets van vorm bij Rune.
Ik zie het, uit het niets een ineenstortingquote:Op maandag 10 juli 2023 19:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij speelt tegen mentale kneus Dimitrov he
Niks aan de hand, pakt meteen een prachtig punt.quote:
En nog 2quote:Op maandag 10 juli 2023 19:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niks aan de hand, pakt meteen een prachtig punt.
Ouderwets kapot gespeeld (lijkt het ib4 jynx).quote:
Hopelijk geen flopshow zoals op RG uiteindelijkquote:Op maandag 10 juli 2023 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ga even rukken op een potentiele Djoko-Alca
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk geen flopshow zoals op RG uiteindelijk
Daar was ik echt ziek van. Hopelijk blijven ze fit iddquote:Op maandag 10 juli 2023 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk geen flopshow zoals op RG uiteindelijk
Ik denk dat zoveel licht nergens anders paste.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waarom hebben ze die lampen in godsnaam zo gemaakt dat het dak eerst dicht moet?
Is dat dak ooit tijdens een wedstrijd gesloten?quote:Op maandag 10 juli 2023 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelredome is net zo snel. En een stuk groter.
In de herfst en winter zit 'ie regelmatig dicht vanwege regen en kou voornamelijk.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat dak ooit tijdens een wedstrijd gesloten?
Ik bedoel of ie ooit tijdens de wedstrijd nog gesloten werd.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:31 schreef Sked het volgende:
[..]
In de herfst en winter zit 'ie regelmatig dicht vanwege regen en kou voornamelijk.
Ah nee, dat mag vanwege de veiligheid niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie tijdens de wedstrijd nog gesloten werd.
Heeft teveel punten nodig om het te beslissenquote:Op maandag 10 juli 2023 21:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Deze Alcaraz gaat sowieso mentaal verliezen van Djoko
Rublev - Djoko kan best n aardige pot worden.quote:Op maandag 10 juli 2023 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
Slechts 1 mooi potje morgen op het programma. Swiatek-Svitolina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |