quote:
Die gaat straks nog lekker een uurtje de kelder in.quote:
Tja, de SP wil geen rechts kabinet, dus dat lijkt me een onmogelijke missie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
Carolien nogmaals: ik stap niet in de boot met Rutte als premier.
Ze wil een rechts kabinet. Met de SP erin. Zegt ze net.
ik wil Den Uyl terugquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Willen jullie ook Elco Brinkman terug?
Dat is toch bizar... Een nog rechtser kabinet met de SP.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, de SP wil geen rechts kabinet, dus dat lijkt me een onmogelijke missie.
De SP gaat weer zetels verliezen met Lilian.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
Carolien nogmaals: ik stap niet in de boot met Rutte als premier.
Ze wil een rechts kabinet. Met de SP erin. Zegt ze net.
Ja. De firma Marijnissen kaapt die hele partij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De SP gaat weer zetels verliezen met Lilian.
Heb je geld?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef KingRoland het volgende:
ik zou graag mezelf verkiesbaar willen stellen maar dan wil ik wel minister-president worden
Zolang Jan nog niet in een kist ligt blijft dat zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. De firma Marijnissen kaapt die hele partij.
Nou kun je moeilijk ontkennen dat de landbouw zoals die doorgaans werd georganiseerd door Broeder Leider altijd van wereldklasse is geweest.quote:
Dat lees ik nou al zo lang hier dat ik denk dat je inmiddels al bijna de pensioenleeftijd hebt bereikt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog niet maar daarom wil ik bij de big 4 werken
balkenende is de meeste ondergewaardeerde minister-president ooit in de Nederlandse geschiedenis.quote:
Het is een enorme act, maandag weer pallets sorteren waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lees ik nou al zo lang hier dat ik denk dat je inmiddels al bijna de pensioenleeftijd hebt bereikt.
Haha. Ja. En die blijft gewoon weer zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De SP gaat weer zetels verliezen met Lilian.
PVDA in de jaren 70 ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:25 schreef KingRoland het volgende:
Prime CDA was echt een goede partij
nu echt bagger.
Als je goed luistert hoor je het gezoem van van Mierlo die op lichtsnelheid rondjes draait in z'n graf.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Zul je waarschijnlijk dat lijk van een Hans Wiegel ook weer zien
mi gado
Lilian interrumpeert nooit rechtse partijen, valt alleen het kabinet aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch bizar... Een nog rechtser kabinet met de SP.
Hoezo, is het fvd betrokken?quote:
Dat zou dom zijn geweest, want dat lost helemaal niks op.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die balen dat ze zelf de stekker er niet hebben uitgetrokken tijdens de stikstof ophef.
Ja, die heeft zoveel gezopen dat dat lijk de alcohol nu nog aan het afbreken is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je het gezoem van van Mierlo die op lichtsnelheid rondjes draait in z'n graf.
Yikesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, die heeft zoveel gezopen dat dat lijk de alcohol nu nog aan het afbreken is.
Die mongool van Farmers Defence Force.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die mongool van Farmers Defence Force.
Baudet vond dat de Russische doelen om de krim te annexeren, oost Oekraïne te bezetten en Oekraïne de denazificeren "redelijke" doelen waren van Rusland.quote:
Daar hebben ze echt geen ruimte voor figuren die heel de dag posten op Fokquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nog niet maar daarom wil ik bij de big 4 werken
Rijk aan overuren op zich wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt geen ruimte voor figuren die heel de dag posten op Fok
Nog los van het feit dat je daar niet rijk wordt
doorbijten eerste jaren, maar uiteindelijk compenseer je dat als je eenmaal partner bentquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt geen ruimte voor figuren die heel de dag posten op Fok
Nog los van het feit dat je daar niet rijk wordt
Het uurloon van die gasten is echt om te huilen, helemaal als je het uitdrukt naar daadwerkelijk gemaakte urenquote:
dan komt de 13de maand en de winstuitkering en je zakken zitten overvol.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het uurloon van die gasten is echt om te huilen, helemaal als je het uitdrukt naar daadwerkelijk gemaakte uren
Ik zie hier iemand die alvast aan de campagne begonnen is.quote:CDA-fractievoorzitter Pieter Heerma noemt de val van het kabinet "heel slecht voor Nederland". Hij heeft harde kritiek op het optreden van premier Rutte, die de discussie de afgelopen week op scherp zette en de toekomst van het kabinet op het spel zette. "Zijn opstelling was onverantwoord hard, bijna roekeloos", zegt Heerma. Het heeft er volgens hem niet toe geleid dat we meer grip krijgen op migratie. "En het heeft ons ook niet dichter bij elkaar gebracht."
Die van de Belastingdienst ja. Gaat meer van de helft vanaf hier.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan komt de 13de maand en de winstuitkering en je zakken zitten overvol.
Die andere helft gaat in je zak, niet zo klagenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die van de Belastingdienst ja. Gaat meer van de helft vanaf hier.
Buma in mn zakquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die andere helft gaat in je zak, niet zo klagen![]()
Ik ben de echte maar gok dat hij geen idee (meer) heeft wie kingflopland isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doorbijten eerste jaren, maar uiteindelijk compenseer je dat als je eenmaal partner bent
trouwens als je de echte hmf bent doe Kapi de groeten van mij
Die heeft sowieso mijn stem dan.quote:
Die begint een partij en zit over 5 maanden overspannen thuis.quote:
Die zitten vol zonder te hoeven conformeren aan de verdorven werksfeer van een big-4 orgaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan komt de 13de maand en de winstuitkering en je zakken zitten overvol.
3% is toch best veel hoor als je vergelijkt met de MBB.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben de echte maar gok dat hij geen idee (meer) heeft wie kingflopland is
Ongeveer drie procent van de mensen bij big4 worden partner. Wat doet je denken dat dat je wel makkelijk af zal gaan?
Ik zeg wel meer dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
3% is toch best veel hoor als je vergelijkt met de MBB.
trouwens wat een toon weer, je zei laatst dat je niet meer zou posten en toch kom je terug.
Uh, okquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:37 schreef KingRoland het volgende:
mevrouw hmf zou moest eens weten wat voor taal je hier uitspuwt.
Hype, ophef en dan gaan we gewoon door op de oude voet, ik zie al 40 jaar niets anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:37 schreef stropdaz het volgende:
Nieuwe verkiezingen.
Dat gaat me nog wat worden
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Op RTL4 is Gerard Joling aanwezig om de situatie te duiden.
Nee, zoek hulp.quote:
Zo af en toe heb je toch verstandige teksten, ouwe reus.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die zitten vol zonder te hoeven conformeren aan de verdorven werksfeer van een big-4 orga
Dat hebben we nodig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Op RTL4 is Gerard Joling aanwezig om de situatie te duiden.
RutteWegquote:
Maar zelf conclusies trekken over zijn faalbeleid of leugens, dat kan hij dan weer niet. Nare manquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Rutte heeft dit echt onnodig hard gespeeld in mijn ogen. Los dat er iets moest gebeuren, maar de manier waarop is puur omdat ie beloftes tegen z'n achterban gedaan die hij niet waar kon maken.
Niet als een onderwerp controversieel wordt verklaard.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef stropdaz het volgende:
Begrijp ik het goed van Rutte dat je als demissionair kabinet gewoon beslissingen mag maken?
zou toch heel raar zijn
Nee, dat is niet raar, geen staatsinrichting gehad op school?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef stropdaz het volgende:
Begrijp ik het goed van Rutte dat je als demissionair kabinet gewoon beslissingen mag maken?
zou toch heel raar zijn
Behalve op de (nog) te bepalen controversiële onderwerpen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:39 schreef stropdaz het volgende:
zou toch heel raar zijn
De luxe van een niet al te kritische groep kiezers die het wel best vinden zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar zelf conclusies trekken over zijn faalbeleid of leugens, dat kan hij dan weer niet. Nare man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |