quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat was puur genot @:zipportal @:coco @:wereldgozer
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:01 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nou iig kan ik de komende 4,5 jaar tenminste nog betaalbaar lekker vlees eten
Dat kan wellicht niet meer je hele leven (in NL dan)
De kloof tussen arm en rijk is nog lang niet groot genoeg. Het moet en zal nog schever worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve op het gebied van immigratie zou ik niet weten waarom je blij zou moeten zijn met zo'n coalitie
Gaat Jorritsma , De Hr Omtzigt aan bevelen als PM , in nieuwe funktie Omtzigtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:56 schreef JohnBercow het volgende:
Is Annemarie Jorritsma wellicht beschikbaar als verkenner?
Geert.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:07 schreef xzaz het volgende:
Is er een partij die rechts is qua immigratie maar verder links is?
Funtie eldersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Gaat Jorritsma , De Hr Omtzigt aan bevelen als PM , in nieuwe funktie Omtzigt
Nee, want dat botst met elkaar. Wel opkomen voor de armen hier en niet voor de armen wereldwijd en wel de deur open zetten voor zoveel mogelijk uitgebuite arbeidsmigranten, dat gaat niet echt samen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:07 schreef xzaz het volgende:
Ja. Reken maar op een jaar vertraging. Op heel veel dossiers.quote:
Oktober is nog ver.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft nooit een meerderheid. VVD een zetel of 30, BBB een stuk of 25, CDA een stuk of 6 en JA21 ook. Heb je er maar 67. Ik zie ze niet 9 zetels meer halen.
in de wet staat 90 dagenquote:
Fijn dat je de grap uitlegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hoezo, moeten er zometeen weer achterkamertjesgesprekken niet genotuleerd worden?
De Deense sociaaldemocraten. Zo'n partij heb je hier niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:07 schreef xzaz het volgende:
Dsn zijn het ook geen 90 dagenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:09 schreef cherrycoke het volgende:
90 dagen om een verkiezingen te organizeren, maarja vakantie is belangrijker he.
Een jaar is nog kort, ik verwacht eerlijk gezegd pas rond kerst 2024 een nieuw kabinet... mogen deze 4 partijen nog 2 keer een prinsjesdag doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Reken maar op een jaar vertraging. Op heel veel dossiers.
Kansloze bedoelingquote:
Hans Wiegel en Dries van Agt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik reken nog op een reactie van Maxime Verhagen en Halbe Zijlstra.
den uyl erachteraan SINTERKLAAS DAAR ZIT IEEEEEquote:
In zijn broek voor doet? Je wil een autoritaire lul?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd voor een sterke man, een man waarvan de ene helft van Nederland zegt wat een einde gozer en waarvan de ander helft het in zijn broek voor doet.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd voor een sterke man, een man waarvan de ene helft van Nederland zegt wat een einde gozer en waarvan de ander helft het in zijn broek voor doet.
Dat lijkt me volstrekt onmogelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
Carolien nogmaals: ik stap niet in de boot met Rutte als premier.
Ze wil een rechts kabinet. Met de SP erin. Zegt ze net.
quote:
SP past grotendeels ook in dat profiel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:07 schreef xzaz het volgende:
Ja. Heel bijzonder allemaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me volstrekt onmogelijk.
Zijn wel iets te schreeuwerig. Ik zou graag hebben dat de PvdA weer een SP-light is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
SP past grotendeels ook in dat profiel.
De Tegenpartij niet kennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In zijn broek voor doet? Je wil een autoritaire lul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |