Ja dan ga ik als huiseigenaar wel juichen maar de rest is kut.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een kabinet VVD - BBB met als motto "na ons de zondvloed..."
Absurde complotten heb je bij FvD.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[modbreak]In een live-topic mag best een grap of grol. Maar absurde complotten, vulgaire opmerkingen en beledigingen mogen achterwege blijven. [/modbreak]
Die mogen wel een zeteltje houden, gewoon voor de lollig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Absurde complotten heb je bij FvD.
progressief links kabinet ❤️quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
Hoop zo op een conservatief rechts kabinet❤️
Hangt er vanaf wat voor wisselgeld er ligt, dat is bij een formatie altijd meer en makkelijker dan bij zo'n tussencrisis.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als VVD er met CU niet uitkomt op asiel lukt ze dat waarschijnlijk ook niet met GL.
Nee, GroenLinks heeft al eerder de kans laten schieten om mee te regeren en groene ambities te realiseren, omdat zij er niet uitkwamen m.b.t. het migratievraagstukquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als VVD er met CU niet uitkomt op asiel lukt ze dat waarschijnlijk ook niet met GL.
Hier ben ik het wel mee eens. Het herinnert ons er aan de Haagse Politiek niet helemaal serieus te nemen. (of helemaal niet)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die mogen wel een zeteltje houden, gewoon voor de lollig.
Er moet grootschalig worden ingezet op groene innovatiesubsidie, dat is de enige manier om de klimaatcrisis het hoofd te bieden, maar goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor wisselgeld er ligt, dat is bij een formatie altijd meer en makkelijker dan bij zo'n tussencrisis.
Probleem is wel: er moet worden bezuinigd (altijd lastig) en PvdA en GL zullen een groen pakket willen zien zonder subsidie aan het grootbedrijf.
En daar baalden ze achteraf wel van... ik zie echt meer de problemen die je nu ook bij het klimaatpakket ziet: er mag geen subsidie naar het grootbedrijf en dat vindt VVD erg lastig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, GroenLinks heeft al eerder de kans laten schieten om mee te regeren en groene ambities te realiseren, omdat zij er niet uitkwamen m.b.t. het migratievraagstuk
Rechts hebben we nu al jaren geprobeerd. Niet echt een succes zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
Hoop zo op een conservatief rechts kabinet❤️
Progressief heeft een obsessie met huidskleurtjes en plassertjes. Je hoeft maar naar 020 te kijken wat een clownshow dat is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Rechts hebben we nu al jaren geprobeerd. Niet echt een succes zou ik zeggen.
Stoetjebakker Staghouwer.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:56 schreef JohnBercow het volgende:
Is Annemarie Jorritsma wellicht beschikbaar als verkenner?
Hoezo, moeten er zometeen weer achterkamertjesgesprekken niet genotuleerd worden?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:56 schreef JohnBercow het volgende:
Is Annemarie Jorritsma wellicht beschikbaar als verkenner?
BBB/VVD/CDA/JA21 en...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:57 schreef Hanca het volgende:
Ik zie Hoekstra trouwens nog wel vol gaan voor de Zuid Holland variant: BBB, VVD, GroenLinks, PvdA en CDA. Alles voor zijn ministersplekje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |