Mooi...kunnne ze beginnenquote:
Barrier repareren zegt Sky dacht ik.quote:
Las dat het ad (hoge) bandenspanning zou liggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Benieuwd of de baan wat meer grip heeft nu.
Nee, u8tgelopen Q vd F2 door crashes en daardoor reparatiesquote:
Laat ze hun kwartaalcijfers dan maar niet zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij ViaPlay vinden ze alles weer fantastisch en geweldig.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast weer iemand hier die zich niet op tijd gemeld heeft.
quote:
Ze hebben op je gewachtquote:
Vooral benieuwd wat het gesloopt heeft danquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Barrier repareren zegt Sky dacht ik.
Ssshht F2 moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral benieuwd wat het gesloopt heeft dan
Ik viel er half in, dus ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F1 zei sweeping of the track, dus geen ideequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja als die auto in de kwali nog zo is dan gaat HAM misschien wel over het randje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:16 schreef Evenstar het volgende:
Lewis hard aan het pushen heb ik het idee maar auto is zo onstabieldie knalt er nog af dit weekend.
Flink op zijn donder gehad mag ik hopen, normal machen ja!quote:
Elektrisch probleem, blijkbaar.quote:
Live opgenomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In gedachten mag je die ene gif afspelen.
Having a shitquote:
Zal Tour wel zijnquote:
Ook nog op Silverstonequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:30 schreef Jane het volgende:
Zou toch grappig zijn als Mercedes door al hun klantteams voorbijgestreefd wordt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Jane het volgende:
Maakt niet uit, Lance gebruikt die spiegels toch niet.
Gelukkig hebben ze geen Britse coureurs waar iedereen op zit te geilenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen Britse coureurs waar iedereen op zit te geilen
Echt hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen Britse coureurs waar iedereen op zit te geilen
Jij ook, vergeet je oordoppen niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier deze VT2
Zie jullie morgen bij VT3
Veel plezier bij Rammstein.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier deze VT2
Zie jullie morgen bij VT3
Tedje Kravitz begon de uitzending met de aankondiging dat we deze sessie de ware snelheid van Mercedes zouden gaan zien. Hij zat de boel behoorlijk op te pompen.quote:
De ware snelheid is erg ontnuchterend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje Kravitz begon de uitzending met de aankondiging dat we deze sessie de ware snelheid van Mercedes zouden gaan zien. Hij zat de boel behoorlijk op te pompen.
Nou ja, het kan nog steeds kloppen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje Kravitz begon de uitzending met de aankondiging dat we deze sessie de ware snelheid van Mercedes zouden gaan zien. Hij zat de boel behoorlijk op te pompen.
12 en 15, mooi hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie wel gelijk heeft, hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje is ook een complete randdebielquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ferrari is er net achtergekomen dat ze in de UK andere stopcontacten hebben, denk ik. Die zijn ff een adapter aan het halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Amateurs
In een uur niet eens een elektrisch probleem op kunnen lossen![]()
The Italians invented electricity as we know, James May.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Amateurs
In een uur niet eens een elektrisch probleem op kunnen lossen![]()
Iedereen is nu tape op het gaspedaal aan het plakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:10 schreef Jane het volgende:
Verstappen krijgt z'n voet niet van het gaspedaal.
Dat is dit hele seizoen al duidelijk, Max.
Inderdaad! Alleen in naam is het team Duits, maar verder is het voornamelijk Engels (Brackley). Net zoals hun motordivisie (Brixworth).quote:
Nyck had wel een joekel van een lockup natuurlijk. Helemaal vanzelf ging het ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:14 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer hadden we de laatste lekke band die vanuit zichzelf ging?
Gaat weer een ding worden. Let maar op.
Sowieso niet best, midden in het seizoen dat soort zaken veranderen.
Volgens mij had hij die lockup omdat hij lek reed (?)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Nyck had wel een joekel van een lockup natuurlijk. Helemaal vanzelf ging het ook niet.
O, dat kan ook. Ik heb dat niet goed kunnen zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij had hij die lockup omdat hij lek reed (?)
Dat, en bedreigingen uiten aan Toto, MB, George wordt nog ontzien (maar dat komt wel als die beter presteert tijdens de race dan HAMquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:41 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Maar ik zie vooral veel Merc-fans de hoop uitspreken dat ze lopen te sandbaggen.
Mercedes had beter low fuel kunnen rijden om de fans te plezieren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:58 schreef DKUp het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.
De nieuwe auto van Mercedes excelleert ook niet![]()
Arme Charlie heeft na een goede race weer problemen.
Misschien deden ze dat ook wel....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Mercedes had beter low fuel kunnen rijden om de fans te plezieren.
Ze hadden er beter een parade van kunnen maken en zwaaien voor de best fans of the world.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Mercedes had beter low fuel kunnen rijden om de fans te plezieren.
kreet krautquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een parade van kunnen maken en zwaaien voor de best fans of the world.
Ik ga daar wel vanuit, die staan er morgen gewoon goed bij.quote:
Dat kan niet. de acteur die Q speelde is al een tijdje niet meer op deze wereld helaas.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat de acteur die vroeger Q in James Bond speelde?
Desmond Llewelyn is in 1999 overleden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat de acteur die vroeger Q in James Bond speelde?
Onze knight.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Wie hebben er gloryruns gedaan?
Gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Onze knight.![]()
Trouwens, hoe nat wordt het morgen?
toch altijd onder Ruttequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
oh, het Nederlandse kabinet is gevallen. Nou, is er toch nog iets gebeurd
Ik denk dat hij voor de lockup al lek was. Lekke band, daarom lockupquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Nyck had wel een joekel van een lockup natuurlijk. Helemaal vanzelf ging het ook niet.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet morgen overslaan. Zondag ben ik er weer.
DAGJESVOLKED
Jullie doen zondag de afwas.quote:
Ja, dat moet ik sowieso altijd doen op zondag.quote:
Gewoon alle verlof intrekken, morgen aanwezig of ontslag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef Jane het volgende:
Jongens, dat kan echt niet hoor. Volgende keer graag overleggen met elkaar, zodat niet iedereen tegelijk vrij neemt.
Ik heb BBQ.quote:
Hopelijk kan Max nog presteren na dit vreselijke nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
oh, het Nederlandse kabinet is gevallen. Nou, is er toch nog iets gebeurd
Nou inderdaad, straks denkt Perez nog kampioen te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kan Max nog presteren na dit vreselijke nieuws.
Gruwelijk natquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:20 schreef DKUp het volgende:
Maar het belangrijkste om te weten…..
Gaat het heel erg nat worden vandaag en morgen?
GMTAquote:
Als Max meedoet aan de verkiezingen wint ie vast ook nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kan Max nog presteren na dit vreselijke nieuws.
Zit er dik in maar als je moet kiezen tussen Ratte een boerin of Max lijkt me dat ook wel logisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als Max meedoet aan de verkiezingen wint ie vast ook nog.
zinan!quote:
Wordt wel interessant als het opdroogt, ik begreep dat de grip met deze droogweer banden echt 0 is ook vanwege de hogere druk dus van inters naar rood wordt glijden.quote:
max is tenminste eerlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit er dik in maar als je moet kiezen tussen Ratte een boerin of Max lijkt me dat ook wel logisch.
Zal ook wat met dat ongeluk van vorige week te maken hebben, ik vind het niet zo vreemd dat jonkies in bescherming genomen worden al is dat uiteraard weer een gevalletje put kalf etc. en zal dat weer verwateren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Bereid jullie maar alvast voor, de raceleiding schijt in hun broek voor een paar druppels regen na afgelopen week. In de F3 werd de SC de baan op gestuurd omdat het licht regende en bijna iedereen op slicks reed. De SC bleef op de baan tot de baan weer droog genoeg was voor slicks, en sommigen hebben niet eens de wissel gemaakt. Gewoon pure matchfixing waarbij iedereen die de gok nam voor inters de tering kon krijgen.
Ze laten die jonkies nu helemaal niet racen in natte omstandigheden. De SC kwam de baan op zodra het te nat was voor slicks, en ging weg zodra slicks weer prima waren. Het heeft geen moment dusdanig hard geregend dat alle teams voor de inters kozen. Nou zal het in de F1 zo'n vaart niet lopen, maar het laat wel zien waar de lat ligt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wat met dat ongeluk van vorige week te maken hebben, ik vind het niet zo vreemd dat jonkies in bescherming genomen worden al is dat uiteraard weer een gevalletje put kalf etc. en zal dat weer verwateren.
Gewoon een schrikreactie hè, dat komt ook wel weer goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze laten die jonkies nu helemaal niet racen in natte omstandigheden. De SC kwam de baan op zodra het te nat was voor slicks, en ging weg zodra slicks weer prima waren. Het heeft geen moment dusdanig hard geregend dat alle teams voor de inters kozen. Nou zal het in de F1 zo'n vaart niet lopen, maar het laat wel zien waar de lat ligt.
Ik hoop het, maar ik denk niet dat ze voor morgen al bekomen zijn van de schrik.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een schrikreactie hè, dat komt ook wel weer goed.
Vroom vroom.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Bereid jullie maar alvast voor, de raceleiding schijt in hun broek voor een paar druppels regen na afgelopen week. In de F3 werd de SC de baan op gestuurd omdat het licht regende en bijna iedereen op slicks reed. De SC bleef op de baan tot de baan weer droog genoeg was voor slicks, en sommigen hebben niet eens de wissel gemaakt. Gewoon pure matchfixing waarbij iedereen die de gok nam voor inters de tering kon krijgen.
De raceleiders rennen in paniek rond bij het zien van deze beelden.quote:
Silverstone is ook vlak toch dus het zal allemaal wel meevallen bij F1.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk niet dat ze voor morgen al bekomen zijn van de schrik.
precies. Daar hebben ze geen Roy Nissanyquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Silverstone is ook vlak toch dus het zal allemaal wel meevallen bij F1.
Charles heeft ook wel een pech jaar dus zal me niet verbazen als hij morgen vanuit de pitstraat moet starten.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Best fans in the world have crowded the best track in the world, Crofty,
Ach ja, Johnny Herbert nam in het verleden ook wel eens wat meequote:
Op een compound zachter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Benz lijkt er weer bij te zitten. Jammer
“Huishouden van Jan Steen”quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Glory run.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Rijdt Nyck niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto heeft zijn schandknaap weer bij zich neergezet.
kans is groot iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Brad Pitt? Zal wel ergens staan te vreten.
Zijn er al Brad Pittstop grappen gemaakt?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Brad Pitt? Zal wel ergens staan te vreten.
brad pittstopt met acterenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn er al Brad Pittstop grappen gemaakt?
Het maken van de film levert Brad Pittige Tijden opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Charles zit bij Ferrari, dan is elk jaar een pech jaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Charles heeft ook wel een pech jaar dus zal me niet verbazen als hij morgen vanuit de pitstraat moet starten.
Leclerc is 0.5 sneller, dus Max gaat daar waarschijnlijk nog 0.4 af halen.quote:
Brad wurst met Pitt bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We gaan het zien hopelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leclerc is 0.5 sneller, dus Max gaat daar waarschijnlijk nog 0.4 af halen.
Alleen Hulkenberg is Duitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het balkje links niet, maar ja..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij nu geen softs erop gezet
He was on a hot runquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
Sergeant
Something blew off
Ok lekker dan
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen Hulkenberg is DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas als hij een snellere tijd zet verandert datquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens het balkje links niet, maar ja..
Dat klopt vaker niet dan welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens het balkje links niet, maar ja..
[..]
Alleen Hulkenberg is DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Alleen Hulkenberg is DuitsCommentator bedoel ik. Nederlandse comm. met een volgens mij Duits accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoffel, maar dat is Viaplay begreep ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Commentator bedoel ik. Nederlandse comm. met een volgens mij Duits accent.
En die is niet Duitsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stoffel, maar dat is Viaplay begreep ik.
Correctquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vlaams met een Duitse tongval dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
tijd voor de SCquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
Volgens mij heb je een vergrootglas nodig om de druppels te zien.
Anders mogen ze geen intersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
Dan zal Ferrari wel naar intermediates gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
In het publiek hebben ze allemaal ponchos aan of paraplu's erbij gepakt. Dat doen ze niet als het niet echt regent, hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
Tis wel obvious hèquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:57 schreef Jane het volgende:
Verstappen was even in beeld. Foutje van de regie.
je zou denken dat de FIA gewoon pas reageert als het daadwerkelijk regent... johquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Sjongejonge, de hele tijd niks aan de hand, de FIA geeft die melding, en het gaat regenen
Nee, het is overduidelijk gaan regenen door die melding.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou denken dat de FIA gewoon pas reageert als het daadwerkelijk regent... joh
Leclerc in de muur in 3... 2... 1...quote:
Hij wil het zelf blijkbaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:59 schreef tripel7 het volgende:
Is dat slim, sjarrel met regen laten rijden?
Box box boxquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc in de muur in 3... 2... 1...
Slickeren.quote:
Dat is de eeuwige vraag waar we nooit antwoord op krijgen.quote:
Please confirm question.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oefenen voor wanneer ze tijdens de race een auto op de verkeerde banden naar buiten sturen
Kwalificatie wel.quote:
gewoon weer sabotage van de Brittenquote:
Tuurlijk welquote:
Schroeien op de softsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |