Mooi...kunnne ze beginnenquote:
Barrier repareren zegt Sky dacht ik.quote:
Las dat het ad (hoge) bandenspanning zou liggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Benieuwd of de baan wat meer grip heeft nu.
Nee, u8tgelopen Q vd F2 door crashes en daardoor reparatiesquote:
Laat ze hun kwartaalcijfers dan maar niet zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij ViaPlay vinden ze alles weer fantastisch en geweldig.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast weer iemand hier die zich niet op tijd gemeld heeft.
quote:
Ze hebben op je gewachtquote:
Vooral benieuwd wat het gesloopt heeft danquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Barrier repareren zegt Sky dacht ik.
Ssshht F2 moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral benieuwd wat het gesloopt heeft dan
Ik viel er half in, dus ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F1 zei sweeping of the track, dus geen ideequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja als die auto in de kwali nog zo is dan gaat HAM misschien wel over het randje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:16 schreef Evenstar het volgende:
Lewis hard aan het pushen heb ik het idee maar auto is zo onstabieldie knalt er nog af dit weekend.
Flink op zijn donder gehad mag ik hopen, normal machen ja!quote:
Elektrisch probleem, blijkbaar.quote:
Live opgenomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In gedachten mag je die ene gif afspelen.
Having a shitquote:
Zal Tour wel zijnquote:
Ook nog op Silverstonequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:30 schreef Jane het volgende:
Zou toch grappig zijn als Mercedes door al hun klantteams voorbijgestreefd wordt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:32 schreef Jane het volgende:
Maakt niet uit, Lance gebruikt die spiegels toch niet.
Gelukkig hebben ze geen Britse coureurs waar iedereen op zit te geilenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen Britse coureurs waar iedereen op zit te geilen
Echt hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen Britse coureurs waar iedereen op zit te geilen
Jij ook, vergeet je oordoppen niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier deze VT2
Zie jullie morgen bij VT3
Veel plezier bij Rammstein.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier deze VT2
Zie jullie morgen bij VT3
Tedje Kravitz begon de uitzending met de aankondiging dat we deze sessie de ware snelheid van Mercedes zouden gaan zien. Hij zat de boel behoorlijk op te pompen.quote:
De ware snelheid is erg ontnuchterend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje Kravitz begon de uitzending met de aankondiging dat we deze sessie de ware snelheid van Mercedes zouden gaan zien. Hij zat de boel behoorlijk op te pompen.
Nou ja, het kan nog steeds kloppen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje Kravitz begon de uitzending met de aankondiging dat we deze sessie de ware snelheid van Mercedes zouden gaan zien. Hij zat de boel behoorlijk op te pompen.
12 en 15, mooi hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie wel gelijk heeft, hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje is ook een complete randdebielquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ferrari is er net achtergekomen dat ze in de UK andere stopcontacten hebben, denk ik. Die zijn ff een adapter aan het halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Amateurs
In een uur niet eens een elektrisch probleem op kunnen lossen![]()
The Italians invented electricity as we know, James May.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Amateurs
In een uur niet eens een elektrisch probleem op kunnen lossen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |