kans is groot iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Brad Pitt? Zal wel ergens staan te vreten.
Zijn er al Brad Pittstop grappen gemaakt?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Brad Pitt? Zal wel ergens staan te vreten.
brad pittstopt met acterenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn er al Brad Pittstop grappen gemaakt?
Het maken van de film levert Brad Pittige Tijden opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Charles zit bij Ferrari, dan is elk jaar een pech jaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Charles heeft ook wel een pech jaar dus zal me niet verbazen als hij morgen vanuit de pitstraat moet starten.
Die maar een charles feessiequote:
Leclerc is 0.5 sneller, dus Max gaat daar waarschijnlijk nog 0.4 af halen.quote:
Brad wurst met Pitt bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We gaan het zien hopelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leclerc is 0.5 sneller, dus Max gaat daar waarschijnlijk nog 0.4 af halen.
Heeft hij nu geen softs erop gezetquote:
Alleen Hulkenberg is Duitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het balkje links niet, maar ja..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij nu geen softs erop gezet
He was on a hot runquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
Sergeant
Something blew off
Ok lekker dan
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen Hulkenberg is DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas als hij een snellere tijd zet verandert datquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens het balkje links niet, maar ja..
Dat klopt vaker niet dan welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens het balkje links niet, maar ja..
[..]
Alleen Hulkenberg is DuitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Alleen Hulkenberg is DuitsCommentator bedoel ik. Nederlandse comm. met een volgens mij Duits accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoffel, maar dat is Viaplay begreep ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Commentator bedoel ik. Nederlandse comm. met een volgens mij Duits accent.
En die is niet Duitsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stoffel, maar dat is Viaplay begreep ik.
Correctquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vlaams met een Duitse tongval dusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
tijd voor de SCquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
Volgens mij heb je een vergrootglas nodig om de druppels te zien.
Anders mogen ze geen intersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
Dan zal Ferrari wel naar intermediates gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
In het publiek hebben ze allemaal ponchos aan of paraplu's erbij gepakt. Dat doen ze niet als het niet echt regent, hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wet track.
Tis wel obvious hèquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:57 schreef Jane het volgende:
Verstappen was even in beeld. Foutje van de regie.
je zou denken dat de FIA gewoon pas reageert als het daadwerkelijk regent... johquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Sjongejonge, de hele tijd niks aan de hand, de FIA geeft die melding, en het gaat regenen
Nee, het is overduidelijk gaan regenen door die melding.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou denken dat de FIA gewoon pas reageert als het daadwerkelijk regent... joh
Leclerc in de muur in 3... 2... 1...quote:
Hij wil het zelf blijkbaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:59 schreef tripel7 het volgende:
Is dat slim, sjarrel met regen laten rijden?
Box box boxquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc in de muur in 3... 2... 1...
Slickeren.quote:
Dat is de eeuwige vraag waar we nooit antwoord op krijgen.quote:
Please confirm question.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oefenen voor wanneer ze tijdens de race een auto op de verkeerde banden naar buiten sturen
Kwalificatie wel.quote:
gewoon weer sabotage van de Brittenquote:
Tuurlijk welquote:
Schroeien op de softsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |