Iedereen is nu tape op het gaspedaal aan het plakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:10 schreef Jane het volgende:
Verstappen krijgt z'n voet niet van het gaspedaal.
Dat is dit hele seizoen al duidelijk, Max.
Inderdaad! Alleen in naam is het team Duits, maar verder is het voornamelijk Engels (Brackley). Net zoals hun motordivisie (Brixworth).quote:
Nyck had wel een joekel van een lockup natuurlijk. Helemaal vanzelf ging het ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:14 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer hadden we de laatste lekke band die vanuit zichzelf ging?
Gaat weer een ding worden. Let maar op.
Sowieso niet best, midden in het seizoen dat soort zaken veranderen.
Volgens mij had hij die lockup omdat hij lek reed (?)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Nyck had wel een joekel van een lockup natuurlijk. Helemaal vanzelf ging het ook niet.
O, dat kan ook. Ik heb dat niet goed kunnen zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij had hij die lockup omdat hij lek reed (?)
Dat, en bedreigingen uiten aan Toto, MB, George wordt nog ontzien (maar dat komt wel als die beter presteert tijdens de race dan HAMquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:41 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Maar ik zie vooral veel Merc-fans de hoop uitspreken dat ze lopen te sandbaggen.
Mercedes had beter low fuel kunnen rijden om de fans te plezieren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:58 schreef DKUp het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.
De nieuwe auto van Mercedes excelleert ook niet![]()
Arme Charlie heeft na een goede race weer problemen.
Misschien deden ze dat ook wel....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Mercedes had beter low fuel kunnen rijden om de fans te plezieren.
Ze hadden er beter een parade van kunnen maken en zwaaien voor de best fans of the world.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Mercedes had beter low fuel kunnen rijden om de fans te plezieren.
kreet krautquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een parade van kunnen maken en zwaaien voor de best fans of the world.
Ik ga daar wel vanuit, die staan er morgen gewoon goed bij.quote:
Dat kan niet. de acteur die Q speelde is al een tijdje niet meer op deze wereld helaas.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat de acteur die vroeger Q in James Bond speelde?
Desmond Llewelyn is in 1999 overleden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat de acteur die vroeger Q in James Bond speelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |