Onze knight.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Wie hebben er gloryruns gedaan?
Gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Onze knight.![]()
Trouwens, hoe nat wordt het morgen?
toch altijd onder Ruttequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
oh, het Nederlandse kabinet is gevallen. Nou, is er toch nog iets gebeurd
Ik denk dat hij voor de lockup al lek was. Lekke band, daarom lockupquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Nyck had wel een joekel van een lockup natuurlijk. Helemaal vanzelf ging het ook niet.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet morgen overslaan. Zondag ben ik er weer.
DAGJESVOLKED
Jullie doen zondag de afwas.quote:
Ja, dat moet ik sowieso altijd doen op zondag.quote:
Gewoon alle verlof intrekken, morgen aanwezig of ontslag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:47 schreef Jane het volgende:
Jongens, dat kan echt niet hoor. Volgende keer graag overleggen met elkaar, zodat niet iedereen tegelijk vrij neemt.
Ik heb BBQ.quote:
Hopelijk kan Max nog presteren na dit vreselijke nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
oh, het Nederlandse kabinet is gevallen. Nou, is er toch nog iets gebeurd
Nou inderdaad, straks denkt Perez nog kampioen te worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kan Max nog presteren na dit vreselijke nieuws.
Gruwelijk natquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:20 schreef DKUp het volgende:
Maar het belangrijkste om te weten…..
Gaat het heel erg nat worden vandaag en morgen?
GMTAquote:
Als Max meedoet aan de verkiezingen wint ie vast ook nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kan Max nog presteren na dit vreselijke nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |