Zit er dik in maar als je moet kiezen tussen Ratte een boerin of Max lijkt me dat ook wel logisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als Max meedoet aan de verkiezingen wint ie vast ook nog.
zinan!quote:
Wordt wel interessant als het opdroogt, ik begreep dat de grip met deze droogweer banden echt 0 is ook vanwege de hogere druk dus van inters naar rood wordt glijden.quote:
max is tenminste eerlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit er dik in maar als je moet kiezen tussen Ratte een boerin of Max lijkt me dat ook wel logisch.
Zal ook wat met dat ongeluk van vorige week te maken hebben, ik vind het niet zo vreemd dat jonkies in bescherming genomen worden al is dat uiteraard weer een gevalletje put kalf etc. en zal dat weer verwateren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Bereid jullie maar alvast voor, de raceleiding schijt in hun broek voor een paar druppels regen na afgelopen week. In de F3 werd de SC de baan op gestuurd omdat het licht regende en bijna iedereen op slicks reed. De SC bleef op de baan tot de baan weer droog genoeg was voor slicks, en sommigen hebben niet eens de wissel gemaakt. Gewoon pure matchfixing waarbij iedereen die de gok nam voor inters de tering kon krijgen.
Ze laten die jonkies nu helemaal niet racen in natte omstandigheden. De SC kwam de baan op zodra het te nat was voor slicks, en ging weg zodra slicks weer prima waren. Het heeft geen moment dusdanig hard geregend dat alle teams voor de inters kozen. Nou zal het in de F1 zo'n vaart niet lopen, maar het laat wel zien waar de lat ligt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wat met dat ongeluk van vorige week te maken hebben, ik vind het niet zo vreemd dat jonkies in bescherming genomen worden al is dat uiteraard weer een gevalletje put kalf etc. en zal dat weer verwateren.
Gewoon een schrikreactie hè, dat komt ook wel weer goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze laten die jonkies nu helemaal niet racen in natte omstandigheden. De SC kwam de baan op zodra het te nat was voor slicks, en ging weg zodra slicks weer prima waren. Het heeft geen moment dusdanig hard geregend dat alle teams voor de inters kozen. Nou zal het in de F1 zo'n vaart niet lopen, maar het laat wel zien waar de lat ligt.
Ik hoop het, maar ik denk niet dat ze voor morgen al bekomen zijn van de schrik.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een schrikreactie hè, dat komt ook wel weer goed.
Vroom vroom.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Bereid jullie maar alvast voor, de raceleiding schijt in hun broek voor een paar druppels regen na afgelopen week. In de F3 werd de SC de baan op gestuurd omdat het licht regende en bijna iedereen op slicks reed. De SC bleef op de baan tot de baan weer droog genoeg was voor slicks, en sommigen hebben niet eens de wissel gemaakt. Gewoon pure matchfixing waarbij iedereen die de gok nam voor inters de tering kon krijgen.
De raceleiders rennen in paniek rond bij het zien van deze beelden.quote:
Silverstone is ook vlak toch dus het zal allemaal wel meevallen bij F1.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk niet dat ze voor morgen al bekomen zijn van de schrik.
precies. Daar hebben ze geen Roy Nissanyquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Silverstone is ook vlak toch dus het zal allemaal wel meevallen bij F1.
Charles heeft ook wel een pech jaar dus zal me niet verbazen als hij morgen vanuit de pitstraat moet starten.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Best fans in the world have crowded the best track in the world, Crofty,
Ach ja, Johnny Herbert nam in het verleden ook wel eens wat meequote:
Op een compound zachter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Benz lijkt er weer bij te zitten. Jammer
“Huishouden van Jan Steen”quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Glory run.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
Rijdt Nyck niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto heeft zijn schandknaap weer bij zich neergezet.
kans is groot iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Brad Pitt? Zal wel ergens staan te vreten.
Zijn er al Brad Pittstop grappen gemaakt?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Brad Pitt? Zal wel ergens staan te vreten.
brad pittstopt met acterenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn er al Brad Pittstop grappen gemaakt?
Het maken van de film levert Brad Pittige Tijden opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Charles zit bij Ferrari, dan is elk jaar een pech jaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Charles heeft ook wel een pech jaar dus zal me niet verbazen als hij morgen vanuit de pitstraat moet starten.
Die maar een charles feessiequote:
Leclerc is 0.5 sneller, dus Max gaat daar waarschijnlijk nog 0.4 af halen.quote:
Brad wurst met Pitt bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We gaan het zien hopelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leclerc is 0.5 sneller, dus Max gaat daar waarschijnlijk nog 0.4 af halen.
Heeft hij nu geen softs erop gezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |