Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welk plaatje?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:54 schreef Lovely het volgende:
Mijn plaatje staat wel al 4 topics in de OP![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:54 schreef Lovely het volgende:
Mijn plaatje staat wel al 4 topics in de OP![]()
![]()
Je bent je snelheid kwijt,quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt, oefening baart kunst zegt menquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:57 schreef Rob het volgende:
Ja als je het minder vaak doet dan verleer je de kneepjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mocromaffia maar checkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als er hier gemopperd wordt over het spel, zorgt iedereen er keihard voor dat je ook daadwerkelijk wat te mopperen hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:59 schreef Rob het volgende:
Gewoon goed mopperen dat je iets niet wilt...
Dan laat iedereen je lopen..
#top10
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je moet niet wel of niet mensen laten lopen op basis van wie het is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:59 schreef Rob het volgende:
Gewoon goed mopperen dat je iets niet wilt...
Dan laat iedereen je lopen..
#top10
Gewoon posten en zien wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet me denken aan toen lange frans meedeed aan expeditie robinson. Lag er als eerste uit en noemde het toen expeditie slijmingson.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mopper niet zoquote:
Natte moppenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DIe heb ik al lang niet meer gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Zo maar veiligheidsvest aan doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat ga je doen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt naar de winkel toe gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
koffie en lunch![]()
![]()
![]()
koffie op nu![]()
zoetjes op nu![]()
brood op nu![]()
![]()
Fijne dag Robquote:
Wandelenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
jaaaa
Ik dacht gisteravond alle belangrijke dingen gekocht te hebben
ijsjesen een zak gecrusht ijs
![]()
maar ga wel nog terug voor deze dingen ook haha pff
De super hier is altijd een vriescel! Zonder vest / jas is het daar echt koud....
Ben jij klaar voor vandaag love?![]()
O gezellig, geniet er van. Had ook gekeken maar is mij te ver wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke, wandelsequote:
Hoeveel km wandel je altijd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
![]()
in die hitte pfff
maar wel leuk voor de kids nu.
Paar weken terug daar geweest met een vriendin met haar kinderen.. we zijn niet verder gekomen dan de attractiesen restaurant
![]()
![]()
14km.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, wandelse
Hoeveel km wandel je altijd?
En daarna terug met de trein.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had gisteren al gekeken. Ziet er leuk uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is best wel een eindje lopen met die warme weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgende keer toch beter checken of je niks vergeten bent..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaaa
Ik dacht gisteravond alle belangrijke dingen gekocht te hebben
ijsjesen een zak gecrusht ijs
![]()
maar ga wel nog terug voor deze dingen ook haha pff
De super hier is altijd een vriescel! Zonder vest / jas is het daar echt koud....
Ben jij klaar voor vandaag love?![]()
Valt hier wel mee bij de supermarkt,maar bij de koeling vaak wel. Verneem je die koele lucht wel meer brr
Ja ga even de deur, andere tuinstoel halen en dan relaxen![]()
![]()
![]()
haha jaaa of een lijstje maken... ik wist dat het allemaal bijna op was.. maar ja.. vergeten toen ik in de super stondquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer toch beter checken of je niks vergeten bent..![]()
Valt hier wel mee bij de supermarkt,maar bij de koeling vaak wel. Verneem je die koele lucht wel meer brr
Ja ga even de deur, andere tuinstoel halen en dan relaxen![]()
![]()
Oh nee hier hangen in de hele winkel meerdere airco;s en die staan vol open.
Is wel hilarisch om te zien.. snikheet buiten.. mensen die met vestjes aan komen lopen omdat het binnen te koud is.
Even de deurahh even de deur uit bedoel je denk ik?
Ga je een nieuwe tuinstoel halen?![]()
zo'n ligstoel?![]()
TreinenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trek jij dat als het zo warm is om buiten te ziten/quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer toch beter checken of je niks vergeten bent..![]()
Ja ga even de deur, andere tuinstoel halen en dan relaxen
Begin je nu weer om steeds antwoorden naar mij te gaan quoten om zo een gesprek over te nemen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trek jij dat als het zo warm is om buiten te ziten/
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al jaren niet meer in een trein geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is wel raar airco's in de supermarktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaa of een lijstje maken... ik wist dat het allemaal bijna op was.. maar ja.. vergeten toen ik in de super stond![]()
Oh nee hier hangen in de hele winkel meerdere airco;s en die staan vol open.
Is wel hilarisch om te zien.. snikheet buiten.. mensen die met vestjes aan komen lopen omdat het binnen te koud is.
Even de deurahh even de deur uit bedoel je denk ik?
Ga je een nieuwe tuinstoel halen?![]()
zo'n ligstoel?![]()
Nee een standenstoel![]()
In de schaduw wel, vandaag valt het nog mee 25° nuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trek jij dat als het zo warm is om buiten te ziten/![]()
was vanmorgen even met de kleine meid rondje rijden op de scootmobiel maar vond het al best warm buitenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de schaduw wel, vandaag valt het nog mee 25° nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zijn van die grote bakken die hier ophangen die ook kunnen verwarmen (jip dat doen ze in de winter ook vrij goed..) dan sta je te puffen bij vooral de kassa'squote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel raar airco's in de supermarkt![]()
Nee een standenstoel![]()
Oh een standenstoel. Dat zit ook altijd lekker.
achteruit.. beentjes omhoog..![]()
![]()
![]()
Is ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer in een trein geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar dan warmer denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
was vanmorgen even met de kleine meid rondje rijden op de scootmobiel maar vond het al best warm buiten![]()
ALs ik niet over hoef te stappen vond ik het nooit zo erg, maar dat overstappen altijd vreselijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, het is nu 25 graden hier zegt de computerquote:
Ah die dingen heb je ook bij de ingang van kleding winkels etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zijn van die grote bakken die hier ophangen die ook kunnen verwarmen (jip dat doen ze in de winter ook vrij goed..) dan sta je te puffen bij vooral de kassa's![]()
Oh een standenstoel. Dat zit ook altijd lekker.
achteruit.. beentjes omhoog..
Precies boekje en drinken erbij![]()
![]()
Waait het ook hier welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, het is nu 25 graden hier zegt de computer![]()
22 graden hier binnen
Airco staat nu wel uit, dus zal wel rap de lucht in gaan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb je al dikke sokken aanquote:
Waarom laat je die niet constant staan dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
22 graden hier binnen
Airco staat nu wel uit, dus zal wel rap de lucht in gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier weinig wind nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen storm meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja klopt, die dingen zijn het.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die dingen heb je ook bij de ingang van kleding winkels etc.
Precies boekje en drinken erbij
heerlijk chillen
moet het zwembad nog schoonscheppen dan is de tuin hier ook relax klaar.
Geloof dat hier vanmiddag weer gebakken gaat worden
*gaat nu even echte boter uit de koelkast leggen
Komt weer een meisje hier spelen die bakken ook leuk vindt![]()
![]()
IK had het van de week ook was buiten 11 graden en ik had alles open staan.quote:
Op een gegeven momen steen koude voeten en koud. Dus dikke sokken en vest aan gedaan![]()
WIle het koste wat kost koeler in huis hebben
Daar heb ik 1500 redenen (W) voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet constant staan dan?
Kost 66 cent per uur aan stroom, die 66 cent bewaar ik liever voor de avonden als het temperatuurverschil naar buiten iets minder groot (of zelfs negatief) is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
O dat is best wel prijzig inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik 1500 redenen (W) voor.
Kost 66 cent per uur aan stroom, die 66 cent bewaar ik liever voor de avonden als het temperatuurverschil naar buiten iets minder groot (of zelfs negatief) is.
Maar ik dacht dat contant houden misschien goedkoper was dan van heel heet weer koeler maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MocromaffiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb twee afleveringen gezien maar vond het niet zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Borrel,quote:lekker en het word warm dus je kan genieten
Morgen lekker zwemmen. Echt he sunbooster aanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Borrel,lekker en het word warm dus je kan genieten
jij iig ook genieten van de mooie dagen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kan niet zo goed tegen die hoge tempsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Morgen lekker zwemmen. Echt he sunbooster aanjij iig ook genieten van de mooie dagen
Maar morgen kleinzoon jarig en zondag een BBQ met mijn broer en zussen. Dat laatste weet ik niet of ik ga doen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima seriequote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb twee afleveringen gezien maar vond het niet zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben heeeeeeeeeel blij, nog 2 uurtjes ong werken. Laterssss jullie en vooral fijne dag 🥰quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Denk het niet, de wet der teruglopende opbrengsten houdt dat tegen. Een normale airco had ik gewoon lekker aan laten staan, maar een mobiele zit veel sneller aan z'n limiet. Daarnaast werkt een mobiele airco sowieso efficienter naarmate het temperatuurverschil naar buiten kleiner (en negatief) wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best wel prijzig inderdaad.
Maar ik dacht dat contant houden misschien goedkoper was dan van heel heet weer koeler maken?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Schaduw maar opzoeken en voor de waaier gaan zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen die hoge temps
Maar morgen kleinzoon jarig en zondag een BBQ met mijn broer en zussen. Dat laatste weet ik niet of ik ga doen,
tot laters borrel!!!! bijna wiekent voor jouquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben heeeeeeeeeel blij, nog 2 uurtjes ong werken. Laterssss jullie en vooral fijne dag 🥰![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet er van houden, maar fijn toch dat jij het een prima serie vind. Geloof dat er heel veel met deze serie weglopen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerste seizoen moet je even doorheen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden, maar fijn toch dat jij het een prima serie vind. Geloof dat er heel veel met deze serie weglopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga met dat hete weer niet buiten zitten, blijf lekker binnen bij de waaiertquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Schaduw maar opzoeken en voor de waaier gaan zitten
Mijn beste vriend met die hete dagen
O oke, daar zit dus verschil in in gebruik een vaste of een mobiel, wist ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het niet, de wet der teruglopende opbrengsten houdt dat tegen. Een normale airco had ik gewoon lekker aan laten staan, maar een mobiele zit veel sneller aan z'n limiet. Daarnaast werkt een mobiele airco sowieso efficienter naarmate het temperatuurverschil naar buiten kleiner (en negatief) wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet mijn soort serie. Ben dus gelijk al afgehaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste seizoen moet je even doorheen.
De twee voornaamste nadelen zijn dat enerzijds die slang naar buiten moet en je het dus niet goed kan afsluiten, en anderzijds die slang lucht naar buiten blaast die ook weer aangevuld moet worden met verse warme buitenlucht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, daar zit dus verschil in in gebruik een vaste of een mobiel, wist ik niet100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat vond ik ook ellende die slang die naar buiten gaat, dat hele stuk wat je dan moest afdichten, en dan als het wat koeler werd moest je de boel er weer voor weg halen omdat je frisse koele lucht naar binnen wilde halenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De twee voornaamste nadelen zijn dat enerzijds die slang naar buiten moet en je het dus niet goed kan afsluiten, en anderzijds die slang lucht naar buiten blaast die ook weer aangevuld moet worden met verse warme buitenlucht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een afdichting voor m'n slaapkamerraam, maar daar staat de airco eigenlijk alleen maar als het echt heel warm is buiten en binnen. Zo lang ik geen noise cancelling dingen heb, staat dat ding gewoon aan in de woonkamer als ik achter m'n bureau zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ellende die slang die naar buiten gaat, dat hele stuk wat je dan moest afdichten, en dan als het wat koeler werd moest je de boel er weer voor weg halen omdat je frisse koele lucht naar binnen wilde halen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Adil K.OThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd lekker verkoeling aanwezig indien nodigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een afdichting voor m'n slaapkamerraam, maar daar staat de airco eigenlijk alleen maar als het echt heel warm is buiten en binnen. Zo lang ik geen noise cancelling dingen heb, staat dat ding gewoon aan in de woonkamer als ik achter m'n bureau zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet toch ergens gaan opschrijven dat maar 4 uurtjes slapen tijdens een vol werk weekend geen slim idee is. Ik lijk dat om de 2 weekenden te vergetenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat gaat hem niet worden, zelfs niet met noise canceling oordopjesquote:
Oh.. is er zoveel lawaai bij jou nu?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, zelfs niet met noise canceling oordopjes![]()
O dat is niet veel slaap. Gaat je toch opbreken zie je welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens gaan opschrijven dat maar 4 uurtjes slapen tijdens een vol werk weekend geen slim idee is. Ik lijk dat om de 2 weekenden te vergeten
Iig teveel om power napje te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh.. is er zoveel lawaai bij jou nu?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo achter luiken weer open voor alles weer dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Warm heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gaat weer snel die temp omhoog.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zie ik jou
denk ik weer aan was
![]()
![]()
3 badmat dingen erin liggen
ga ik nu maar even ophangen![]()
![]()
![]()
Ja balenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* Nattekat gaat maar weer eens een bezoekje brengen aan het schap met frikandelbroodjes100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vooral als je gaat wandelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geniet hier van het prachtige weerquote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Heb er net een gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat maar weer eens een bezoekje brengen aan het schap met frikandelbroodjes![]()
Komt wel dichtbij zo![]()
dat is kl*te dat er zoveel lawaai bij jou is.quote:
zit je in je nieuwe huis en wordt daar gewerkt of bij jou in de buurt??
Hier zijn ze nog steeds her en der met de glasvezel bezig.. beginnen ook steeds vroeg.. en gaan door tot laat.. (buitenlanders ingehuurd daarvoor hier)![]()
Met plastic verpakking?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat maar weer eens een bezoekje brengen aan het schap met frikandelbroodjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heb er net een gekocht![]()
Komt wel dichtbij zo
Nou moet ik er wel één kopen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heb er net een gekocht![]()
Komt wel dichtbij zo![]()
![]()
woeii
maar natte moet eerst maar eens kijken of ze er nog wel liggen![]()
![]()
Hopelijk zo veel mogelijk plastic. Dikke middelvingers naar de milieuwappies.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ook net 2 frikandelbroodjes gekochtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
O ja, feli met je kind![]()
Welke taart? Ik vraag dit voor een vriendin![]()
En dank dank dank
Chocolade ganache taart
En kwart taartAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
zou er nog wat plastic zakjes van de groente en fruit om heen doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk zo veel mogelijk plastic. Dikke middelvingers naar de milieuwappies.
gewoon omdat het kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook net 2 frikandelbroodjes gekocht![]()
En dank dank dank
Chocolade ganache taart
En kwart taart![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je extra betalen he.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk zo veel mogelijk plastic. Dikke middelvingers naar de milieuwappies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ikga voortaan 2 zakjes om mijn fruit doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou er nog wat plastic zakjes van de groente en fruit om heen doen
gewoon omdat het kan
Lekker puh
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Valt nog best mee hoe warm het is buiten
Het beton is natuurlijk flink afgekoeld de afgelopen week, dat is goed te merken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vind best warmquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Valt nog best mee hoe warm het is buiten
Het beton is natuurlijk flink afgekoeld de afgelopen week, dat is goed te merken.![]()
haha je kunt de hele rol eromheen draaienquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef greysbones het volgende:
Ik
[..]
ga voortaan 2 zakjes om mijn fruit doen
Lekker puh![]()
![]()
Lol, ik zeg toch ook niet dat ik er last van heb vind het juist wel lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben meer gewend
Had het laatste frikandelbroodjemaar NL is altijd zo dom 10 graden verschil ineens..
![]()
neeee is je dat ook nog gegundquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben meer gewend
Had het laatste frikandelbroodje
mazzelaar![]()
![]()
t zit je goed mee vandaag![]()
Heb het wel goed warm gekregen van die wandeling.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lol, ik zeg toch ook niet dat ik er last van heb vind het juist wel lekkermaar NL is altijd zo dom 10 graden verschil ineens..
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het wel goed warm gekregen van die wandeling.![]()
![]()
Haai lieverdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeee is je dat ook nog gegund
mazzelaar![]()
![]()
t zit je goed mee vandaag![]()
![]()
![]()
Jou ook lieverd !!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hallo lieve Moon![]()
![]()
![]()
fijn je hier te zien![]()
![]()
Gewaagde keuze weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat maar weer eens een bezoekje brengen aan het schap met frikandelbroodjes'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ha weesper mopquote:
Je kunt met een ventilator in je tuin gaan zittenquote:
OF van de action zo'n klein ventilatortje waar je ook water mee op jezelf kunt sprietsen..![]()
(is fijn)
![]()
![]()
Nee lijkt een beetje gek hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt met een ventilator in je tuin gaan zitten
OF van de action zo'n klein ventilatortje waar je ook water mee op jezelf kunt sprietsen..![]()
(is fijn)
![]()
![]()
Maar zo'n kleine ventilator is wel fijn denk ik, volgende week ff kijken of die er nog zijn bij de action![]()
Oh kak dat is echt niet fijn Moon....... dat is zo pijnlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb dus bijholteontsteking echt zo huilen
Heb je ibuprofen en eventueel ab kuur?
pff
dikke beterschapsknuffel for you![]()
![]()
![]()
Dat is niet fijn moonquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb dus bijholteontsteking echt zo huilen![]()
![]()
Sterkte en beterschap![]()
![]()
Lieve love wat maakt het uit of het gek uit zietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee lijkt een beetje gek he![]()
Maar zo'n kleine ventilator is wel fijn denk ik, volgende week ff kijken of die er nog zijn bij de actionals jij maar lekker buiten kunt zitten
(kunnen mensen je zien zitten in de tuin? hier wel afgeschermd).
jaa zo'n klein ding van 3 euro of zo, dat werkt echt fijn![]()
![]()
mini me neemt er wel eens een mee naar school omdat het daar ook bloedheet is vaak.
(wel aan batterijen denken ook als je het zou kopen)![]()
Ik heb een neusspray gekregen waar volgens de HA een ontstekingsremmer in zit en die mag ik 2 x per dag gebruiken en daarbij mag ik ook nog gewoon zout oplossing, maar oh bah!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh kak dat is echt niet fijn Moon....... dat is zo pijnlijk.
Heb je ibuprofen en eventueel ab kuur?
pff
dikke beterschapsknuffel for you![]()
Wat ontzettend lief van jouDankjewel lieve Lovie!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet fijn moon![]()
![]()
Sterkte en beterschap![]()
![]()
Heb de tuin terras aan de voorkant (appartement) dus jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lieve love wat maakt het uit of het gek uit zietals jij maar lekker buiten kunt zitten
(kunnen mensen je zien zitten in de tuin? hier wel afgeschermd).
jaa zo'n klein ding van 3 euro of zo, dat werkt echt fijn![]()
![]()
mini me neemt er wel eens een mee naar school omdat het daar ook bloedheet is vaak.
(wel aan batterijen denken ook als je het zou kopen)![]()
Heb het toegevoegd aan mijn action lijst![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb een neusspray gekregen waar volgens de HA een ontstekingsremmer in zit en die mag ik 2 x per dag gebruiken en daarbij mag ik ook nog gewoon zout oplossing, maar oh bah!
Wat ontzettend lief van jou
[..]
Dankjewel lieve Lovie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smerig filmpje van de rino horn (moet lachen blehh)
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb de tuin terras aan de voorkant (appartement) dus ja![]()
Heb het toegevoegd aan mijn action lijstja dan zit je wel in de kijker daar haha
*ziet een vrouw ergens voor zich in een voortuintje met ventilator vol aan![]()
![]()
![]()
Dat dus hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja dan zit je wel in de kijker daar haha
*ziet een vrouw ergens voor zich in een voortuintje met ventilator vol aan![]()
![]()
![]()
krat liefmans bier erbij om het af te makenquote:![]()
en een grote koelbox voor wat ijs
oh oh ik moet gaan rijden, mini me moet worden opgehaald
tot latersss![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-07-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 509 / +103 / +92 / 584 / 790
2. Monique___ / 447 / +130 / +22 / 1288 / 1512
3. mario390 / 382 / +30 / +132 / 194 / 282
4. Zucht. / 337 / +57 / +30 / 1252 / 1396
5. Emmerdeur / 258 / +0 / +44 / 159 / 209
6. Lovely / 230 / +43 / +54 / 743 / 899
7. PLY / 220 / +19 / +2 / 311 / 386
8. maily / 218 / +20 / +4 / 916 / 1007
9. KillemWieft / 191 / +60 / +4 / 50 / 92
10. Mickytjuh / 165 / +23 / +15 / 467 / 527
11. Dr.Mikey / 160 / +89 / +21 / 178 / 232
12. DerRabbit / 158 / +20 / +62 / 435 / 507
13. gebrokenglas / 157 / +17 / +22 / 493 / 592
14. greysbones / 125 / +15 / +3 / 701 / 776
15. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
16. Harrie / 106 / +0 / +0 / 422 / 495
17. loveislikeakiss / 104 / +0 / +0 / 475 / 545
18. Rob / 86 / +0 / +2 / 106 / 134
19. _UserName_ / 86 / +42 / +13 / 127 / 186
20. hemarookworst / 85 / +21 / +0 / 343 / 411SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een voeten badje,muziek boxje erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
krat liefmans bier erbij om het af te maken![]()
en een grote koelbox voor wat ijs
oh oh ik moet gaan rijden, mini me moet worden opgehaald
tot latersss![]()
![]()
Tot later![]()
Wik jongsmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het weer random namen roepen tijd
In dat geval doe ik met: Bernard Oliver Leonard Keppler een duit in het zakje
Komt ie maar koelkast staat volquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Heb JIJ je shirt al uit?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb je shirt al uit? Lekker tannenYea, she's on crack.![]()
Heb je liever een trein verhaal.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Frans vrolijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
You smart 🤓 de vraag omdraaien. Nee nog niet :pquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zat in de trein toen was er net een concert geweest bij het ziggodome toen werd ik overprikkeld en bang en ging ik klagen op Fok!.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh bah ...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb dus bijholteontsteking echt zo huilen![]()
Sterkte hoor![]()
![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker van genietenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tetjes bloot, glaasje bubbels erbij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
You smart 🤓 de vraag omdraaien. Nee nog niet :pYea, she's on crack.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Proostquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tetjes bloot, glaasje bubbels erbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaa bubbles erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tetjes bloot, glaasje bubbels erbij.. Heeeerlijk. Setting the mood.
En dan maar bakken in de zon
Als jij het leuk vind om daarover te vertellen dan mag je ook dat met ons delenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Net als Rachel Hazes een gecremeerde kroket worden !!meer een uitgedroogde kroket is ze
Proost Maily
Beterschap @MoonlightWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, ergens ter wereld is het al 5 uur geweestquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb er net een koud gezet; is nog veel te vroeg hoor
Ja vind ik ook, maar je weet maar nooit er zijn er ook waarvoor het niet te vroeg is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb er net een koud gezet; is nog veel te vroeg hoor
IK heb net weer een pak bubbelwater in de koelkast heb gelegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ergens ter wereld is het al 5 uur geweest![]()
Maar ik ga nu nog niet aan mijn biertje![]()
![]()
Telefoon ladenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan lig je al vroeg uitgeteld in bed of niet
Ik vind het echt heel goor bierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker vitamine B naar binnen werken
Daar vind ik het helemaal geen tijd voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar je weet maar nooit er zijn er ook waarvoor het niet te vroeg is.
IK heb net weer een pak bubbelwater in de koelkast heb gelegd
Maar smaken verschillen.![]()
Jij was sowieso toch flink geminderd zei je dat laatst niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik doe ook een balansdag. Ff rustig aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar in een sociale setting heb ik meer zin in. Maar in me eentje geen behoefte eraan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was sowieso toch flink geminderd zei je dat laatst niet?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat heb ik nou met bolkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt, maar in een sociale setting heb ik meer zin in. Maar in me eentje geen behoefte eraan.![]()
![]()
Heb heel af en toe zin in iets, maar ik neem niets meerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt, maar in een sociale setting heb ik meer zin in. Maar in me eentje geen behoefte eraan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterke vrouw ben jijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb heel af en toe zin in iets, maar ik neem niets meer![]()
Valt wel mee hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch vind ik dat,quote:
deal with it![]()
![]()
![]()
![]()
ff wat anders doen rustig aan allen !'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
thnxquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch vind ik dat,
deal with it![]()
![]()
![]()
![]()
ff wat anders doen rustig aan allen !tot laters,
Doe meteen even het zolderraam open, zon is weg daar nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch vind ik dat,
deal with it![]()
![]()
![]()
![]()
ff wat anders doen rustig aan allen !Yea, she's on crack.![]()
Mooi op tijd weer in dtsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:10 schreef m1st1g het volgende:
https://www.twitch.tv/dabuddhaofficial
@:FreshFruit
@:Hemarookworst
@:Greysbones
@:DerRabbit
@:Engine
@:Monique___![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:04 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat om precies 17.35 aan het bier.vanwaar dat tijdstip?
Nu glaasje bubbels in de tuin
heeerlijk dat er wind is
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe meteen even het zolderraam open, zon is weg daar nu.
bedankt karen voor de zorgzaamheid![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe meteen even het zolderraam open, zon is weg daar nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Is dat niet een van de Spice Girls?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Nee, kate gosselin aka moeder van 8ling ofzo? Had ook een show op tlc toen, en echt vechtscheiding gehad in de mediaquote:
Freixenet?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu die roze bubbels van Chenet weer eens wat anders dan prosecco![]()
![]()
oehhh lekkah cheersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu die roze bubbels van Chenet weer eens wat anders dan prosecco'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo, ik vind een 2ling al veel werk een 8ling ppppffffquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, kate gosselin aka moeder van 8ling ofzo? Had ook een show op tlc toen, en echt vechtscheiding gehad in de mediaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja nee als ze dan toch naar boven gaat.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, ik vind een 2ling al veel werk een 8ling ppppffff
die show was soms echt een lijdensweg om te kijken, zij was niet meer zo vriendelijk tegen haar man.. en ja de stress van een 8ling, veel zorgen absoluut'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
JIj denkt van de nood een deugd maken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja nee als ze dan toch naar boven gaat.
een 6 ling dus hemel moet ik echt niet aan denken. Weet hoeveel werk een 2ling isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die show was soms echt een lijdensweg om te kijken, zij was niet meer zo vriendelijk tegen haar man.. en ja de stress van een 8ling, veel zorgen absoluut
en waar is jouw service dan voor mij???quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja nee als ze dan toch naar boven gaat.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Freixenet is nog lekkerder
nu chenet was 8 voor 1 , 2de helft van de prijs
2 mee![]()
![]()
![]()
![]()
ja het lot beslist hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een 6 ling dus hemel moet ik echt niet aan denken. Weet hoeveel werk een 2ling is
jackpot
typisch mannen weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj denkt van de nood een deugd maken natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ook daar kan je niets aan doenquote:het komt zoals het komt
Dat staat al een tijdje te stijven in de koelkast, nadat ik je van je werk heb gehaald, de douchekraan heb gerepareerd en je laptop heb geformatteerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en waar is jouw service dan voor mij???Yea, she's on crack.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat staat al een tijdje te stijven in de koelkast, nadat ik je van je werk heb gehaald, de douchekraan heb gerepareerd en je laptop heb geformatteerd.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat staat al een tijdje te stijven in de koelkast, nadat ik je van je werk heb gehaald, de douchekraan heb gerepareerd en je laptop heb geformatteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm dat aanbod. klinkt heel speciaal
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm dat aanbod. klinkt heel speciaal![]()
![]()
klinkt idd dubieus...............quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm dat aanbod. klinkt heel speciaal
stijven in de koelkast
Forum Opties Forumhop: Hop naar: