Nee, kate gosselin aka moeder van 8ling ofzo? Had ook een show op tlc toen, en echt vechtscheiding gehad in de mediaquote:
Freixenet?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu die roze bubbels van Chenet weer eens wat anders dan prosecco
oehhh lekkah cheersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nu die roze bubbels van Chenet weer eens wat anders dan prosecco
Zo, ik vind een 2ling al veel werk een 8ling ppppffffquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, kate gosselin aka moeder van 8ling ofzo? Had ook een show op tlc toen, en echt vechtscheiding gehad in de media
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ja nee als ze dan toch naar boven gaat.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, ik vind een 2ling al veel werk een 8ling ppppffff
JIj denkt van de nood een deugd maken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
een 6 ling dus hemel moet ik echt niet aan denken. Weet hoeveel werk een 2ling isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die show was soms echt een lijdensweg om te kijken, zij was niet meer zo vriendelijk tegen haar man.. en ja de stress van een 8ling, veel zorgen absoluut
en waar is jouw service dan voor mij???quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Freixenet is nog lekkerder
nu chenet was 8 voor 1 , 2de helft van de prijs
2 mee![]()
![]()
ja het lot beslist hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een 6 ling dus hemel moet ik echt niet aan denken. Weet hoeveel werk een 2ling is
typisch mannen weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj denkt van de nood een deugd maken natuurlijk
Ja ook daar kan je niets aan doenquote:
Dat staat al een tijdje te stijven in de koelkast, nadat ik je van je werk heb gehaald, de douchekraan heb gerepareerd en je laptop heb geformatteerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en waar is jouw service dan voor mij???
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat staat al een tijdje te stijven in de koelkast, nadat ik je van je werk heb gehaald, de douchekraan heb gerepareerd en je laptop heb geformatteerd.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat staat al een tijdje te stijven in de koelkast, nadat ik je van je werk heb gehaald, de douchekraan heb gerepareerd en je laptop heb geformatteerd.
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm dat aanbod. klinkt heel speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |