5 dagen rond de 30 hierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Het is ook maar 2 of 3 dagen, niet heel lang.
Je weet dat die muren even nodig hebben om op te warmen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we gaan het warmte genot vast morgen lezen hier![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
5 dagen rond de 30 hier
zondag 31 en regen
hmm.. vandaag nog geen 30 graadjes bij jouquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat die muren even nodig hebben om op te warmen?
pff nee dat is me ook te warm onder de overkapping..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dus heel warm, maar verplicht binnen zitten. Of nouja je kunt wel naar buiten maar dan moet je onder een afdak.
Ahahquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geloof iets met laptops uit elkaar halen
Daar teken ik voorquote:
Laat het die vochtige poes niet horen, voor je het weet logeert hij in je tuin om zo te kunnen klagen over de warmtequote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
5 dagen rond de 30 hier
zondag 31 en regen
* gebrokenglas zet in het schriftje: "is getekend voor accoord 22 graden aanstaande dinsdag" en schuift het schriftje ter ondertekening naar Dotteke toe.quote:
Vorige keer dat het zo warm was ben ik juist richting een zwembad gevluchtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat het die vochtige poes niet horen, voor je het weet logeert hij in je tuin om zo te kunnen klagen over de warmte![]()
En roken nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
Vroegah, toen roken gezond en seks veilig was
Geen herhaling van vorig jaarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:26 schreef Lovely het volgende:
Weer app laptop
[ [url=\https://i.gyazo.com/0341a(...)7df40.png]afbeelding[/url] ]
Buienradar
[ afbeelding ]
Weer.nl
[ afbeelding ]
* Dotteke heeft getekendquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas zet in het schriftje: "is getekend voor accoord 22 graden aanstaande dinsdag" en schuift het schriftje ter ondertekening naar Dotteke toe.
hier is het nog warmer dan bij hemquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat het die vochtige poes niet horen, voor je het weet logeert hij in je tuin om zo te kunnen klagen over de warmte![]()
* gebrokenglas maakt extra kopieën met het kopieerapparaat en geeft Dotteke een afschrift.quote:
hmmquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Precies een jaar geleden zat ik in het vliegtuig. Tijd vliegt
@Nattekat schrijf je even mee!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hier is het nog warmer dan bij hem
naaktslakken zijn wel weg nadat ik een doosje naaktslakken verdelger in de tuin gestrooid heb![]()
![]()
Dat ze mijn planten opvreten is ook gemeen.... ik heb hier veel planten en bloemen die half geamputeerd zijn..quote:
Zonde.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat ze mijn planten opvreten is ook gemeen.... ik heb hier veel planten en bloemen die half geamputeerd zijn..![]()
je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas maakt extra kopieën met het kopieerapparaat en geeft Dotteke een afschrift.
quote:
Succes met stofzuigen en het lappen van de ramen.quote:
Hard werken dat bolken en dan de admin er nog bijquote:
Nog een man zonder woordenquote:
Jij gaat julie winnen denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard werken dat bolken en dan de admin er nog bij
Stofzuigen had ik al gedaan, en ramenlappen als de zon er op schijnt lijkt mij niet slimquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes met stofzuigen en het lappen van de ramen.![]()
Of ga je hopelijk leuke dingen doen...
Juist slim.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stofzuigen had ik al gedaan, en ramenlappen als de zon er op schijnt lijkt mij niet slim
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!
Wegens illegale Bolk praktijken word iedereen behalve @:DerRabbit 2.678.400 punten in mindering gebracht. Vanaf 1 augustus mag iedereen weer met 0 punten beginnen.
1 minpuntje erbij voor @maily wegens herhaaldelijk illegale bolkquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!
Wegens illegale Bolk praktijken word iedereen behalve @:DerRabbit 2.678.400 punten in mindering gebracht. Vanaf 1 augustus mag iedereen weer met 0 punten beginnen.
Nee hoor, ik wil niet winnen en doe er mijn best ook niet voor.quote:
Minpunten tellen negatief mee voor de tussenstandquote:
LIjkt mij ook beter, als het een keer warm is krijg je het er weer zo moeilijk uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon 22,5 hier binnen, niets aan de hand. Aircogod preventief aangezet
Dat zal het vast ook wel zijn. Denk dat voorkomen dat alles opwarmt beter is dan genezen.
Hey Fogelquote:
Je mag al mijn punten hebben, vraag maar aan Bondage of dat kan en magquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minpunten tellen negatief mee voor de tussenstand
Fijn weekend Jonguhquote:
Dank u, nog leuke plannen voor het weekend?quote:
Al sla je me ... ik ben duf vergaderd vanmorgen dus even blanco mindquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u, nog leuke plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag al mijn punten hebben, vraag maar aan Bondage of dat kan en mag
O geen zin om te denken, snap ik wel Ik ga je maar niet slaan want dat krijg ik ruzie met DJMOquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:45 schreef Rob het volgende:
[..]
Al sla je me ... ik ben duf vergaderd vanmorgen dus even blanco mind
Nee hoor als ik een paar dagen niet kom ben ik zo nr een afquote:
Dat geloof ik nietquote:
Gewoon weg blijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, die punten gaan iets te hard. Moet wel netjes buiten de top 20 blijven om de illusie te geven dat ik een leven heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |