Werkse Mickytjuhquote:
O jij bent ook 37 dusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een leeftijdsgenoot, wat leuk! Het leven als 37 jarige is heerlijk kan ik je zeggen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
Bericht van mijn stoppen met roken coach: ik ben ziek, heb al mijn afspraken afgezegd. Dus dan roken we nog maar een weekje door
O lekker dan. Gewoon zelf stoppen als dat andere je gelukt is lukt dit ook. Wilskracht heb je wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
Bericht van mijn stoppen met roken coach: ik ben ziek, heb al mijn afspraken afgezegd. Dus dan roken we nog maar een weekje door
Dat andere was met medicijnen via verslavingszorg, heb liever wat pro ondersteuning erbij dus dan wacht ik een weekje dan dat ik op eigen kracht ga en het lukt niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan. Gewoon zelf stoppen als dat andere je gelukt is lukt dit ook. Wilskracht heb je wel.
Mogguh, ja daarom, dat weekje op die 20+ jaar maakt niet uit. Ik stuur hun gewoon een no-show rekeningquote:
Als je dat al van te voren weet is het verstandig om dat te doen..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat andere was met medicijnen via verslavingszorg, heb liever wat pro ondersteuning erbij dus dan wacht ik een weekje dan dat ik op eigen kracht ga en het lukt niet.
Werkse en geniet van je vrije middagquote:
Ja, ik had zin in veranderingquote:
Heyquote:
Ik moest onze Oostenrijkse vriend lieflijk bolkenquote:
En is dat gelukt?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest onze Oostenrijkse vriend lieflijk bolken
Nee, hij heeft 100 puntjes gepaktquote:
Het is je gegundquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bedankt, toch 10 puntjes gekregen.
Volgende keer meer valium in zijn vieslollies doenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is je gegund
[..]
Volgende keer meer valium in zijn vieslollies doen
Die is hard aan het werkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, nu is mario wel eventjes een ochtend stil![]()
Ik zie hem al een paar uurtjes niet meer bolken hoorquote:
Vanavond/vannacht wel weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie hem al een paar uurtjes niet meer bolken hoor
Wat voor werk doet mario eigenlijk?quote:
Ik vroeg niet naar de baan van paulquote:
Let ik er wel op dat jij toch nog aan het werk gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen idee.
Het is erg rustig hier, een goede tijd om hier vooral te bolken voor je punten.
Gaan jullie maar naar buiten, genieten van het mooie weer. Mobieltje uit, genieten van de rust en geen social media of DTS.
Zul je toch nog iets affigs moeten hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, maar ik werk lekker thuis, dus ik doe dit 'erbij'. Niemand die het ziet.
Moet je een qlaptop kopen met een matte schermquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker hoor, kopje koffie, met de laptop in de tuin. Voorlopig geen Teams overleggen meer (als het goed is de rest van de dag niet meer). Alleen jammer van die zon, je ziet geen barst op je scherm zo.
Klaagwaardig zon op je scherm.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker hoor, kopje koffie, met de laptop in de tuin. Voorlopig geen Teams overleggen meer (als het goed is de rest van de dag niet meer). Alleen jammer van die zon, je ziet geen barst op je scherm zo.
Ja, zoiets. Zelfs in de schaduw valt het niet mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je een qlaptop kopen met een matte scherm
Klopt is wel irritant iddquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Zelfs in de schaduw valt het niet mee.
nog 14 uur de tijd voorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, er moet wel gewerkt worden, er moeten dingen af vandaag.
ehh. Nou om 16 uur uiterlijk wil ik wel kappen . Liefst nog eerder.quote:
* gebrokenglas schenkt een mok heerlijke vers gezette koffie in voor Lovable. Met een koffiekoekje.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een mok heerlijke vers gezette koffie in voor Lovable. Met een koffiekoekje.
Mogguh. Heb je al maatregelen genomen tegen de warmte komende paar dagen?quote:
Nee. Ik ben ook wel langzaam tot de conclusie aan het komen dat mijn airco eigenlijk meer dan genoeg zou moeten zijn om het hier koel te maken en ook te houden, die warmte komt gewoon door alle muren van de buren naar binnen, daar doe je niets tegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Heb je al maatregelen genomen tegen de warmte komende paar dagen?
Mooi. Het is ook maar 2 of 3 dagen, niet heel lang.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook wel langzaam tot de conclusie aan het komen dat mijn airco eigenlijk meer dan genoeg zou moeten zijn om het hier koel te maken en ook te houden, die warmte komt gewoon door alle muren van de buren naar binnen, daar doe je niets tegen.
we gaan het warmte genot vast morgen lezen hierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook wel langzaam tot de conclusie aan het komen dat mijn airco eigenlijk meer dan genoeg zou moeten zijn om het hier koel te maken en ook te houden, die warmte komt gewoon door alle muren van de buren naar binnen, daar doe je niets tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |