Had gisteren al gekeken. Ziet er leuk uitquote:
O dat is best wel een eindje lopen met die warme weerquote:
Volgende keer toch beter checken of je niks vergeten bent..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaaa
Ik dacht gisteravond alle belangrijke dingen gekocht te hebben
ijsjesen een zak gecrusht ijs
![]()
maar ga wel nog terug voor deze dingen ook haha pff
De super hier is altijd een vriescel! Zonder vest / jas is het daar echt koud....
Ben jij klaar voor vandaag love?
haha jaaa of een lijstje maken... ik wist dat het allemaal bijna op was.. maar ja.. vergeten toen ik in de super stondquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer toch beter checken of je niks vergeten bent..![]()
Valt hier wel mee bij de supermarkt,maar bij de koeling vaak wel. Verneem je die koele lucht wel meer brr
Ja ga even de deur, andere tuinstoel halen en dan relaxen![]()
Trek jij dat als het zo warm is om buiten te ziten/quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende keer toch beter checken of je niks vergeten bent..![]()
Valt hier wel mee bij de supermarkt,maar bij de koeling vaak wel. Verneem je die koele lucht wel meer brr
Ja ga even de deur, andere tuinstoel halen en dan relaxen![]()
Begin je nu weer om steeds antwoorden naar mij te gaan quoten om zo een gesprek over te nemen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trek jij dat als het zo warm is om buiten te ziten/
Ik ben al jaren niet meer in een trein geweestquote:
Oh dat is wel raar airco's in de supermarktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha jaaa of een lijstje maken... ik wist dat het allemaal bijna op was.. maar ja.. vergeten toen ik in de super stond![]()
Oh nee hier hangen in de hele winkel meerdere airco;s en die staan vol open.
Is wel hilarisch om te zien.. snikheet buiten.. mensen die met vestjes aan komen lopen omdat het binnen te koud is.
Even de deurahh even de deur uit bedoel je denk ik?
Ga je een nieuwe tuinstoel halen?![]()
zo'n ligstoel?
In de schaduw wel, vandaag valt het nog mee 25° nuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trek jij dat als het zo warm is om buiten te ziten/
was vanmorgen even met de kleine meid rondje rijden op de scootmobiel maar vond het al best warm buitenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de schaduw wel, vandaag valt het nog mee 25° nu
ja zijn van die grote bakken die hier ophangen die ook kunnen verwarmen (jip dat doen ze in de winter ook vrij goed..) dan sta je te puffen bij vooral de kassa'squote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel raar airco's in de supermarkt![]()
Nee een standenstoel
Is ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer in een trein geweest
Daar dan warmer denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
was vanmorgen even met de kleine meid rondje rijden op de scootmobiel maar vond het al best warm buiten
ALs ik niet over hoef te stappen vond ik het nooit zo erg, maar dat overstappen altijd vreselijkquote:
Geen idee, het is nu 25 graden hier zegt de computerquote:
Ah die dingen heb je ook bij de ingang van kleding winkels etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zijn van die grote bakken die hier ophangen die ook kunnen verwarmen (jip dat doen ze in de winter ook vrij goed..) dan sta je te puffen bij vooral de kassa's![]()
Oh een standenstoel. Dat zit ook altijd lekker.
achteruit.. beentjes omhoog..
Waait het ook hier welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, het is nu 25 graden hier zegt de computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |