Gewaagde keuze weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:17 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat gaat maar weer eens een bezoekje brengen aan het schap met frikandelbroodjes
Ha weesper mopquote:
Je kunt met een ventilator in je tuin gaan zittenquote:
Nee lijkt een beetje gek hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt met een ventilator in je tuin gaan zitten
OF van de action zo'n klein ventilatortje waar je ook water mee op jezelf kunt sprietsen..![]()
(is fijn)
![]()
Oh kak dat is echt niet fijn Moon....... dat is zo pijnlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb dus bijholteontsteking echt zo huilen
Dat is niet fijn moonquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb dus bijholteontsteking echt zo huilen
Lieve love wat maakt het uit of het gek uit zietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee lijkt een beetje gek he![]()
Maar zo'n kleine ventilator is wel fijn denk ik, volgende week ff kijken of die er nog zijn bij de action
Ik heb een neusspray gekregen waar volgens de HA een ontstekingsremmer in zit en die mag ik 2 x per dag gebruiken en daarbij mag ik ook nog gewoon zout oplossing, maar oh bah!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh kak dat is echt niet fijn Moon....... dat is zo pijnlijk.
Heb je ibuprofen en eventueel ab kuur?
pff
dikke beterschapsknuffel for you![]()
Dankjewel lieve Lovie!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet fijn moon![]()
![]()
Sterkte en beterschap
Heb de tuin terras aan de voorkant (appartement) dus jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lieve love wat maakt het uit of het gek uit zietals jij maar lekker buiten kunt zitten
(kunnen mensen je zien zitten in de tuin? hier wel afgeschermd).
jaa zo'n klein ding van 3 euro of zo, dat werkt echt fijn![]()
![]()
mini me neemt er wel eens een mee naar school omdat het daar ook bloedheet is vaak.
(wel aan batterijen denken ook als je het zou kopen)
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb een neusspray gekregen waar volgens de HA een ontstekingsremmer in zit en die mag ik 2 x per dag gebruiken en daarbij mag ik ook nog gewoon zout oplossing, maar oh bah!
Wat ontzettend lief van jou
[..]
Dankjewel lieve Lovie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smerig filmpje van de rino horn (moet lachen blehh)
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb de tuin terras aan de voorkant (appartement) dus ja![]()
Heb het toegevoegd aan mijn action lijst
Dat dus hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja dan zit je wel in de kijker daar haha
*ziet een vrouw ergens voor zich in een voortuintje met ventilator vol aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |