En lekker rustig zo in het weekend.quote:
zondagavond als ze een vlucht scoortquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lekker rustig zo in het weekend.
Je dochter komt maandag toch?
Wel fijn dat je haar weer ziet.quote:
Altijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel fijn dat je haar weer ziet.
Kan jij mooi project manager worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las via de mail dat mijn project manager er per direct mee op is gehouden. En dat al zijn projecten on hold zijn. Dat betekent dus dat ik vanaf dit moment officieel geen invulling heb van mijn functie
Zou ik wel leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan jij mooi project manager worden.
Als je het ook denkt te kunnen...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden denk ik.
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het ook denkt te kunnen...
Pipiquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Opperen dat je wel (tijdelijk) zijn functies wil overnemen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Ik heb dinsdag gesprek met mijn leidinggevende over de uitkomst ook van de loopbaantest e.d. daar komt wel ten sprake dat ik project management wil doen. Je moet dingen rustig opbouwen bij ons op werk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opperen dat je wel (tijdelijk) zijn functies wil overnemen.
Langzaam warm stoken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag gesprek met mijn leidinggevende over de uitkomst ook van de loopbaantest e.d. daar komt wel ten sprake dat ik project management wil doen. Je moet dingen rustig opbouwen bij ons op werk.
Stokenquote:
Ja, klopt, maar vooral voor jezelf blijven opkomen. Een ander doet het echt niet.quote:
Beetje warm stoken en daarna laten sudderen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar vooral voor jezelf blijven opkomen. Een ander doet het echt niet.
Ze heeft connecties, die kan ze nu gebruikenquote:
Klinkt goed. Alvast succes met het gesprek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat wel komen. Ik heb mij bewezen met mijn huidige project en er zijn een aantal mensen binnen de organisatie die mij ook nog graag willen houden.
De teerling is dus al geworpen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat wel komen. Ik heb mij bewezen met mijn huidige project en er zijn een aantal mensen binnen de organisatie die mij ook nog graag willen houden.
Dat deed ze al eerder hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft connecties, die kan ze nu gebruiken
Even lekker je hoofd leeg maken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Ik ben bijgekomen van de shock. Ik ga maar eens mijn jurk uitknippen. Einde van vakantie, terwijl ik de jurk deze vakantie af wilde hebben.
Ik hoor van een collega dat er nog meer hogere functies op de toch staan. Dus het worden leuke maanden/wekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even lekker je hoofd leeg maken.
ieniminimuis for president.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat er nog meer hogere functies op de toch staan. Dus het worden leuke maanden/weken
Ik zal wel een slechte zijn, want iedereen die ik niet mag of waarvan ik ook maar verdenk dat hij/zij/hen geen reet doet ontsla ik.quote:
Zus van @chufi ziedendquote:
Zo daar gaat nog meer rook in de lucht dan bij Tata Steel.quote:
En ze zijn nog maar net begonnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo daar gaat nog meer rook in de lucht dan bij Tata Steel.
De hele dag door op kantoor hoor je: "You're fired'.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal wel een slechte zijn, want iedereen die ik niet mag of waarvan ik ook maar verdenk dat hij/zij/hen geen reet doet ontsla ik.
Ho ik ben best menselijk. Je krijgt 1 kans om je even van goede huize te laten zien. Maar eigenwijze mensen die gelijk roepen: kan niet. Zijn per direct ontslagen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele dag door op kantoor hoor je: "You're fired'.
En daar wordt weer met deuren geslagen door boze employees..
Was het maar zo simpel. Er is eigenlijk altijd wel weer iemand boven je naar wie je moet luisteren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele dag door op kantoor hoor je: "You're fired'.
En daar wordt weer met deuren geslagen door boze employees..
Was vandaag nog een kort geding over.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
broertje woont 200 m verder ook geen fan volgens mij
Is het alleen vanavond?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
broertje woont 200 m verder ook geen fan volgens mij
Ah okay...wel even vervelend dan ja.quote:
Was het maar zo makkelijk. Volgens mij kan het financieel aardig in de papieren lopen, mensen eruit gooien. Werknemers zijn goed beschermd....quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho ik ben best menselijk. Je krijgt 1 kans om je even van goede huize te laten zien. Maar eigenwijze mensen die gelijk roepen: kan niet. Zijn per direct ontslagen.
Daarbij heb je een aantal van de mensen die volgens mij niets uitvoeren: ontslagen.
Je moet wel een goede reden hebben ja. Zo lang je bijvoorbeeld gewoon een goede beoordeling krijgt is dat niet makkelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Volgens mij kan het financieel aardig in de papieren lopen, mensen eruit gooien. Werknemers zijn goed beschermd....
Het boeit sommige bedrijven werkelijk niet. Zeker de wat groterequote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Volgens mij kan het financieel aardig in de papieren lopen, mensen eruit gooien. Werknemers zijn goed beschermd....
Klopt. Is ook maar goed ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar ben je gewoon een nummer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het boeit sommige bedrijven werkelijk niet. Zeker de wat grotere
Dit kan niet goed zijnquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Vroeger hadden we van die spelletjes, eerste een biertje, dan 10 keer een rondje draaien met je hoofd op een paraplu of hockeystick. En dan kijken hoe recht je nog kon kopen.
Benieuwd hoe zij loopt hierna
GGquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar ben je gewoon een nummer.
Maar iets soortgelijks heb je toch ook met dat dansen op schaatsen... ik ben even de naam kwijt? Als ze die schroef doen?quote:
Kan je je op trainen volgens mij.quote:
Volgens mij ook. En hoe sneller, hoe minder last je hebt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je je op trainen volgens mij.
Is dat geen pirouette? Dat is ook duizelingwekkend ja, maar dit filmpje zag er toch wat heftiger uitquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar iets soortgelijks heb je toch ook met dat dansen op schaatsen... ik ben even de naam kwijt? Als ze die schroef doen?
Dit is wel erg extreem inderdaad. Die zal even last hebben met wat voor is en wat achter.
Meer zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat geen pirouette? Dat is ook duizelingwekkend ja, maar dit filmpje zag er toch wat heftiger uit
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En hoe sneller, hoe minder last je hebt?
Op bier drinken kan je trainen jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je je op trainen volgens mij.
quote:
En dan zo gaan draaien.quote:
Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En tijdens het draaien opdrinken, beide pullen.
Die zie je ook wel eens in de films van Bud Spencer en Terence Hill.quote:
SBE breekt alles.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
Jullie mogen nu inzetten. Als een ieder van ons dit probeert, hoeveel gebroken botten hebben we dan in totaal?
Ik ga botten breken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ben een ware plank.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
Jullie mogen nu inzetten. Als een ieder van ons dit probeert, hoeveel gebroken botten hebben we dan in totaal?
Ik ga het niet proberen nu ik weer net een nieuwe baan heb.quote:
Jij bent eigenlijk al gebroken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga botten breken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ben een ware plank.
Waarschijnlijk meer dan wij botten hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
"Ja hallo? Ja hoi, baas, ja de verpleegster houdt de telefoon even vast, ik kan voorlopig niet op werk komen, ik heb meegedaan aan een challenge en heb minstens 8 botten gebroken. Ja sorry, ja ik had niet mee moeten doen."quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen nu ik weer net een nieuwe baan heb.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja hallo? Ja hoi, baas, ja de verpleegster houdt de telefoon even vast, ik kan voorlopig niet op werk komen, ik heb meegedaan aan een challenge en heb minstens 8 botten gebroken. Ja sorry, ja ik het niet mee moeten doen."
Het is de schuld van die stomme Fries.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja hallo? Ja hoi, baas, ja de verpleegster houdt de telefoon even vast, ik kan voorlopig niet op werk komen, ik heb meegedaan aan een challenge en heb minstens 8 botten gebroken. Ja sorry, ja ik had niet mee moeten doen."
Jij ook al? En Bons, en werd er weer een deur krachtig achter je dichtgegooid na de zoveelste mislukte date.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik het maar weer doen,heb nog nooit wat gebroken behalve harten.
Kan je vertellen, doet behoorlijk pijn wat brekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik het maar weer doen,heb nog nooit wat gebroken behalve harten.
Nou vooral de eerste paar minuten, als ze even losgaat en enorm gaat tieren. Daarna valt het wel mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen, doet behoorlijk pijn wat breken
Het voelde bij mij alleen wat gekneusd, maar ja badeendjes zijn ook bikkels.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het voelde bij mij alleen wat gekneusd, maar ja badeendjes zijn ook bikkels.
Heb meer dan een week echt goed pijn gehad uiteindelijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vooral de eerste paar minuten, als ze even losgaat en enorm gaat tieren. Daarna valt het wel mee.
Ben wel eens een laptop verloren zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is even goed opletten dat ze niet met je spullen gaat smijten.
Vroeger behoorlijk wat smakkers gemaakt maar alles bleef heel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Badass Ducky.quote:
Lukte mij vroeger ook, genoeg op mijn bek gegaan met hockey.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger behoorlijk wat smakkers gemaakt maar alles bleef heel.
Ja hoor ja,quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukte mij vroeger ook, genoeg op mijn bek gegaan met hockey.
Dit jaar ging het pas mis met carnaval,
en dat als toeschouwer
Liep hier in mijn pauze in de stad te kijken hoe het was,quote:
Hoiquote:
En badeendjes.quote:
Avond mevrouw.quote:
Ja als het andersom is - zij breekt op met jou. Ja dat is erg pijnlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb meer dan een week echt goed pijn gehad uiteindelijk
Sinds we FreshFruit hebben toegelaten lijkt het wel alsof de deur niet meer dicht kan.quote:
wie?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds we FreshFruit hebben toegelaten lijkt het wel alsof de deur niet meer dicht kan.
Mijn broeder hier.quote:
In plaats van die pirouette ga ik deze oefenenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ze heeft later wel een nieuwe laptop gekocht.
Ik woonde hier al toen jij nog bedacht moest wordenquote:
Voor zichzelf zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ze heeft later wel een nieuwe laptop gekocht.
neequote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dat is wel netjes, nadat je haar zeker eerst flink hebt bedreigd![]()
ouwe fossielquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woonde hier al toen jij nog bedacht moest worden
Ik weet dat je nu jokt Enigequote:
wat een actie... pittig typetje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee voor mij. Al was de laptop die ze kapot smeet wel beter.
Volgens mij ben jij ook niet makkelijk te temmen.quote:
Maak je opnames van het oefenen? Kunnen wij ook lachenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van die pirouette ga ik deze oefenen
Ik ga eerst even wat spierverslapper inslaanquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak je opnames van het oefenen? Kunnen wij ook lachen
MrsL het hof maken.quote:
Ik ben gek op hobbies.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gek op hobbies.
En strandwandelingen bij een ondergaande zon...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hof maken wel maar de effectiviteit laat te wensen over.quote:
Ow, zo bedoel je dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Groei je niet van hoor, als mens![]()
Dus hoeveel botten ga jij breken?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga eerst even wat spierverslapper inslaan
It's not the destination, but the journey that counts....quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hof maken wel maar de effectiviteit laat te wensen over.
Diepzinnigquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
It's not the destination, but the journey that counts....
Is ook echt zo 2023.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hof maken wel maar de effectiviteit laat te wensen over.
haha SBA wat zegt u nouquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet makkelijk te temmen.
Dus Deisyy komt helemaal ingezwachteld in het ziekenhuis te liggen. Nou wij komen je opzoeken hoor....quote:
heel veel hobbies hebben is ook een hobbie ;Yquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gek op hobbies.
Wijze woorden GG.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan schat ik dat ik rond de 200 botjes breekquote:
Ja, weer de zoveelste oneliner. Maar wel leuk.quote:
Slow traveller.quote:
Dit stelt me gerust, neem je iets vloeibaars mee?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus Deisyy komt helemaal ingezwachteld in het ziekenhuis te liggen. Nou wij komen je opzoeken hoor....
Weet ik veel, badeendjes kwaken soms wel eens in de ronde.quote:
En tijdens het FOK!ken blader je dat af en toe door om te kijken welke je hier kan gebruiken?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, weer de zoveelste oneliner. Maar wel leuk.
Ik heb er heel wat in het schriftje staan.
Ik vind dit ook wel waar.Maar dat verstaan jullie toch niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kwakende badeendjes blaffen nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, badeendjes kwaken soms wel eens in de ronde.
He he, eindelijk iemand die het snapt.quote:
Nog plek onder je vleugel?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die het snapt.
Uiteraard. Chocolade vind je wel lekker he?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit stelt me gerust, neem je iets vloeibaars mee?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tijdens het FOK!ken blader je dat af en toe door om te kijken welke je hier kan gebruiken?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die het snapt.
Ik ben een trouw volger van je snacks, zo leuk om te volgen en te lezenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
He maar als je je nogeens verveeltm begin dan eens met een lekkere TravelsnackTRV / Fles' Travelsnacks #7
Uiteraard, ik denk dat chocomel dan het enige is wat ik binnen kan krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uiteraard. Chocolade vind je wel lekker he?
Het wordt wel druk ondertussen.quote:
Niets om je voor te schamen, ik heb altijd een excelbestandje open.quote:
We nemen een paar liter mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik denk dat chocomel dan het enige is wat ik binnen kan krijgen
40+ wordt modern. Van schriftje naar een excelbestandje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, ik heb altijd een excelbestandje open.
Zij wel. Ik heb nog een schrift en potlood.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ wordt modern. Van schriftje naar een excelbestandje.
Avond collega.quote:
Heer Sode.quote:
Stay tuned, de volgende twee zullen niet lang meer duren (daarna kan het wel en tijdje rustig blijvenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een trouw volger van je snacks, zo leuk om te volgen en te lezen
Ik las al zoiets.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!
Nee. Wel mijn bestemming niet gehaald enzo.
Klopt. Alles werd stilgelegd. Heb uiteindelijk een taxi naar huis genomen. Wel jammer van een verloren dag.quote:
Ik hoorde net op tijd dat het echt zou klappen dus ik ben mooi thuisgeblevenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Alles werd stilgelegd. Heb uiteindelijk een taxi naar huis genomen. Wel jammer van een verloren dag.
Why?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:33 schreef Dr_Flash het volgende: (daarna kan het wel en tijdje rustig blijven
)
Ik was al onderweg en kwam op den Dolder te staan. Mijn afspraak is niet verder dan Arnhem gekomen. Dacht ik gok het maar, wilde videocontent draaien. Volgende keer blijf ik ook gelijk maar thuis.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde net op tijd dat het echt zou klappen dus ik ben mooi thuisgebleven
Ik gisteren net op tijd nog even binnengesneakt bij een veiling. Was binnen 5 minuten weer klaar. koopje gescoord en geld op dus wegwezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gisteren net op tijd nog even binnengesneakt bij een veiling. Was binnen 5 minuten weer klaar. koopje gescoord en geld op dus wegwezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi biljet
Het topic staat in myats, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stay tuned, de volgende twee zullen niet lang meer duren (daarna kan het wel en tijdje rustig blijven)
En de volgende keer valt het allemaal mee en had je prima gekund.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik was al onderweg en kwam op den Dolder te staan. Mijn afspraak is niet verder dan Arnhem gekomen. Dacht ik gok het maar, wilde videocontent draaien. Volgende keer blijf ik ook gelijk maar thuis.
quote:
Die kans bestaat ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de volgende keer valt het allemaal mee en had je prima gekund.
Het was ook wel extreem ook, zeker in Haarlem.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kans bestaat ook nog natuurlijk.
Ik heb al meerdere van dit soort epische stormpjes meegemaakt. Ik heb sinds een paar jaar een noodpakketje bij me voor ja eigenlijk altijd. Dat geeft me heel veel rust.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik was al onderweg en kwam op den Dolder te staan. Mijn afspraak is niet verder dan Arnhem gekomen. Dacht ik gok het maar, wilde videocontent draaien. Volgende keer blijf ik ook gelijk maar thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
Ja inderdaad. Daar is zelfs een dode gevallen. Triest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was ook wel extreem ook, zeker in Haarlem.
Waar is je Rambo-mesquote:
ben ook uh ietwat onder de indrukquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is je Rambo-mes
En altijd bij je
Niet als ik alleen maar de straat over steek naar koffiegodinnetje. Maar wel als ik naar kantoor ga 30 km verderop.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is je Rambo-mes
En altijd bij je
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere van dit soort epische stormpjes meegemaakt. Ik heb sinds een paar jaar een noodpakketje bij me voor ja eigenlijk altijd. Dat geeft me heel veel rust.
[ afbeelding ]Kijk, dat is nou voorbereiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere van dit soort epische stormpjes meegemaakt. Ik heb sinds een paar jaar een noodpakketje bij me voor ja eigenlijk altijd. Dat geeft me heel veel rust.
[ afbeelding ]Kan ik dit bij jou bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Why?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als ik alleen maar de straat over steek naar koffiegodinnetje. Maar wel als ik naar kantoor ga 30 km verderop.
Ik heb een killerparkiet. Dat is genoeg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is je Rambo-mes
En altijd bij je
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Is een creditcard of cash geld niet genoeg? Daarmee kan je wel een taxi regelen.
Of misschien een kniptang om een fiets te jatten.
Dan krijg jij dus koude voeten terwijl je op de taxi wacht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Is een creditcard of cash geld niet genoeg? Daarmee kan je wel een taxi regelen.
Ja weetje, je weet nooit voor welk noodgeval je wat nodig hebt. Dit is de mainstream pack. Er is nog veel meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Nou neuh, je kunt er inspiratie uit opdoen.quote:
Ik mis de leathermantool.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh, je kunt er inspiratie uit opdoen.
Is denk ik wel een gat in de markt hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh, je kunt er inspiratie uit opdoen.
Dat woord zocht ik.quote:
Ik vind alleen MrsL belangrijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
maar je kunt wel bijvoorbeeld zelf een heel klein pakketje samenstellen met dingen die je belangrijk vindt.
Ik heb altijd een rolmaat in mijn thuis, dat is ook een geruststellende gedachte.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
maar je kunt wel bijvoorbeeld zelf een heel klein pakketje samenstellen met dingen die je belangrijk vindt.
Ja weet ik ook niet. Het is vast niet alsof ik in een tornadocycloon ineens WEL iemand vind die mij wilquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Vanwaar de condooms vraag hier iemand,
Nou ja er zitten twee volledige Victorinox joekels in. Het houdt een keer opquote:
Als waterzak of om dingen waterdicht op te bergen. Ze blijken voor iets anders ook geschikt te zijn maar dat is mij nooit verteld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je niet veel aan als je een goed houtvuur wil stoken. Ik mis dus een draadzaag.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er zitten twee volledige Victorinox joekels in. Het houdt een keer op
Kijk ook wel naar die bunkerbouwers etc als dat voorbij komt hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weetje, je weet nooit voor welk noodgeval je wat nodig hebt. Dit is de mainstream pack. Er is nog veel meer.
ja, je moeder.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je niet veel aan als je een goed houtvuur wil stoken. Ik mis dus een draadzaag.
Heel nuttig in bepaalde gevallen schijnbaar?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Pammetjes mee als je gaat reizen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar honestly: dit idee is een keer ontstaan toen ik dacht vanuit Nijkerk n een uurtje naar Deventer te kunnen komen en toen mega vast kwam te zitten door een springer bij Amersfoort. Had ik dit pakje teon bij me gehad, was ik gewoon lekker een NH hotel in gedoken en had ik de volgende ochtend rustig eens gaan kijken hoe de wereld eruit zag. Nu kwam ik bij de gratie Gods uiteindelijk nog net thuis, met een vertraging van 2,5 uur en een hoop stress. Stress is niet goed voor je
wat zjn dat?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pammetjes mee als je gaat reizen.
Slaappillen.quote:
Pillen om je rustig te houden.quote:
Tegen vieze dingen? Het lijken me niet zulke beste handschoenen hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel nuttig in bepaalde gevallen schijnbaar?
En ook veilig tegen bepaalde vieze dingen
Had je niet een hotel in gekund zonder dit pakket?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar honestly: dit idee is een keer ontstaan toen ik dacht vanuit Nijkerk n een uurtje naar Deventer te kunnen komen en toen mega vast kwam te zitten door een springer bij Amersfoort. Had ik dit pakje toen bij me gehad, was ik gewoon lekker een NH hotel in gedoken en had ik de volgende ochtend rustig eens gaan kijken hoe de wereld eruit zag. Nu kwam ik bij de gratie Gods uiteindelijk nog net thuis, met een vertraging van 2,5 uur en een hoop stress. Stress is niet goed voor je
Hoe vond je Maria?quote:
Als ze maar groot genoeg zijn kan je er natuurlijk gewoon helemaal inkruipenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tegen vieze dingen? Het lijken me niet zulke beste handschoenen hoor.
Aantrekkelijkquote:
Samanta vond ik beter.quote:
Oh nou ja dat kan iedereen zelf bepalen hequote:
Fox?quote:
jawel, maar was een stuk minder handig geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je niet een hotel in gekund zonder dit pakket?
Dat zou ik dus doen en dan even kijken wat ik daar nog kan kopen aan tandpasta/tandenborstel/deo.
Hoeft niet hier mario.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:12 schreef mario390 het volgende:
text van ostenrijkse band de kapoetten
de kut van mijn vrouw
ruikt naar de kont van een zeug
en als ik ze lik
dan denk ik dat ik omkom
ze wast de oude hoer nooit
dus ik heb genoeg van deze teven
Ik laat een scheet op deze husl ratz
en nu ben ik op zoek naar een nieuwe kat
2e vers
ze is ook echt fout in de keuken
ze geeft me de laatste hap
je kunt zelfs een hond wegjagen met iets dat ze kookt, het is om te spugen
Want er was een tijd, niet zo gek lang geleden, dat dit met enige regelmaat voorkwam.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar was een stuk minder handig geweest.
Dit pakketje helpt je ook een heel eind op weg als je bijvoorbeeld met de laatste trein tussen Amf en Apd vast komt te staan midden op de veluwe he. Daar heb je weer hele andere dingen nodig ( de warmers en de nooddekentjes)
Was ook al bij de buren gepost.quote:
Ik begrijp dat het voor jou wel belangrijk is, rust geeft om het bij je te hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit pakketje helpt je ook een heel eind op weg als je bijvoorbeeld met de laatste trein tussen Amf en Apd vast komt te staan midden op de veluwe he. Daar heb je weer hele andere dingen nodig ( de warmers en de nooddekentjes)
Ketting door die ringen en je kan haar zo afvoerenquote:
Dan komen SBE en Sode je toch gewoon bevrijdenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een tas bij me om me te kunnen redden als ik een nacht niet thuis was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want er was een tijd, niet zo gek lang geleden, dat dit met enige regelmaat voorkwam.
is van de kapoettenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou het zelf meer als bagger omschrijven.
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou wel belangrijk is, rust geeft om het bij je te hebben.
Hoe lang neem je het pakketje al mee en ik vraag me dan af.. en heb je er wel eens iets uit nodig gehad?
Er zit niets bij om vuur mee te maken. Dat is iets wat je wel erbij zou moeten doen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want er was een tijd, niet zo gek lang geleden, dat dit met enige regelmaat voorkwam.
Nou dat zal best wel grotendeels hier op geleken hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een tas bij me om me te kunnen redden als ik een nacht niet thuis was.
Oke.. het niet dat je het al heel lang ongebruikt mee neemt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.
ja klopt. Is over nagedacht. Ik ga er vanuit dat als de situatie zich aandient dat dat nodig is, dat er andere mensen in die stilgevallen trein zijn die roken en dus een aansteker bij zich hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit niets bij om vuur mee te maken. Dat is iets wat je wel erbij zou moeten doen.
Dat snap ik dan weer wel. Dingen als deo, droog shirt etc heb ik ook regelmatig bij me.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.
same hier....quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:21 schreef engine het volgende:
Ik neem altijd het minimale mee eigenlijk. Begin ook tien minuten voor ik moet vertrekken met m'n tas inpakken.
Maar als je nu naar Flesch luistert maak je 1 keer zo'n pakket. Staat klaar, kan je ook geen onderdelen meer vergeten hequote:Op donderdag 6 juli 2023 23:21 schreef engine het volgende:
Ik neem altijd het minimale mee eigenlijk. Begin ook tien minuten voor ik moet vertrekken met m'n tas inpakken.
Moet toch zeggen dat die keer dat ik mijn boxers vergeten was in te pakken niet het meest handige was. Vooral niet omdat toen op zondag het meeste dicht was en ik er pas op zaterdagavond achter kwam.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
same hier....
ook niet zo georganiseerd![]()
![]()
en wat ik vergeet, koop ik wel ergens of het is er niet
Gisteren had een prima dag kunnen zijn voor zo'n pakketje. Gelukkig wist ik net op tijd de call te maken dat ik thuis moest blijven. Want eerlijk, je gaat echt niet bewust de problemen opzoeken om je Britneypack te kunnen gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je nu naar Flesch luistert maak je 1 keer zo'n pakket. Staat klaar, kan je ook geen onderdelen meer vergeten he
Gewoon commando.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat die keer dat ik mijn boxers vergeten was in te pakken niet het meest handige was. Vooral niet omdat toen op zondag het meeste dicht was en ik er pas op zaterdagavond achter kwam.
Ach... voor de nacht trek je die toch uit..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat die keer dat ik mijn boxers vergeten was in te pakken niet het meest handige was. Vooral niet omdat toen op zondag het meeste dicht was en ik er pas op zaterdagavond achter kwam.
Ga er niet van uit dat je in een noodsituatie hulp krijgt van anderen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt. Is over nagedacht. Ik ga er vanuit dat als de situatie zich aandient dat dat nodig is, dat er andere mensen in die stilgevallen trein zijn die roken en dus een aansteker bij zich hebben.
Maar strikt genomen heb je helemaal gelijk, moet je niet van anderen afhankelijk willen zijn.
EN dan zou ik niet zoeen bic aanstekertje willen maar echt zo'n vonken-turbo-unit
Dan is een pakket wel handig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef engine het volgende:
Ik ben een keer m'n portemonnee vergeten. Kwam ik achter bij een tussenlanding in Warschau. Was ook niet erg handig.
Had er 1 kunnen zijn jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren had een prima dag kunnen zijn voor zo'n pakketje. Gelukkig wist ik net op tijd de call te maken dat ik thuis moest blijven. Want eerlijk, je gaat echt niet bewust de problemen opzoeken om je Britneypack te kunnen gebruiken
Wij weten dat.quote:
No thxquote:
In een hotel? Neuhquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach... voor de nacht trek je die toch uit..
keer uitspoelen of uitlaten![]()
Oei dat is niet zo handig nee..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef engine het volgende:
Ik ben een keer m'n portemonnee vergeten. Kwam ik achter bij een tussenlanding in Warschau. Was ook niet erg handig.
Dan zou ik wel gek worden. Die vergeet ik dus gewoon niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef engine het volgende:
quote:
No ja dat is dus een beetje de vraag he. Ik hoef geen hulp van anderen te krijgen om MEZELF te redden. Maar ik zou, met wat hulp van anderen, ook nog heel veel anderen kunnen redden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat je in een noodsituatie hulp krijgt van anderen.
Als je op de veluwe komt te stranden dan heb je daar wilde zwijnen, kan je een week van eten.quote:
En een boxer van maken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je op de veluwe komt te stranden dan heb je daar wilde zwijnen, kan je een week van eten.
Gelukkig is mijn ervaring anders.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat je in een noodsituatie hulp krijgt van anderen.
vorig jaar eind maart sneeuwde het ineens en moest ik 2 dagen achter elkaar in Zwolle zijn. Dus toen heb ik hem wel gebruikt ja. Gewoon om te kijken of ik wat miste in de praktijk.quote:
Viesssssquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
he waarom niet??
niemand die ziet dat je naakt slaapt en/of geen boxer aan hebt onder je broek
Rambo en McGyver waren ook goede leerlingen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je op de veluwe komt te stranden dan heb je daar wilde zwijnen, kan je een week van eten.
Niet zonder rambo-mes hoorquote:
En Ray Mears.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rambo en McGyver waren ook goede leerlingen.
Snap ik,we zijn wat aan het dollen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. control freakz likez control
Dat Friezen niet bijster slim zijn is in de rest van Nederland bekend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik er de volgende dag pas achterkwam dat ik de dagomzet nog in mijn tas had zitten na een nachtje stappen.Dat was ook niet bijster slim.![]()
Dan kneep ik hem wel.
???quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat Friezen niet bijster slim zijn is in de rest van Nederland bekend.
Prima hoor, als je nog wat verzint waar ik nog niet aan gedacht had, graagquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,we zijn wat aan het dollen.
Ik vond hem maar matig John Wiseman is vele malen beter.quote:
Ga je lekker?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat Friezen niet bijster slim zijn is in de rest van Nederland bekend.
Naaisetje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima hoor, als je nog wat verzint waar ik nog niet aan gedacht had, graag
Vuilak.quote:
In Limburg zullen ze eens de douche uitvinden. Dat zal een half jaar na het tijdreizen zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
???
je piemel die een dagje in je broek hangt vind je vies?
als je gaat plassen veeg je hem toch schoon neem ik aan?
dus ja![]()
de tijd dat je een geile puber was met veel voorvocht zal ook over zijn..
als nood aan de man is.. dan toch dit?
Lijkt Friesland wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In Limburg zullen ze eens de douche uitvinden. Dat zal een half jaar na het tijdreizen zijn.
Lofty.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem maar matig John Wiseman is vele malen beter.
meh voegt weinig toe. Kom je ook niet zo veel meer tegen in hotels.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In Limburg zullen ze eens de douche uitvinden. Dat zal een half jaar na het tijdreizen zijn.
Deze man weet dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het mooie Friesland staat bekend om zijn excellente voorzieningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |