Oke.. het niet dat je het al heel lang ongebruikt mee neemt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.
ja klopt. Is over nagedacht. Ik ga er vanuit dat als de situatie zich aandient dat dat nodig is, dat er andere mensen in die stilgevallen trein zijn die roken en dus een aansteker bij zich hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit niets bij om vuur mee te maken. Dat is iets wat je wel erbij zou moeten doen.
Dat snap ik dan weer wel. Dingen als deo, droog shirt etc heb ik ook regelmatig bij me.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.
same hier....quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:21 schreef engine het volgende:
Ik neem altijd het minimale mee eigenlijk. Begin ook tien minuten voor ik moet vertrekken met m'n tas inpakken.
Maar als je nu naar Flesch luistert maak je 1 keer zo'n pakket. Staat klaar, kan je ook geen onderdelen meer vergeten hequote:Op donderdag 6 juli 2023 23:21 schreef engine het volgende:
Ik neem altijd het minimale mee eigenlijk. Begin ook tien minuten voor ik moet vertrekken met m'n tas inpakken.
Moet toch zeggen dat die keer dat ik mijn boxers vergeten was in te pakken niet het meest handige was. Vooral niet omdat toen op zondag het meeste dicht was en ik er pas op zaterdagavond achter kwam.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
same hier....
ook niet zo georganiseerd![]()
![]()
en wat ik vergeet, koop ik wel ergens of het is er niet
Gisteren had een prima dag kunnen zijn voor zo'n pakketje. Gelukkig wist ik net op tijd de call te maken dat ik thuis moest blijven. Want eerlijk, je gaat echt niet bewust de problemen opzoeken om je Britneypack te kunnen gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je nu naar Flesch luistert maak je 1 keer zo'n pakket. Staat klaar, kan je ook geen onderdelen meer vergeten he
Gewoon commando.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat die keer dat ik mijn boxers vergeten was in te pakken niet het meest handige was. Vooral niet omdat toen op zondag het meeste dicht was en ik er pas op zaterdagavond achter kwam.
Ach... voor de nacht trek je die toch uit..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat die keer dat ik mijn boxers vergeten was in te pakken niet het meest handige was. Vooral niet omdat toen op zondag het meeste dicht was en ik er pas op zaterdagavond achter kwam.
Ga er niet van uit dat je in een noodsituatie hulp krijgt van anderen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt. Is over nagedacht. Ik ga er vanuit dat als de situatie zich aandient dat dat nodig is, dat er andere mensen in die stilgevallen trein zijn die roken en dus een aansteker bij zich hebben.
Maar strikt genomen heb je helemaal gelijk, moet je niet van anderen afhankelijk willen zijn.
EN dan zou ik niet zoeen bic aanstekertje willen maar echt zo'n vonken-turbo-unit
Dan is een pakket wel handig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef engine het volgende:
Ik ben een keer m'n portemonnee vergeten. Kwam ik achter bij een tussenlanding in Warschau. Was ook niet erg handig.
Had er 1 kunnen zijn jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren had een prima dag kunnen zijn voor zo'n pakketje. Gelukkig wist ik net op tijd de call te maken dat ik thuis moest blijven. Want eerlijk, je gaat echt niet bewust de problemen opzoeken om je Britneypack te kunnen gebruiken
Wij weten dat.quote:
No thxquote:
In een hotel? Neuhquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach... voor de nacht trek je die toch uit..
keer uitspoelen of uitlaten![]()
Oei dat is niet zo handig nee..quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef engine het volgende:
Ik ben een keer m'n portemonnee vergeten. Kwam ik achter bij een tussenlanding in Warschau. Was ook niet erg handig.
Dan zou ik wel gek worden. Die vergeet ik dus gewoon niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef engine het volgende:
quote:
No ja dat is dus een beetje de vraag he. Ik hoef geen hulp van anderen te krijgen om MEZELF te redden. Maar ik zou, met wat hulp van anderen, ook nog heel veel anderen kunnen redden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat je in een noodsituatie hulp krijgt van anderen.
Als je op de veluwe komt te stranden dan heb je daar wilde zwijnen, kan je een week van eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |