Dat woord zocht ik.quote:
Ik vind alleen MrsL belangrijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
maar je kunt wel bijvoorbeeld zelf een heel klein pakketje samenstellen met dingen die je belangrijk vindt.
Ik heb altijd een rolmaat in mijn thuis, dat is ook een geruststellende gedachte.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
maar je kunt wel bijvoorbeeld zelf een heel klein pakketje samenstellen met dingen die je belangrijk vindt.
Ja weet ik ook niet. Het is vast niet alsof ik in een tornadocycloon ineens WEL iemand vind die mij wilquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Vanwaar de condooms vraag hier iemand,
Nou ja er zitten twee volledige Victorinox joekels in. Het houdt een keer opquote:
Als waterzak of om dingen waterdicht op te bergen. Ze blijken voor iets anders ook geschikt te zijn maar dat is mij nooit verteld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Heb je niet veel aan als je een goed houtvuur wil stoken. Ik mis dus een draadzaag.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er zitten twee volledige Victorinox joekels in. Het houdt een keer op
Kijk ook wel naar die bunkerbouwers etc als dat voorbij komt hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weetje, je weet nooit voor welk noodgeval je wat nodig hebt. Dit is de mainstream pack. Er is nog veel meer.
ja, je moeder.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je niet veel aan als je een goed houtvuur wil stoken. Ik mis dus een draadzaag.
Heel nuttig in bepaalde gevallen schijnbaar?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
Pammetjes mee als je gaat reizen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar honestly: dit idee is een keer ontstaan toen ik dacht vanuit Nijkerk n een uurtje naar Deventer te kunnen komen en toen mega vast kwam te zitten door een springer bij Amersfoort. Had ik dit pakje teon bij me gehad, was ik gewoon lekker een NH hotel in gedoken en had ik de volgende ochtend rustig eens gaan kijken hoe de wereld eruit zag. Nu kwam ik bij de gratie Gods uiteindelijk nog net thuis, met een vertraging van 2,5 uur en een hoop stress. Stress is niet goed voor je
wat zjn dat?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pammetjes mee als je gaat reizen.
Slaappillen.quote:
Pillen om je rustig te houden.quote:
Tegen vieze dingen? Het lijken me niet zulke beste handschoenen hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel nuttig in bepaalde gevallen schijnbaar?
En ook veilig tegen bepaalde vieze dingen
Had je niet een hotel in gekund zonder dit pakket?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar honestly: dit idee is een keer ontstaan toen ik dacht vanuit Nijkerk n een uurtje naar Deventer te kunnen komen en toen mega vast kwam te zitten door een springer bij Amersfoort. Had ik dit pakje toen bij me gehad, was ik gewoon lekker een NH hotel in gedoken en had ik de volgende ochtend rustig eens gaan kijken hoe de wereld eruit zag. Nu kwam ik bij de gratie Gods uiteindelijk nog net thuis, met een vertraging van 2,5 uur en een hoop stress. Stress is niet goed voor je
Hoe vond je Maria?quote:
Als ze maar groot genoeg zijn kan je er natuurlijk gewoon helemaal inkruipenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tegen vieze dingen? Het lijken me niet zulke beste handschoenen hoor.
Aantrekkelijkquote:
Samanta vond ik beter.quote:
Oh nou ja dat kan iedereen zelf bepalen hequote:
Fox?quote:
jawel, maar was een stuk minder handig geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je niet een hotel in gekund zonder dit pakket?
Dat zou ik dus doen en dan even kijken wat ik daar nog kan kopen aan tandpasta/tandenborstel/deo.
Hoeft niet hier mario.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:12 schreef mario390 het volgende:
text van ostenrijkse band de kapoetten
de kut van mijn vrouw
ruikt naar de kont van een zeug
en als ik ze lik
dan denk ik dat ik omkom
ze wast de oude hoer nooit
dus ik heb genoeg van deze teven
Ik laat een scheet op deze häusl ratz
en nu ben ik op zoek naar een nieuwe kat
2e vers
ze is ook echt fout in de keuken
ze geeft me de laatste hap
je kunt zelfs een hond wegjagen met iets dat ze kookt, het is om te spugen
Want er was een tijd, niet zo gek lang geleden, dat dit met enige regelmaat voorkwam.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar was een stuk minder handig geweest.
Dit pakketje helpt je ook een heel eind op weg als je bijvoorbeeld met de laatste trein tussen Amf en Apd vast komt te staan midden op de veluwe he. Daar heb je weer hele andere dingen nodig ( de warmers en de nooddekentjes)
Was ook al bij de buren gepost.quote:
Ik begrijp dat het voor jou wel belangrijk is, rust geeft om het bij je te hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit pakketje helpt je ook een heel eind op weg als je bijvoorbeeld met de laatste trein tussen Amf en Apd vast komt te staan midden op de veluwe he. Daar heb je weer hele andere dingen nodig ( de warmers en de nooddekentjes)
Ketting door die ringen en je kan haar zo afvoerenquote:
Dan komen SBE en Sode je toch gewoon bevrijdenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een tas bij me om me te kunnen redden als ik een nacht niet thuis was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want er was een tijd, niet zo gek lang geleden, dat dit met enige regelmaat voorkwam.
is van de kapoettenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou het zelf meer als bagger omschrijven.
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou wel belangrijk is, rust geeft om het bij je te hebben.
Hoe lang neem je het pakketje al mee en ik vraag me dan af.. en heb je er wel eens iets uit nodig gehad?
Er zit niets bij om vuur mee te maken. Dat is iets wat je wel erbij zou moeten doen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want er was een tijd, niet zo gek lang geleden, dat dit met enige regelmaat voorkwam.
Nou dat zal best wel grotendeels hier op geleken hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een tas bij me om me te kunnen redden als ik een nacht niet thuis was.
Oke.. het niet dat je het al heel lang ongebruikt mee neemt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.
ja klopt. Is over nagedacht. Ik ga er vanuit dat als de situatie zich aandient dat dat nodig is, dat er andere mensen in die stilgevallen trein zijn die roken en dus een aansteker bij zich hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit niets bij om vuur mee te maken. Dat is iets wat je wel erbij zou moeten doen.
Dat snap ik dan weer wel. Dingen als deo, droog shirt etc heb ik ook regelmatig bij me.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde dingen ervan gebruik ik regelmatig ja. Telkens als ik naar kantoor ga moet ik 2- 2,5 km lopen dus dan gebruik ik de deo wel uit het pakketje. Niet de schone kleertjes want die neem ik dan alsnog extra mee omdat ik voorzie dat ik die nodig heb. De kleertjes uit het pakketje zijn voor nood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |