He he, eindelijk iemand die het snapt.quote:
Nog plek onder je vleugel?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die het snapt.
Uiteraard. Chocolade vind je wel lekker he?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit stelt me gerust, neem je iets vloeibaars mee?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En tijdens het FOK!ken blader je dat af en toe door om te kijken welke je hier kan gebruiken?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die het snapt.
Ik ben een trouw volger van je snacks, zo leuk om te volgen en te lezenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
He maar als je je nogeens verveeltm begin dan eens met een lekkere TravelsnackTRV / Fles' Travelsnacks #7
Uiteraard, ik denk dat chocomel dan het enige is wat ik binnen kan krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uiteraard. Chocolade vind je wel lekker he?
Het wordt wel druk ondertussen.quote:
Niets om je voor te schamen, ik heb altijd een excelbestandje open.quote:
We nemen een paar liter mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik denk dat chocomel dan het enige is wat ik binnen kan krijgen
40+ wordt modern. Van schriftje naar een excelbestandje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, ik heb altijd een excelbestandje open.
Zij wel. Ik heb nog een schrift en potlood.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ wordt modern. Van schriftje naar een excelbestandje.
Avond collega.quote:
Heer Sode.quote:
Stay tuned, de volgende twee zullen niet lang meer duren (daarna kan het wel en tijdje rustig blijvenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een trouw volger van je snacks, zo leuk om te volgen en te lezen
Ik las al zoiets.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!
Nee. Wel mijn bestemming niet gehaald enzo.
Klopt. Alles werd stilgelegd. Heb uiteindelijk een taxi naar huis genomen. Wel jammer van een verloren dag.quote:
Ik hoorde net op tijd dat het echt zou klappen dus ik ben mooi thuisgeblevenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Alles werd stilgelegd. Heb uiteindelijk een taxi naar huis genomen. Wel jammer van een verloren dag.
Why?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:33 schreef Dr_Flash het volgende: (daarna kan het wel en tijdje rustig blijven
)
Ik was al onderweg en kwam op den Dolder te staan. Mijn afspraak is niet verder dan Arnhem gekomen. Dacht ik gok het maar, wilde videocontent draaien. Volgende keer blijf ik ook gelijk maar thuis.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde net op tijd dat het echt zou klappen dus ik ben mooi thuisgebleven
Ik gisteren net op tijd nog even binnengesneakt bij een veiling. Was binnen 5 minuten weer klaar. koopje gescoord en geld op dus wegwezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gisteren net op tijd nog even binnengesneakt bij een veiling. Was binnen 5 minuten weer klaar. koopje gescoord en geld op dus wegwezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi biljet
Het topic staat in myats, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stay tuned, de volgende twee zullen niet lang meer duren (daarna kan het wel en tijdje rustig blijven)
En de volgende keer valt het allemaal mee en had je prima gekund.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik was al onderweg en kwam op den Dolder te staan. Mijn afspraak is niet verder dan Arnhem gekomen. Dacht ik gok het maar, wilde videocontent draaien. Volgende keer blijf ik ook gelijk maar thuis.
quote:
Die kans bestaat ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de volgende keer valt het allemaal mee en had je prima gekund.
Het was ook wel extreem ook, zeker in Haarlem.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kans bestaat ook nog natuurlijk.
Ik heb al meerdere van dit soort epische stormpjes meegemaakt. Ik heb sinds een paar jaar een noodpakketje bij me voor ja eigenlijk altijd. Dat geeft me heel veel rust.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik was al onderweg en kwam op den Dolder te staan. Mijn afspraak is niet verder dan Arnhem gekomen. Dacht ik gok het maar, wilde videocontent draaien. Volgende keer blijf ik ook gelijk maar thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja inderdaad. Daar is zelfs een dode gevallen. Triest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was ook wel extreem ook, zeker in Haarlem.
Waar is je Rambo-mesquote:
ben ook uh ietwat onder de indrukquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is je Rambo-mes
En altijd bij je
Niet als ik alleen maar de straat over steek naar koffiegodinnetje. Maar wel als ik naar kantoor ga 30 km verderop.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is je Rambo-mes
En altijd bij je
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere van dit soort epische stormpjes meegemaakt. Ik heb sinds een paar jaar een noodpakketje bij me voor ja eigenlijk altijd. Dat geeft me heel veel rust.
[ afbeelding ]Kijk, dat is nou voorbereiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere van dit soort epische stormpjes meegemaakt. Ik heb sinds een paar jaar een noodpakketje bij me voor ja eigenlijk altijd. Dat geeft me heel veel rust.
[ afbeelding ]Kan ik dit bij jou bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Why?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als ik alleen maar de straat over steek naar koffiegodinnetje. Maar wel als ik naar kantoor ga 30 km verderop.
Ik heb een killerparkiet. Dat is genoeg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is je Rambo-mes
En altijd bij je
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Is een creditcard of cash geld niet genoeg? Daarmee kan je wel een taxi regelen.
Of misschien een kniptang om een fiets te jatten.
Dan krijg jij dus koude voeten terwijl je op de taxi wacht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Is een creditcard of cash geld niet genoeg? Daarmee kan je wel een taxi regelen.
Ja weetje, je weet nooit voor welk noodgeval je wat nodig hebt. Dit is de mainstream pack. Er is nog veel meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
Nou neuh, je kunt er inspiratie uit opdoen.quote:
Ik mis de leathermantool.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh, je kunt er inspiratie uit opdoen.
Is denk ik wel een gat in de markt hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh, je kunt er inspiratie uit opdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |