Jij ook al? En Bons, en werd er weer een deur krachtig achter je dichtgegooid na de zoveelste mislukte date.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik het maar weer doen,heb nog nooit wat gebroken behalve harten.
Kan je vertellen, doet behoorlijk pijn wat brekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik het maar weer doen,heb nog nooit wat gebroken behalve harten.
Nou vooral de eerste paar minuten, als ze even losgaat en enorm gaat tieren. Daarna valt het wel mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen, doet behoorlijk pijn wat breken
Het voelde bij mij alleen wat gekneusd, maar ja badeendjes zijn ook bikkels.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het voelde bij mij alleen wat gekneusd, maar ja badeendjes zijn ook bikkels.
Heb meer dan een week echt goed pijn gehad uiteindelijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vooral de eerste paar minuten, als ze even losgaat en enorm gaat tieren. Daarna valt het wel mee.
Ben wel eens een laptop verloren zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is even goed opletten dat ze niet met je spullen gaat smijten.
Vroeger behoorlijk wat smakkers gemaakt maar alles bleef heel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Badass Ducky.quote:
Lukte mij vroeger ook, genoeg op mijn bek gegaan met hockey.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger behoorlijk wat smakkers gemaakt maar alles bleef heel.
Ja hoor ja,quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukte mij vroeger ook, genoeg op mijn bek gegaan met hockey.
Dit jaar ging het pas mis met carnaval,
en dat als toeschouwer
Liep hier in mijn pauze in de stad te kijken hoe het was,quote:
Hoiquote:
En badeendjes.quote:
Avond mevrouw.quote:
Ja als het andersom is - zij breekt op met jou. Ja dat is erg pijnlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb meer dan een week echt goed pijn gehad uiteindelijk
Sinds we FreshFruit hebben toegelaten lijkt het wel alsof de deur niet meer dicht kan.quote:
wie?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds we FreshFruit hebben toegelaten lijkt het wel alsof de deur niet meer dicht kan.
Mijn broeder hier.quote:
In plaats van die pirouette ga ik deze oefenenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
Jullie mogen nu inzetten. Als een ieder van ons dit probeert, hoeveel gebroken botten hebben we dan in totaal?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ze heeft later wel een nieuwe laptop gekocht.
Ik woonde hier al toen jij nog bedacht moest wordenquote:
Voor zichzelf zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ze heeft later wel een nieuwe laptop gekocht.
neequote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dat is wel netjes, nadat je haar zeker eerst flink hebt bedreigd![]()
ouwe fossielquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woonde hier al toen jij nog bedacht moest worden
Ik weet dat je nu jokt Enigequote:
wat een actie... pittig typetje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee voor mij. Al was de laptop die ze kapot smeet wel beter.
Volgens mij ben jij ook niet makkelijk te temmen.quote:
Maak je opnames van het oefenen? Kunnen wij ook lachenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van die pirouette ga ik deze oefenen
Ik ga eerst even wat spierverslapper inslaanquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak je opnames van het oefenen? Kunnen wij ook lachen
MrsL het hof maken.quote:
Ik ben gek op hobbies.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gek op hobbies.
En strandwandelingen bij een ondergaande zon...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hof maken wel maar de effectiviteit laat te wensen over.quote:
Ow, zo bedoel je dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh. Groei je niet van hoor, als mens![]()
Dus hoeveel botten ga jij breken?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga eerst even wat spierverslapper inslaan
It's not the destination, but the journey that counts....quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hof maken wel maar de effectiviteit laat te wensen over.
Diepzinnigquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
It's not the destination, but the journey that counts....
Is ook echt zo 2023.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hof maken wel maar de effectiviteit laat te wensen over.
haha SBA wat zegt u nouquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet makkelijk te temmen.
Dus Deisyy komt helemaal ingezwachteld in het ziekenhuis te liggen. Nou wij komen je opzoeken hoor....quote:
heel veel hobbies hebben is ook een hobbie ;Yquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gek op hobbies.
Wijze woorden GG.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
It's not the destination, but the journey that counts....
Dan schat ik dat ik rond de 200 botjes breekquote:
Ja, weer de zoveelste oneliner. Maar wel leuk.quote:
Slow traveller.quote:
Dit stelt me gerust, neem je iets vloeibaars mee?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus Deisyy komt helemaal ingezwachteld in het ziekenhuis te liggen. Nou wij komen je opzoeken hoor....
Weet ik veel, badeendjes kwaken soms wel eens in de ronde.quote:
En tijdens het FOK!ken blader je dat af en toe door om te kijken welke je hier kan gebruiken?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, weer de zoveelste oneliner. Maar wel leuk.
Ik heb er heel wat in het schriftje staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |