Maar iets soortgelijks heb je toch ook met dat dansen op schaatsen... ik ben even de naam kwijt? Als ze die schroef doen?quote:
Kan je je op trainen volgens mij.quote:
Volgens mij ook. En hoe sneller, hoe minder last je hebt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je je op trainen volgens mij.
Is dat geen pirouette? Dat is ook duizelingwekkend ja, maar dit filmpje zag er toch wat heftiger uitquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar iets soortgelijks heb je toch ook met dat dansen op schaatsen... ik ben even de naam kwijt? Als ze die schroef doen?
Dit is wel erg extreem inderdaad. Die zal even last hebben met wat voor is en wat achter.
Meer zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat geen pirouette? Dat is ook duizelingwekkend ja, maar dit filmpje zag er toch wat heftiger uit
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En hoe sneller, hoe minder last je hebt?
Op bier drinken kan je trainen jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je je op trainen volgens mij.
quote:
En dan zo gaan draaien.quote:
Moet te doen zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En tijdens het draaien opdrinken, beide pullen.
Die zie je ook wel eens in de films van Bud Spencer en Terence Hill.quote:
SBE breekt alles.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
Jullie mogen nu inzetten. Als een ieder van ons dit probeert, hoeveel gebroken botten hebben we dan in totaal?
Ik ga botten breken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ben een ware plank.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
Jullie mogen nu inzetten. Als een ieder van ons dit probeert, hoeveel gebroken botten hebben we dan in totaal?
Ik ga het niet proberen nu ik weer net een nieuwe baan heb.quote:
Jij bent eigenlijk al gebroken...quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga botten breken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ben een ware plank.
Waarschijnlijk meer dan wij botten hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Oke,
wij zijn 40+
"Ja hallo? Ja hoi, baas, ja de verpleegster houdt de telefoon even vast, ik kan voorlopig niet op werk komen, ik heb meegedaan aan een challenge en heb minstens 8 botten gebroken. Ja sorry, ja ik had niet mee moeten doen."quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen nu ik weer net een nieuwe baan heb.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja hallo? Ja hoi, baas, ja de verpleegster houdt de telefoon even vast, ik kan voorlopig niet op werk komen, ik heb meegedaan aan een challenge en heb minstens 8 botten gebroken. Ja sorry, ja ik het niet mee moeten doen."
Het is de schuld van die stomme Fries.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ja hallo? Ja hoi, baas, ja de verpleegster houdt de telefoon even vast, ik kan voorlopig niet op werk komen, ik heb meegedaan aan een challenge en heb minstens 8 botten gebroken. Ja sorry, ja ik had niet mee moeten doen."
Jij ook al? En Bons, en werd er weer een deur krachtig achter je dichtgegooid na de zoveelste mislukte date.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik het maar weer doen,heb nog nooit wat gebroken behalve harten.
Kan je vertellen, doet behoorlijk pijn wat brekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik het maar weer doen,heb nog nooit wat gebroken behalve harten.
Nou vooral de eerste paar minuten, als ze even losgaat en enorm gaat tieren. Daarna valt het wel mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen, doet behoorlijk pijn wat breken
Het voelde bij mij alleen wat gekneusd, maar ja badeendjes zijn ook bikkels.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het voelde bij mij alleen wat gekneusd, maar ja badeendjes zijn ook bikkels.
Heb meer dan een week echt goed pijn gehad uiteindelijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vooral de eerste paar minuten, als ze even losgaat en enorm gaat tieren. Daarna valt het wel mee.
Ben wel eens een laptop verloren zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is even goed opletten dat ze niet met je spullen gaat smijten.
Vroeger behoorlijk wat smakkers gemaakt maar alles bleef heel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Badass Ducky.quote:
Lukte mij vroeger ook, genoeg op mijn bek gegaan met hockey.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger behoorlijk wat smakkers gemaakt maar alles bleef heel.
Ja hoor ja,quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukte mij vroeger ook, genoeg op mijn bek gegaan met hockey.
Dit jaar ging het pas mis met carnaval,
en dat als toeschouwer
Liep hier in mijn pauze in de stad te kijken hoe het was,quote:
Hoiquote:
En badeendjes.quote:
Avond mevrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |