En lekker rustig zo in het weekend.quote:
zondagavond als ze een vlucht scoortquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lekker rustig zo in het weekend.
Je dochter komt maandag toch?
Wel fijn dat je haar weer ziet.quote:
Altijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel fijn dat je haar weer ziet.
Kan jij mooi project manager worden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las via de mail dat mijn project manager er per direct mee op is gehouden. En dat al zijn projecten on hold zijn. Dat betekent dus dat ik vanaf dit moment officieel geen invulling heb van mijn functie
Zou ik wel leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan jij mooi project manager worden.
Als je het ook denkt te kunnen...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden denk ik.
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het ook denkt te kunnen...
Pipiquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Opperen dat je wel (tijdelijk) zijn functies wil overnemen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Ik heb dinsdag gesprek met mijn leidinggevende over de uitkomst ook van de loopbaantest e.d. daar komt wel ten sprake dat ik project management wil doen. Je moet dingen rustig opbouwen bij ons op werk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opperen dat je wel (tijdelijk) zijn functies wil overnemen.
Langzaam warm stoken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag gesprek met mijn leidinggevende over de uitkomst ook van de loopbaantest e.d. daar komt wel ten sprake dat ik project management wil doen. Je moet dingen rustig opbouwen bij ons op werk.
Stokenquote:
Ja, klopt, maar vooral voor jezelf blijven opkomen. Een ander doet het echt niet.quote:
Beetje warm stoken en daarna laten sudderen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar vooral voor jezelf blijven opkomen. Een ander doet het echt niet.
Ze heeft connecties, die kan ze nu gebruikenquote:
Klinkt goed. Alvast succes met het gesprek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat wel komen. Ik heb mij bewezen met mijn huidige project en er zijn een aantal mensen binnen de organisatie die mij ook nog graag willen houden.
De teerling is dus al geworpen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat wel komen. Ik heb mij bewezen met mijn huidige project en er zijn een aantal mensen binnen de organisatie die mij ook nog graag willen houden.
Dat deed ze al eerder hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft connecties, die kan ze nu gebruiken
Even lekker je hoofd leeg maken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Ik ben bijgekomen van de shock. Ik ga maar eens mijn jurk uitknippen. Einde van vakantie, terwijl ik de jurk deze vakantie af wilde hebben.
Ik hoor van een collega dat er nog meer hogere functies op de toch staan. Dus het worden leuke maanden/wekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even lekker je hoofd leeg maken.
ieniminimuis for president.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor van een collega dat er nog meer hogere functies op de toch staan. Dus het worden leuke maanden/weken
Ik zal wel een slechte zijn, want iedereen die ik niet mag of waarvan ik ook maar verdenk dat hij/zij/hen geen reet doet ontsla ik.quote:
Zus van @chufi ziedendquote:
Zo daar gaat nog meer rook in de lucht dan bij Tata Steel.quote:
En ze zijn nog maar net begonnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo daar gaat nog meer rook in de lucht dan bij Tata Steel.
De hele dag door op kantoor hoor je: "You're fired'.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal wel een slechte zijn, want iedereen die ik niet mag of waarvan ik ook maar verdenk dat hij/zij/hen geen reet doet ontsla ik.
Ho ik ben best menselijk. Je krijgt 1 kans om je even van goede huize te laten zien. Maar eigenwijze mensen die gelijk roepen: kan niet. Zijn per direct ontslagen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele dag door op kantoor hoor je: "You're fired'.
En daar wordt weer met deuren geslagen door boze employees..
Was het maar zo simpel. Er is eigenlijk altijd wel weer iemand boven je naar wie je moet luisteren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele dag door op kantoor hoor je: "You're fired'.
En daar wordt weer met deuren geslagen door boze employees..
Was vandaag nog een kort geding over.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
broertje woont 200 m verder ook geen fan volgens mij
Is het alleen vanavond?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
broertje woont 200 m verder ook geen fan volgens mij
Ah okay...wel even vervelend dan ja.quote:
Was het maar zo makkelijk. Volgens mij kan het financieel aardig in de papieren lopen, mensen eruit gooien. Werknemers zijn goed beschermd....quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho ik ben best menselijk. Je krijgt 1 kans om je even van goede huize te laten zien. Maar eigenwijze mensen die gelijk roepen: kan niet. Zijn per direct ontslagen.
Daarbij heb je een aantal van de mensen die volgens mij niets uitvoeren: ontslagen.
Je moet wel een goede reden hebben ja. Zo lang je bijvoorbeeld gewoon een goede beoordeling krijgt is dat niet makkelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Volgens mij kan het financieel aardig in de papieren lopen, mensen eruit gooien. Werknemers zijn goed beschermd....
Het boeit sommige bedrijven werkelijk niet. Zeker de wat groterequote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Volgens mij kan het financieel aardig in de papieren lopen, mensen eruit gooien. Werknemers zijn goed beschermd....
Klopt. Is ook maar goed ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar ben je gewoon een nummer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het boeit sommige bedrijven werkelijk niet. Zeker de wat grotere
Dit kan niet goed zijnquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Vroeger hadden we van die spelletjes, eerste een biertje, dan 10 keer een rondje draaien met je hoofd op een paraplu of hockeystick. En dan kijken hoe recht je nog kon kopen.
Benieuwd hoe zij loopt hierna
GGquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar ben je gewoon een nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |