Lekker hoor.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
https://youtube.com/shorts/DBh2ucosk98?si=G8Qpe5CCzw0Gz6D4
Nieuwjaarsdag nog een nieuwjaarsduik genomen.
Naast de Tenere een ‘21 Tracer9GTquote:Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat rij jij inmiddels? nog steeds allroad?
Jazeker. Christelijke biker clubs. Waren er zelfs 2 van op deze beurs. Er liggen bijbels en alles.quote:
"Al gegeven", en door lopenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:54 schreef CoExist het volgende:
[..]
Jazeker. Christelijke biker clubs. Waren er zelfs 2 van op deze beurs. Er liggen bijbels en alles.
Ben benieuwd of hun tour tochten een rondje om de kerk is.
Heb er wel gratis pepermunt gejat, dat dan weer wel.
Nog griezeliger was de B.A.C.A. stand. Dat staat voor Bikers Against Child Abuse.
Alsof er überhaupt bikers bestaan die voor kindermishandeling zijn.
Maar dan komt er zo’n bonkige leernicht met colors en patches jou ff informeren en vragen om een donatie.
Yep de tijd van oplettend zwaaien wordt weer ingezet.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker stukje gereden vandaag, was weer fijn.
Ja je kan ook je lul afhakken maar dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep de tijd van oplettend zwaaien wordt weer ingezet.
De afgelopen winter(wasda)maanden was overigens prima te doen, weinig vriezen tot geen gladheid en op kou kun je je kleden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je kan ook je lul afhakken maar dat doe ik ook niet.
Oh.quote:
na deze vraag heeft ie snel de tenere de deur uitgedaanquote:Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat rij jij inmiddels? nog steeds allroad?
met wat ?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker stukje gereden vandaag, was weer fijn.
met wat ?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef whY... het volgende:
Hier ook weer (redelijk laat) opgestapt. Gisteren al even de motor weer rijdend gemaakt, accu erin en na een lange 'winter' duurde het even voordat hij weer startte. Getankt en bandenopgepomt.
Vandaag een rondje gereden om binnenkort weer echt te gaan rijden.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:41 schreef sturmpie het volgende:
ik rijd yamaha bt 1100 bulldog
luchtgekoelde V-twin
Ik heb geen foto geloof ik.quote:
Afgelopen najaar gecrashed op zandvoort, hij is weer opgelapt en nieuwe bandjes. maar toch het crashen en de nieuwe bandjes zijn toch 2 factoren dat ik als een oma door de bocht ga.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:56 schreef lichtknopje het volgende:
Gisteren nieuwe banden laten monteren en vandaag eindelijk in de zon gereden!
is 't niet makkelijker om 'n nieuwe middenbok te monteren ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:30 schreef whY... het volgende:
Hier mensen met ervaring aan zelf sleutelen aan de motor? Mijn middenbok is rot bij het voetdeel waarmee je hem op de bok drukt. Om de bok opnieuw te lassen moet er een middenbus/buis uit en die kan er alleen uit aan de kant van de uitlaat. De uitlaat moet er dus ook af, alleen er zit een gerot boutje in de weg. Ik kan er moeilijk bij met een inbus plus de maat klopt niet meer. Ik heb er een moertje op geprobeerd te lassen maar dat was nog geen groot succes. Wellicht met droog weer dat ik het nog een keer probeer.
Zijn er in de tussentijd nog tips van mensen met soortgelijke situaties en hoe hebben jullie dat aangepakt?
Sleufje in slijpen met een dremel of vergelijkbaar. Dik platkop bitje erop, en dan met zo'n T-stuk los draaien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:30 schreef whY... het volgende:
Hier mensen met ervaring aan zelf sleutelen aan de motor? Mijn middenbok is rot bij het voetdeel waarmee je hem op de bok drukt. Om de bok opnieuw te lassen moet er een middenbus/buis uit en die kan er alleen uit aan de kant van de uitlaat. De uitlaat moet er dus ook af, alleen er zit een gerot boutje in de weg. Ik kan er moeilijk bij met een inbus plus de maat klopt niet meer. Ik heb er een moertje op geprobeerd te lassen maar dat was nog geen groot succes. Wellicht met droog weer dat ik het nog een keer probeer.
Zijn er in de tussentijd nog tips van mensen met soortgelijke situaties en hoe hebben jullie dat aangepakt?
waarom mag dat niet ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:27 schreef BlackLining het volgende:
Edit: en geen RVS bouten gebruiken voor je uitlaat he
Dan blijven je bouten goed en roest je uitlaat weg. Het minst edele metaal roest het eerst.quote:
RVS en alu gaan een galvanische reactie met elkaar aan, zeker onder de hitte bij de uitlaat. Dat krijg je nooit meer los.quote:
Dat is ook (vaak, al) het geval met onbehandeld staal/ijzer in zeg een Alu blok.quote:Op maandag 1 april 2024 15:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
RVS en alu gaan een galvanische reactie met elkaar aan, zeker onder de hitte bij de uitlaat. Dat krijg je nooit meer los.
Lessen nemen ;-)quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef Charged het volgende:
Oke,ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken maar wil het wel heel graag gaan doen. Motorrijbewijs. Favoriete motor is een witte Honda VFR 1993. Waar moet ik mee beginnen volgens jullie. (Behalve lessen nemen)
Hebben we dezelfde rijschool gehad?quote:
Nou je zat dichter bij de waarheid dan ik wilde.quote:
Begeleiding nodig?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
Haha zou handig zijn, maar bedoelde niet met de motor maar wel met de auto of fiets.quote:
Garmin wat? Wat voor route ...had je een track?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
Zumo xt(?) richting een locatie met kronkelweg optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Garmin wat? Wat voor route ...had je een track?
je weet wat het verschil is tussen een track/route/?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zumo xt(?) richting een locatie met kronkelweg optie.
Track is een serie coordinaten en een route is over het wegennet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
je weet wat het verschil is tussen een track/route/?
Een track gaat niet over een wegen net?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Track is een serie coordinaten en een route is over het wegennet?
Oh nee dat waren weer waypointsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een track gaat niet over een wegen net?
Pas op met die poinst...wanneer ze hard zijn...kan je hele route in de ziekte lopen...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nee dat waren weer waypoints
Ja heb dat de eerste keer gehad dat het helemaal kut ging, nu opnieuw berekenen uit staan en maak ik de routes andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pas op met die poinst...wanneer ze hard zijn...kan je hele route in de ziekte lopen...
Ja ligt er net aan wat je wil....als ik van A naar B wil...mag herbereniing best aan...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja heb dat de eerste keer gehad dat het helemaal kut ging, nu opnieuw berekenen uit staan en maak ik de routes anders
Nu kan ik gewoon weer terug naar de route rijden
Had een mooie route gemaakt als rondrit, bleef weinig van overquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ligt er net aan wat je wil....als ik van A naar B wil...mag herbereniing best aan...
Wil ik een rondje rijden..
Je mag de route verzenden naar mij maar weet niet of dat kan met fokquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had een mooie route gemaakt als rondrit, bleef weinig van over
Kan wel via google drive delenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je mag de route verzenden naar mij maar weet niet of dat kan met fok
Iquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan wel via google drive delen
Maar heb hem al gefixed dat die nu blijft werken
Werkt perfect, heb mijn telefoon erin terwijl ik zandwegen en offroad rij en is er nog nooit afgekomen.quote:Op zondag 8 september 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk
nope, hoeft niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een track gaat niet over een wegen net?
Thanks voor je antwoordquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Werkt perfect, heb mijn telefoon erin terwijl ik zandwegen en offroad rij en is er nog nooit afgekomen.
En het gaat echt wel eens lomp.
Heb er ook zo'n anti vibratie ding bij tussen.
Gaat prima.quote:Op zondag 8 september 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk
Heb een hele tijd zitten dubben, tot de conclusie gekomen dat Sena beter zou zijn voor mij, maar het kost wat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 01:05 schreef KNAK het volgende:
Gelijk maar even vraagje... mensen hier met Cardo commsetjes heul toevallig?
Heb zelf een Cardo Spirit HD gekocht na een flink aantal dagen alles uitgeplozen te hebben. Vooralsnog zal ik niet in groepen rijden/ken niemand met een motor dus allerlei snufjes zoals Mesh, of meerdere rijders verbinden is overkill.. Muziek/Telefoon/Navigatie, meer hoeft niet. Echter met bellen heeft de tegenpartij de indruk dat ik met een portofoon/walkie-talkie telefoneer. Het komt beetje vreemd over en ben even benieuwd hoe dit bij te stellen is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb een hele tijd zitten dubben, tot de conclusie gekomen dat Sena beter zou zijn voor mij, maar het kost wat.
Mwt dank aan jouw vraag weer even gezocht naar een uitlopend model Cardo voor mijn helm en op de kop getikt voor minder dan de helft van de prijs.
Grootste vraag is of je veel met anderen rijdt, of dat je vooral telefoon/navi wilt kunnen horen. Als je met anderen rijdt schijnt het fijn te zijn het systeem kopen dat compatibel is met de groep.
Indeed thnx.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:27 schreef Maegrim het volgende:
omdat Teun vaak op het onverhard te vinden is
niet overdrijven meneertje, lichtsnelheid ...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog geen seconde van 80 naar 140
Dat magquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:57 schreef sturmpie het volgende:
[..]
niet overdrijven meneertje, lichtsnelheid ...
correct, hoe hard heb je gereden op de hayabusa ? heb je de 300kmu aangetikt?quote:
In Nederland?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:15 schreef sturmpie het volgende:
[..]
correct, hoe hard heb je gereden op de hayabuse ? heb je de 300kmu aangetikt?
haha, dat is normaal vriend, hier in de buurt tikken ze regelmatig 300 aan, je moet wel extreem kieskeurig zijn om alleen op de autobahn 300 aan te tikken, zolang duurt dat niet op 'n busa, duc, etc...quote:
en wat is er mis met 'n ouder model busa, moet 't per sé 'n nieuwe zijn ?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |