abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2024 @ 18:07:50 #151
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_211963453
https://youtube.com/shorts/DBh2ucosk98?si=G8Qpe5CCzw0Gz6D4
Nieuwjaarsdag nog een nieuwjaarsduik genomen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 8 januari 2024 @ 18:56:01 #152
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_211964176
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
https://youtube.com/shorts/DBh2ucosk98?si=G8Qpe5CCzw0Gz6D4
Nieuwjaarsdag nog een nieuwjaarsduik genomen.
Lekker hoor. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_211969117
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]
Wat rij jij inmiddels? nog steeds allroad?
Naast de Tenere een ‘21 Tracer9GT
pi_212122397
Vandaag ff bij de Noorderlijke Motorbeurs in Eelde geweest.
Uurtje rijden vanaf mijn woonplaats, dus makkelijk te doen.

Ik las gister op Facebook al wat horrorverhalen over het entree beleid, parkeren en files.
Daar maar ff op geanticipeerd en gister al tickets gekocht en vanmorgen om 08.30 uur vertrokken.
Was mooi op tijd rond 09.40 uur en kon ruimschoots parkeren. Binnen ff wachten en om 10.00 uur naar binnen.

Beurs viel mij helaas erg tegen. Erg klein en weinig stands. En ik word een beetje bang van de Christian biker clubs die hun boodschap willen verkondigen.

Qua kleding voornamelijk lederen hesjes en houthakkers shirts voor de 1%MC Bikers.
Er waren ook stands die niets met motor rijden te maken hebben, verkochten tuin gereedschap ofzo.
Niets gekocht verder, maar ik ben ook redelijk voorzien in al mijn motor gear.

Qua motoren moet ik eerlijk zijn, ik heb er hier meer gezien dan op de Foodtruckbeurs die voor motorbeurs moest doorgaan in Utrecht vorig jaar.

Desalniettemin was het wel een geinig dagje uit met 2 vrinden en ik kan mijn zondagen in januari slechter door brengen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 januari 2024 @ 19:57:08 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212122412
Christian Biker Clubs..?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212123308
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Christian Biker Clubs..?
Jazeker. Christelijke biker clubs. Waren er zelfs 2 van op deze beurs. Er liggen bijbels en alles.
Ben benieuwd of hun tour tochten een rondje om de kerk is.
Heb er wel gratis pepermunt gejat, dat dan weer wel.

Nog griezeliger was de B.A.C.A. stand. Dat staat voor Bikers Against Child Abuse.
Alsof er überhaupt bikers bestaan die voor kindermishandeling zijn.
Maar dan komt er zo’n bonkige leernicht met colors en patches jou ff informeren en vragen om een donatie.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator / Redactie FP zondag 21 januari 2024 @ 21:09:06 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212123511
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:54 schreef CoExist het volgende:

[..]
Jazeker. Christelijke biker clubs. Waren er zelfs 2 van op deze beurs. Er liggen bijbels en alles.
Ben benieuwd of hun tour tochten een rondje om de kerk is.
Heb er wel gratis pepermunt gejat, dat dan weer wel.

Nog griezeliger was de B.A.C.A. stand. Dat staat voor Bikers Against Child Abuse.
Alsof er überhaupt bikers bestaan die voor kindermishandeling zijn.
Maar dan komt er zo’n bonkige leernicht met colors en patches jou ff informeren en vragen om een donatie.
"Al gegeven", en door lopen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212124724
genoeg plek voor je eigen BFCA standje dus :+
  zondag 25 februari 2024 @ 14:41:58 #159
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212582426
Lekker stukje gereden vandaag, was weer fijn. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 26 februari 2024 @ 00:37:07 #160
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212591104
quote:
16s.gif Op zondag 25 februari 2024 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker stukje gereden vandaag, was weer fijn. :7
Yep de tijd van oplettend zwaaien wordt weer ingezet.

De afgelopen winter(wasda)maanden was overigens prima te doen, weinig vriezen tot geen gladheid en op kou kun je je kleden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 26 februari 2024 @ 00:59:05 #161
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212591172
ik rijd bt1100
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 2 maart 2024 @ 10:53:39 #162
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212657185
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2024 00:37 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep de tijd van oplettend zwaaien wordt weer ingezet.

De afgelopen winter(wasda)maanden was overigens prima te doen, weinig vriezen tot geen gladheid en op kou kun je je kleden.
Ja je kan ook je lul afhakken maar dat doe ik ook niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 2 maart 2024 @ 12:19:02 #163
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212658211
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja je kan ook je lul afhakken maar dat doe ik ook niet.
:? ik mis een nuance van een verband
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 2 maart 2024 @ 12:39:15 #164
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212658380
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 12:19 schreef Vallon het volgende:

[..]
:? ik mis een nuance van een verband
Oh. :+


Nouja nu weer lekker op pad iig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 2 maart 2024 @ 20:41:32 #165
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212665062
ik rijd yamaha bt 1100 bulldog
luchtgekoelde V-twin
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212667338
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]
Wat rij jij inmiddels? nog steeds allroad?
na deze vraag heeft ie snel de tenere de deur uitgedaan :{w
  maandag 4 maart 2024 @ 10:00:11 #167
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212685828
bt1100 bulldog
v-twin
v2
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  maandag 4 maart 2024 @ 10:00:46 #168
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212685830
quote:
16s.gif Op zondag 25 februari 2024 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker stukje gereden vandaag, was weer fijn. :7
met wat ?
merk/model
foto aub
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212689652
Ducati Monster 600
1997
V2
  maandag 4 maart 2024 @ 20:40:11 #170
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_212694529
Hier ook weer (redelijk laat) opgestapt. Gisteren al even de motor weer rijdend gemaakt, accu erin en na een lange 'winter' duurde het even voordat hij weer startte. Getankt en bandenopgepomt.

Vandaag een rondje gereden om binnenkort weer echt te gaan rijden.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:55:55 #171
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212716506
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef whY... het volgende:
Hier ook weer (redelijk laat) opgestapt. Gisteren al even de motor weer rijdend gemaakt, accu erin en na een lange 'winter' duurde het even voordat hij weer startte. Getankt en bandenopgepomt.

Vandaag een rondje gereden om binnenkort weer echt te gaan rijden.
met wat ?
merk/model
foto aub
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212716579
Ik ga van het weekend ook weer lekker rijden *O*

Zin in O+
pi_212716766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:55 schreef sturmpie het volgende:

[..]
met wat ?
merk/model
foto aub
wat rij jij?
  Vis een optie? woensdag 6 maart 2024 @ 15:30:59 #174
70532 loveli
N
pi_212716929
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:16 schreef Daantke het volgende:

[..]
wat rij jij?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2024 20:41 schreef sturmpie het volgende:
ik rijd yamaha bt 1100 bulldog
luchtgekoelde V-twin
crap in = crap out
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:58:57 #175
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212727021
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2024 15:16 schreef Daantke het volgende:

[..]
wat rij jij?
en jij ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212727152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef sturmpie het volgende:

[..]
en jij ?
r1150gs adventure
long way down the polder!
pi_212729925
Gisteren nieuwe banden laten monteren en vandaag eindelijk in de zon gereden!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 09:34:16 #178
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_212738003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:55 schreef sturmpie het volgende:

[..]
met wat ?
merk/model
foto aub
Ik heb geen foto geloof ik.

Honda Deauville NT 650
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_212904525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:56 schreef lichtknopje het volgende:
Gisteren nieuwe banden laten monteren en vandaag eindelijk in de zon gereden!
Afgelopen najaar gecrashed op zandvoort, hij is weer opgelapt en nieuwe bandjes. maar toch het crashen en de nieuwe bandjes zijn toch 2 factoren dat ik als een oma door de bocht ga.
  donderdag 21 maart 2024 @ 17:44:56 #180
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212905985
Ik wacht op een nieuwe binnenband :')


Lekke ban gereden afgelopen keer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212910548
Binnenband? Komt je motor uit 1940?
  Vis een optie? vrijdag 22 maart 2024 @ 08:13:47 #182
70532 loveli
N
pi_212910773
Spaakwielen.
crap in = crap out
  zondag 24 maart 2024 @ 23:13:01 #183
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212948794
welke motor rijd jij ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212973458
  donderdag 28 maart 2024 @ 09:30:22 #185
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_212987826
Hier mensen met ervaring aan zelf sleutelen aan de motor? Mijn middenbok is rot bij het voetdeel waarmee je hem op de bok drukt. Om de bok opnieuw te lassen moet er een middenbus/buis uit en die kan er alleen uit aan de kant van de uitlaat. De uitlaat moet er dus ook af, alleen er zit een gerot boutje in de weg. Ik kan er moeilijk bij met een inbus plus de maat klopt niet meer. Ik heb er een moertje op geprobeerd te lassen maar dat was nog geen groot succes. Wellicht met droog weer dat ik het nog een keer probeer.

Zijn er in de tussentijd nog tips van mensen met soortgelijke situaties en hoe hebben jullie dat aangepakt?
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_212988219
snel inruilen voor wat nieuws 😂
  donderdag 28 maart 2024 @ 21:13:24 #187
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212998962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 09:30 schreef whY... het volgende:
Hier mensen met ervaring aan zelf sleutelen aan de motor? Mijn middenbok is rot bij het voetdeel waarmee je hem op de bok drukt. Om de bok opnieuw te lassen moet er een middenbus/buis uit en die kan er alleen uit aan de kant van de uitlaat. De uitlaat moet er dus ook af, alleen er zit een gerot boutje in de weg. Ik kan er moeilijk bij met een inbus plus de maat klopt niet meer. Ik heb er een moertje op geprobeerd te lassen maar dat was nog geen groot succes. Wellicht met droog weer dat ik het nog een keer probeer.

Zijn er in de tussentijd nog tips van mensen met soortgelijke situaties en hoe hebben jullie dat aangepakt?
is 't niet makkelijker om 'n nieuwe middenbok te monteren ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_213001056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 09:30 schreef whY... het volgende:
Hier mensen met ervaring aan zelf sleutelen aan de motor? Mijn middenbok is rot bij het voetdeel waarmee je hem op de bok drukt. Om de bok opnieuw te lassen moet er een middenbus/buis uit en die kan er alleen uit aan de kant van de uitlaat. De uitlaat moet er dus ook af, alleen er zit een gerot boutje in de weg. Ik kan er moeilijk bij met een inbus plus de maat klopt niet meer. Ik heb er een moertje op geprobeerd te lassen maar dat was nog geen groot succes. Wellicht met droog weer dat ik het nog een keer probeer.

Zijn er in de tussentijd nog tips van mensen met soortgelijke situaties en hoe hebben jullie dat aangepakt?
Sleufje in slijpen met een dremel of vergelijkbaar. Dik platkop bitje erop, en dan met zo'n T-stuk los draaien.

Edit: en geen RVS bouten gebruiken voor je uitlaat he O-)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 29 maart 2024 @ 11:58:32 #189
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_213005328
Ik heb inmiddels de uitlaat en de midden bok los *O*

Ik moet nog wel het boutje verwijderen maar dat is op de werkbank veeeeeel makkelijker. Ik denk inderdaad sneetje maken en met een schroevendraaier alsnog proberen, of alsnog een keer met een moertje erop lassen, nu kan ik er goed bij.

Thanks voor de tips.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  zaterdag 30 maart 2024 @ 19:07:02 #190
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213024560
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 23:27 schreef BlackLining het volgende:

Edit: en geen RVS bouten gebruiken voor je uitlaat he
waarom mag dat niet ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Vis een optie? zaterdag 30 maart 2024 @ 20:11:17 #191
70532 loveli
N
pi_213025538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 19:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]
waarom mag dat niet ?
Dan blijven je bouten goed en roest je uitlaat weg. Het minst edele metaal roest het eerst.

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 01-04-2024 16:13:42 ]
crap in = crap out
pi_213048931
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 19:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]
waarom mag dat niet ?
RVS en alu gaan een galvanische reactie met elkaar aan, zeker onder de hitte bij de uitlaat. Dat krijg je nooit meer los.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 1 april 2024 @ 15:59:31 #193
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_213049583
Ik gebruik altijd een rvs tapeindje en een rvs moertje met kopervet. Idd je krijgt het tapeind niet meer uit het blok maar dat is dan niet meer nodig als je het moertje kan losdraaien.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  woensdag 3 april 2024 @ 12:36:31 #194
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_213070621
Ik heb inmiddels de midden bok gelast en gemonteerd. De uitlaat is ook bijna klaar, de nieuwe uitlaatklemmen zijn net binnen dus straks monteren en dan is alles weer netjes.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_213346376
Oke,ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken maar wil het wel heel graag gaan doen. Motorrijbewijs. Favoriete motor is een witte Honda VFR 1993. Waar moet ik mee beginnen volgens jullie. (Behalve lessen nemen)
  zaterdag 27 april 2024 @ 21:30:12 #196
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213346938
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 15:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]
RVS en alu gaan een galvanische reactie met elkaar aan, zeker onder de hitte bij de uitlaat. Dat krijg je nooit meer los.
Dat is ook (vaak, al) het geval met onbehandeld staal/ijzer in zeg een Alu blok.

Bij voorkeur dan verzinkte bouten/tapeindjes gebruiken of zoals gezegd indien mogelijk, sws met een (dop)moer afwerken. Koper(smeer)vet of bv Permatex gebruiken kan de volgende keer dingen makkelijker maken.

Uitlaattapeinden op/bij een oud blok zijn sws zorgenkindjes omdat het metaal na verloop van tijd, door wisselende hittewerking broos wordt en dan onder lichte (uitdraai)belasting al kan afbreken. In andere gevallen meegemaakt dat een tapeind onder het rijden afbreekt. Een afgebroken tapeind bruikbaar vermaken is dan meer hoop van een (on)bereikbaarheidszegen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 1 mei 2024 @ 12:34:01 #197
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_213381260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef Charged het volgende:
Oke,ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken maar wil het wel heel graag gaan doen. Motorrijbewijs. Favoriete motor is een witte Honda VFR 1993. Waar moet ik mee beginnen volgens jullie. (Behalve lessen nemen)
Lessen nemen ;-)

Motorrijden is in die zin een lage drempel hobby/leefstijl

Motorpak, broek en jas
Koop in godesnaam ook motorschoenen liefst over de enkel
Handschoenen
Helm (ik weet even niet meer welkkeurmerk maar die van de LIDL zijn goedgekeurd.) Persoonlijk heb ik er eentje van een klasse hoger, dat voelde toch vertrouwder.

Motorrijbewijs is een pré ;-)

Motor kopen, op je naam laten overschrijven bij postkantoor of als je nieuw kentekenbewijs/rijbewijs hebt dan kan het ook gelijk online met DigiD. Of je koopt tweedehands bij een dealer in de buurt die kunnen vaak gelijk inschrijven als ze RDW gekeurd zijn,

Je kijkt online op motor verzekeren en bij een oude motor zou ik niet veel schade meeverzekeren. Rij je regelmatig met een buddy doe dan ook opzittende erbij verzekeren.

Hou je niet van de winter? Dan kan je ook een beperkte verzekering nemen van april tot november uit mijn hoofd. dan moet in de winter wel de motor gestald staan, zien ze je rijden met een apr of politiecontrole ben je echt de Sjaak.

Verder lekker van genieten.

Er zijn twee type motorrijders.
1. mensen al een keer gevallen zijn
2. mensen die nog een keer moeten vallen

Houdt de glimmende kant boven en vooral veel plezier maken.

Ga ervanuit dat je met je eerste motor schade maakt, dan is dat in je hoofd al minder een issue. Je droommotor hoeft niet perse de motor te zijn die uiteindelijk het beste bij je past.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  Vis een optie? woensdag 1 mei 2024 @ 18:10:06 #198
70532 loveli
N
pi_213384373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:34 schreef whY... het volgende:
Houdt de glimmende kant boven
Hebben we dezelfde rijschool gehad?

Verder: een keer proefzitten op je favoriete motor, misschien past het niet lekker. Past hij wel, dan gewoon kopen als je het geld hebt.

Goed passende helm kopen, niet bezuinigingen. Windgeruis is naar en behalve dat je hem niet wilt gebruiken om mee te vallen, het is wel je hoofd, dus bezuinig op je (tweedehands) pak en niet op je helm.
crap in = crap out
  woensdag 19 juni 2024 @ 16:23:48 #199
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_213973227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 09:57 schreef Maegrim het volgende:
snel inruilen voor wat nieuws 😂
Nou je zat dichter bij de waarheid dan ik wilde.

Ik ben nu trotse bezitter van een BMW R1100RT in het gave blauw.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  zondag 28 juli 2024 @ 13:31:11 #200
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214447143
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juli 2024 @ 16:58:22 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214451615
quote:
16s.gif Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
Begeleiding nodig? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 28 juli 2024 @ 17:04:31 #202
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214451753
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Begeleiding nodig? :o
Haha zou handig zijn, maar bedoelde niet met de motor maar wel met de auto of fiets. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500286
quote:
16s.gif Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
Garmin wat? Wat voor route ...had je een track?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:12:52 #204
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214500367
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:05 schreef Geerd het volgende:

[..]
Garmin wat? Wat voor route ...had je een track?
Zumo xt(?) richting een locatie met kronkelweg optie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500380
quote:
16s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zumo xt(?) richting een locatie met kronkelweg optie.
je weet wat het verschil is tussen een track/route/?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:16:52 #206
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214500402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:14 schreef Geerd het volgende:

[..]
je weet wat het verschil is tussen een track/route/?
Track is een serie coordinaten en een route is over het wegennet?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500413
quote:
16s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Track is een serie coordinaten en een route is over het wegennet?
Een track gaat niet over een wegen net?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:21:35 #208
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214500430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:18 schreef Geerd het volgende:

[..]
Een track gaat niet over een wegen net?
Oh nee dat waren weer waypoints

Maar goed ik had gewoon gedaan ga naar adres en dan stuurt die mij via die wegen waar je niet met een motor mag rijden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500444
quote:
16s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oh nee dat waren weer waypoints
Pas op met die poinst...wanneer ze hard zijn...kan je hele route in de ziekte lopen...
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:25:49 #210
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214500456
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Geerd het volgende:

[..]
Pas op met die poinst...wanneer ze hard zijn...kan je hele route in de ziekte lopen...
Ja heb dat de eerste keer gehad dat het helemaal kut ging, nu opnieuw berekenen uit staan en maak ik de routes anders


Nu kan ik gewoon weer terug naar de route rijden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500490
quote:
16s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja heb dat de eerste keer gehad dat het helemaal kut ging, nu opnieuw berekenen uit staan en maak ik de routes anders

Nu kan ik gewoon weer terug naar de route rijden
Ja ligt er net aan wat je wil....als ik van A naar B wil...mag herbereniing best aan...

Wil ik een rondje rijden..
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:41:36 #212
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214500536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:32 schreef Geerd het volgende:

[..]
Ja ligt er net aan wat je wil....als ik van A naar B wil...mag herbereniing best aan...

Wil ik een rondje rijden..
Had een mooie route gemaakt als rondrit, bleef weinig van over :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500553
quote:
16s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Had een mooie route gemaakt als rondrit, bleef weinig van over :+
Je mag de route verzenden naar mij maar weet niet of dat kan met fok
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:51:54 #214
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214500609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:44 schreef Geerd het volgende:

[..]
Je mag de route verzenden naar mij maar weet niet of dat kan met fok
Kan wel via google drive delen

Maar heb hem al gefixed dat die nu blijft werken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214500629
quote:
16s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kan wel via google drive delen

Maar heb hem al gefixed dat die nu blijft werken
I

[ Bericht 4% gewijzigd door Geerd op 01-08-2024 01:14:08 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2024 @ 23:45:10 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214930333
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 20 september 2024 @ 16:55:02 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_215045560
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk :)
Werkt perfect, heb mijn telefoon erin terwijl ik zandwegen en offroad rij en is er nog nooit afgekomen.
En het gaat echt wel eens lomp.

Heb er ook zo'n anti vibratie ding bij tussen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 20 september 2024 @ 16:57:21 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_215045577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:18 schreef Geerd het volgende:

[..]
Een track gaat niet over een wegen net?
nope, hoeft niet.
Delen van de TET gaan bijvoorbeeld ook over fiets paden etc.
Eigenlijk is een track meer broodkruimels, en "de juiste weg" bestaat niet echt, alleen worden tegenwoordig ook tracks zo gemaakt dat het wel heel exact is, gewoon veel kruimels.

Sommige software maakt van een track dan ook een route en daarbij wil het vaak gebeuren dat er stukken worden afgesneden omdat de software logisch probeert te doen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2024 @ 18:54:58 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215046653
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 16:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]
Werkt perfect, heb mijn telefoon erin terwijl ik zandwegen en offroad rij en is er nog nooit afgekomen.
En het gaat echt wel eens lomp.

Heb er ook zo'n anti vibratie ding bij tussen.
Thanks voor je antwoord ^O^

Heb je een universele of toestel-specifieke hoes?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 september 2024 @ 16:01:43 #220
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_215081410
Specifiek voor de telefoon
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_215082392
Vandaag mijn voorband vervangen. Toch nog 18k kilometer uit weten te persen >:)
pi_215090481
Netjes, ben blij als ik de 4000 haal _O- (noppen)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 7 oktober 2024 @ 01:05:46 #223
24329 KNAK
ff w88,......
pi_215197989
Oh.. een motor-topique.. wat leuk.

juni 2023 rijbewijs gehaald - september 2024 eerste motor, een bescheiden Kawasaki 650 2024 om wat mee te spelen alvorens ik wat zwaarders in huis haal....

Gelijk maar even vraagje... mensen hier met Cardo commsetjes heul toevallig?
Mai pben rai~!
  maandag 7 oktober 2024 @ 08:11:54 #224
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_215198609
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk :)
Gaat prima.

Bijkomend voordeel is dat de case beter lijkt te beschermen dan normale. Al paar keer telefoon laten vallen op plavuizen zonder schade
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Vis een optie? maandag 7 oktober 2024 @ 12:04:04 #225
70532 loveli
N
pi_215200369
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 01:05 schreef KNAK het volgende:
Gelijk maar even vraagje... mensen hier met Cardo commsetjes heul toevallig?
Heb een hele tijd zitten dubben, tot de conclusie gekomen dat Sena beter zou zijn voor mij, maar het kost wat.

Mwt dank aan jouw vraag weer even gezocht naar een uitlopend model Cardo voor mijn helm en op de kop getikt voor minder dan de helft van de prijs.

Grootste vraag is of je veel met anderen rijdt, of dat je vooral telefoon/navi wilt kunnen horen. Als je met anderen rijdt schijnt het fijn te zijn het systeem kopen dat compatibel is met de groep.
crap in = crap out
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:33:46 #226
24329 KNAK
ff w88,......
pi_215201895
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Heb een hele tijd zitten dubben, tot de conclusie gekomen dat Sena beter zou zijn voor mij, maar het kost wat.

Mwt dank aan jouw vraag weer even gezocht naar een uitlopend model Cardo voor mijn helm en op de kop getikt voor minder dan de helft van de prijs.

Grootste vraag is of je veel met anderen rijdt, of dat je vooral telefoon/navi wilt kunnen horen. Als je met anderen rijdt schijnt het fijn te zijn het systeem kopen dat compatibel is met de groep.
Heb zelf een Cardo Spirit HD gekocht na een flink aantal dagen alles uitgeplozen te hebben. Vooralsnog zal ik niet in groepen rijden/ken niemand met een motor dus allerlei snufjes zoals Mesh, of meerdere rijders verbinden is overkill.. Muziek/Telefoon/Navigatie, meer hoeft niet. Echter met bellen heeft de tegenpartij de indruk dat ik met een portofoon/walkie-talkie telefoneer. Het komt beetje vreemd over en ben even benieuwd hoe dit bij te stellen is.

Denk dat ruisonderdrukking of een andere functie hier voor verantwoordelijk is, moet dat nog even uitzoeken, maar misschien dat het antwoord hier al aanwezig is :)
Mai pben rai~!
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:37:58 #227
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_215289990
Cardo > sena

Heb al tijden een freecom 4+ en dik tevreden mee.
Maar laat het vooral bepalen door de mensen waarmee je rijdt, als de meeste sena hebben pak je sena.

Als ik bel met mensen op de snelweg horen ze nog niet dat ik op een motor zit, dus dikke prima.

Edit: Sinds gister eindelijk on the fly ABS schakelen op mijn tenere 700! man wat was dat kut.

[ Bericht 7% gewijzigd door KneusTeun op 17-10-2024 16:39:07 (edit) ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 17 oktober 2024 @ 16:39:35 #228
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_215289997
Oh en sinds gister kan ik eindelijk op mijn tenere rijdend ABS switchen *O*
Wat een drama was dat zeg.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  Vis een optie? donderdag 17 oktober 2024 @ 17:58:12 #229
70532 loveli
N
pi_215290565
Als ABS erop zit, waarom zou je het willen uitschakelen?
Vraagt iemand met de 25+jaar oude motor zonder moderne veilige snufjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 17 oktober 2024 @ 17:58:24 #230
70532 loveli
N
pi_215290566
Quote/edit-faal
crap in = crap out
pi_215301886
omdat Teun vaak op het onverhard te vinden is
  Vis een optie? woensdag 23 oktober 2024 @ 22:13:02 #232
70532 loveli
N
pi_215356511
Zumo XT voor 299 op iBood m

Garmin Zūmo XT 5.5" HD Motornavigatie met GPS | Europa
https://www.ibood.com/nl/(...)t-gps-europa/1126297
crap in = crap out
  maandag 4 november 2024 @ 16:25:11 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_215475125
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 19:27 schreef Maegrim het volgende:
omdat Teun vaak op het onverhard te vinden is
Indeed thnx.
ABS op zand is ongeveer het tegenovergestelde van wat het moet doen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_217021546
Afgelopen weekend weer de eerste ritjes gemaakt O+

Alleen kut dat mijn band langzaam leeg loopt. En motoport heeft eind april pas plek voor de band vervangen -O-
  donderdag 13 maart 2025 @ 14:05:34 #235
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_217031729
Ik moet ook weer twee nieuwe banden, ik stel het steeds uit omdat het eerste kwartaal vaak al zo duur is met verzekeringen, belastingen en aanslagen. Ze zijn nu alleen wel erg kaal geworden, net als mijn bankrekening :'(
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 mei 2025 @ 17:02:41 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217594502
Even ordinair crosspost (late kant wel :P), nadat ik een proefrit op de Suzuki Hayabusa heb gehad:

In 1 woord: waanzinnig.

In meerdere woorden: ongekend hoeveel vermogen je tussen je benen hebt, maar dat de motor zich heel soepel en netjes laat bedienen. Voor de proefrit was de motorstand op C gezet (het laagste) en tijdens de rit heb ik dat naar B (het normale) opgeschaald.

De houding was even wennen en ik had wat pijn in mijn armen en handen, maar dat trok snel weg (en ik heb net nieuwe handschoenen, die zijn ook nog niet helemaal soepel). De wegen binnendoor waren prima, lekker soepel de bochten door, heerlijk.

Op de snelweg heel beheerst gereden, maar zodra je het gas even wat meer opentrekt zit je echt heel snel op, wel, snelheid :D Nog geen seconde van 80 naar 140, zó sterk, en dat dus in stand B. Echt, het is een staaltje techniek, heerlijk.

A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de dealer waar ik hem wil gaan halen. Dan gaan we kijken wat mijn oude motor nog waard is en wat de volgende stappen zijn.

Ik ben nu definitief om, de Hayabusa heeft er een nieuwe fan bij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 10 mei 2025 @ 17:57:44 #237
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217594794
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog geen seconde van 80 naar 140
niet overdrijven meneertje, lichtsnelheid ...
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 mei 2025 @ 18:00:58 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217594816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 17:57 schreef sturmpie het volgende:

[..]
niet overdrijven meneertje, lichtsnelheid ...
Dat mag :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 11 mei 2025 @ 12:15:47 #239
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217599416
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat mag :{w
correct, hoe hard heb je gereden op de hayabusa ? heb je de 300kmu aangetikt?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Moderator / Redactie FP zondag 11 mei 2025 @ 12:17:25 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217599441
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 12:15 schreef sturmpie het volgende:

[..]
correct, hoe hard heb je gereden op de hayabuse ? heb je de 300kmu aangetikt?
In Nederland? :D

Nee, 150 ongeveer. Heb vooral binnendoor gereden om te zien hoe hij stuurt en reageert. En zo soepel heb ik het nog niet meegemaakt.

Volgend jaar komt ie er.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 11 mei 2025 @ 12:20:53 #241
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217599497
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
In Nederland? :D
haha, dat is normaal vriend, hier in de buurt tikken ze regelmatig 300 aan, je moet wel extreem kieskeurig zijn om alleen op de autobahn 300 aan te tikken, zolang duurt dat niet op 'n busa, duc, etc...

ik rijd bt1100, ik zit in no time aan de 180kmu, piece of cake, merk je niks van.
ik rijd motor sinds '00 dus heb 25 jaar ervaring
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 11 mei 2025 @ 12:22:37 #242
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217599523
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

Volgend jaar komt ie er.
en wat is er mis met 'n ouder model busa, moet 't per sé 'n nieuwe zijn ?

'99 ¤5K
https://www.motoroccasion(...)1300-r-m1562134.html
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 11 mei 2025 @ 12:38:04 #243
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217599686
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/YoGZXMljxkU[/youtube]
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
80 naar 140
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 12% gewijzigd door sturmpie op 11-05-2025 12:44:23 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 11 mei 2025 @ 12:39:09 #244
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217599692
hayabusa is prachtige machine, B-king etc..
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zondag 11 mei 2025 @ 13:54:27 #245
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217600046
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/s6_cNhTAwsY[/youtube]
Bekijk deze YouTube-video
280kmu in 18 seconden
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_220164059
Ik was gisteren in Utrecht op de motorbeurs. Er staat nu weer veel meer als de laatste keer dat ik er was. Ook erg druk trouwens. Even op de nieuwe KTM 1390 Adventure gezeten. Die heeft geen koppelingshandel meer.



Wie dit leest is gek
pi_220164586
In november een nieuwe motor gekocht. Z900 O+
pi_220319899
Aanstaande vrijdag eerste rijles *O* na 27 jaar auto, en de afgelopen 2 1/2 jaar een Piaggio mp3, is het nu tijd voor het echte motorrijden <3
  zondag 15 maart 2026 @ 11:44:40 #249
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220348464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:46 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Aanstaande vrijdag eerste rijles *O* na 27 jaar auto, en de afgelopen 2 1/2 jaar een Piaggio mp3, is het nu tijd voor het echte motorrijden <3
Met een beetje geluk kun je dan dit seizoen nog de Stelvio over rijden :P
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 11:47:32 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220348478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:46 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Aanstaande vrijdag eerste rijles *O* na 27 jaar auto, en de afgelopen 2 1/2 jaar een Piaggio mp3, is het nu tijd voor het echte motorrijden <3
Succes!

Inmiddels trotse eigenaar van een 2026 Suzuki Hayabusa O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220348487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:46 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Aanstaande vrijdag eerste rijles *O* na 27 jaar auto, en de afgelopen 2 1/2 jaar een Piaggio mp3, is het nu tijd voor het echte motorrijden <3
Succes *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 17:06:33 #252
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350625
@Opzoeknaarvrienden hou je ons op de hoogte? :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220350960
Ik ga mijn motor (Yamaha mt07) verkopen omdat ik voor onbepaalde tijd naar het buitenland ga. Zonde om hem zo lang in de stalling te zetten dus hij gaat weg. Nu zijn er wat schroefjes bij de remschijven een beetje roestig. Iemand enig idee of dat moeilijk is om vervangen? Ik kan me namelijk voorstellen dat dit wel wat met de prijs doet. Voor de rest ziet ie er nog prima uit en 28000 op de teller dus hoop er nog wel rond de 6000 euro voor te krijgen.
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:12:24 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350967
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:10 schreef Pinuts het volgende:
Ik ga mijn motor (Yamaha mt07) verkopen omdat ik voor onbepaalde tijd naar het buitenland ga. Zonde om hem zo lang in de stalling te zetten dus hij gaat weg. Nu zijn er wat schroefjes bij de remschijven een beetje roestig. Iemand enig idee of dat moeilijk is om vervangen? Ik kan me namelijk voorstellen dat dit wel wat met de prijs doet. Voor de rest ziet ie er nog prima uit en 28000 op de teller dus hoop er nog wel rond de 6000 euro voor te krijgen.
Heb je er recent mee gereden? En hoe een beetje is een beetje?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220350975
Zeker hou ik jullie op de hoogte!
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:13:52 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350978
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:13 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Zeker hou ik jullie op de hoogte!
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220351478
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb je er recent mee gereden? En hoe een beetje is een beetje?
Nu na de winter nog niet. Lijkt vooral de bovenkant van de schroeven.
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 19:52:35 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220351603
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:36 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Nu na de winter nog niet. Lijkt vooral de bovenkant van de schroeven.
Zal wel meevallen dan denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220357164
@TheStigsDutchCousin heb je al gereden op je nieuwe motor?
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2026 @ 14:05:48 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220357217
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:TheStigsDutchCousin heb je al gereden op je nieuwe motor?
2x. En nu mag ik het voorlopig niet meer want beknelde zenuw in nek :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220357224
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
2x. En nu mag ik het voorlopig niet meer want beknelde zenuw in nek :')
Ja dat zei je in een ander topic.
Maar dacht dat het minder was.

Ik ga zaterdag of zondag weer een ritje maken. *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2026 @ 14:07:28 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220357229
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:06 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja dat zei je in een ander topic.
Maar dacht dat het minder was.

Ik ga zaterdag of zondag weer een ritje maken. *O*
Het gaat wel steeds een beetje beter ja. Ik hoop dat het na volgende week een heel stuk over is. En anders niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:40:20 #263
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220366518
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:10 schreef Pinuts het volgende:
Ik ga mijn motor (Yamaha mt07) verkopen omdat ik voor onbepaalde tijd naar het buitenland ga. Zonde om hem zo lang in de stalling te zetten dus hij gaat weg. Nu zijn er wat schroefjes bij de remschijven een beetje roestig. Iemand enig idee of dat moeilijk is om vervangen? Ik kan me namelijk voorstellen dat dit wel wat met de prijs doet. Voor de rest ziet ie er nog prima uit en 28000 op de teller dus hoop er nog wel rond de 6000 euro voor te krijgen.
Moeilijk om dezelfde schroefjes te vinden of moeilijk om ze te (de)monteren?
Hier staan onderdelen en tekeningen
https://www.goedhartmotoren.nl/technische-tekeningen/yamaha/mt-07
Wie dit leest is gek
pi_220369864
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:40 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Moeilijk om dezelfde schroefjes te vinden of moeilijk om ze te (de)monteren?
Hier staan onderdelen en tekeningen
https://www.goedhartmotoren.nl/technische-tekeningen/yamaha/mt-07
Vooral het monteren. Ik ben niet bijzonder technisch aangelegd. Haha
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 08:19:19 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220369887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 08:15 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Vooral het monteren. Ik ben niet bijzonder technisch aangelegd. Haha
Ik ook niet. Ik was allang blij dat ik een lampje kon vervangen van mijn oude Honda 600 CBF AS.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220426137
quote:
Nou, de beloofde update dan :P
Eerste drie lessen staan nu ingepland, ik start zodra het een tikkeltje rustiger is op werk, elke 5-7 dagen een les is mijn idee, en dan na de eerste of tweede les kijken naar de datum voor de AVB. Intussen ook gestart met theorie, is voornamelijk "dit weet ik al, dit is even goed om scherp op te zijn". Theorie wil ik medio / eind april gaan doen. AVB wordt hopelijk medio / eind mei. Dan naar juni toe voor de AVD, en het mooiste zou zijn om voor de 30e juni examen AVD te hebben gehaald, want dan kan ik op vakantie met de wetenschap "bij thuiskomst ga ik voor een motor shoppen" O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 maart 2026 @ 09:55:59 #267
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220426143
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:53 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

[..]
Nou, de beloofde update dan :P
Eerste drie lessen staan nu ingepland, ik start zodra het een tikkeltje rustiger is op werk, elke 5-7 dagen een les is mijn idee, en dan na de eerste of tweede les kijken naar de datum voor de AVB. Intussen ook gestart met theorie, is voornamelijk "dit weet ik al, dit is even goed om scherp op te zijn". Theorie wil ik medio / eind april gaan doen. AVB wordt hopelijk medio / eind mei. Dan naar juni toe voor de AVD, en het mooiste zou zijn om voor de 30e juni examen AVD te hebben gehaald, want dan kan ik op vakantie met de wetenschap "bij thuiskomst ga ik voor een motor shoppen" O+
Klinkt goed! Elke week een les is goed. Blijven dingen ook hangen. Theorie is goed om in te stampen :P

Heb je al iets op het oog qua fiets?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220426194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Klinkt goed! Elke week een les is goed. Blijven dingen ook hangen. Theorie is goed om in te stampen :P

Heb je al iets op het oog qua fiets?
Mjah, ik vind een tour-bike wel leuk, zoals de Suzuki VL1500 Intruder (rood-zwart-chroom) of Honda Rebel.
Nee hoor, het is geen mid-life-crisis :D _O-
Hoeft niet snel, moet wel comfortabel zijn voor middellange ritten, ik ga er denk ik grotendeels zelfstandig mee op pad (mijn vrouw vindt achterop de Piaggio MP3 al heel erg spannend).
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 maart 2026 @ 10:47:55 #269
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220426524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:59 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

[..]
Mjah, ik vind een tour-bike wel leuk, zoals de Suzuki VL1500 Intruder (rood-zwart-chroom) of Honda Rebel.
Nee hoor, het is geen mid-life-crisis :D _O-
Hoeft niet snel, moet wel comfortabel zijn voor middellange ritten, ik ga er denk ik grotendeels zelfstandig mee op pad (mijn vrouw vindt achterop de Piaggio MP3 al heel erg spannend).
Tip van Flip: begin met 600cc, die gaan lekker vlot en zijn niet al te gevoelig. Kan je lekker doorrijden en rustig ervaring opdoen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Vis een optie? woensdag 25 maart 2026 @ 13:09:52 #270
70532 loveli
N
pi_220427532
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tip van Flip: begin met 600cc, die gaan lekker vlot en zijn niet al te gevoelig. Kan je lekker doorrijden en rustig ervaring opdoen :)
Dat zei een collega ook. Z'n hobby is circuitrijden en hij ziet links en rechts mensen op een te zware motor minder plezier hebben met rijden.
crap in = crap out
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 maart 2026 @ 13:13:59 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220427561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:09 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat zei een collega ook. Z'n hobby is circuitrijden en hij ziet links en rechts mensen op een te zware motor minder plezier hebben met rijden.
Ik heb 2 motoren gehad die 600cc hadden. Veel plezier mee beleefd en veel ervaring mee opgedaan.

Nu 1340cc :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220427770
Fijne tip, dank hiervoor.
CC of PK vind ik niet zo spannend, naam of merk ook niet, t.z.t ga ik rustig wat proefritten maken en dan een weloverwogen keuze doen. Ben 45 en allang niet meer aan het jakkeren. Rustig genieten van de ritten, en dat de motor wel goed mee kan in het verkeer is een pre, maar het hoeft (nog) geen Hayabusa te worden ;)
  Vis een optie? woensdag 25 maart 2026 @ 17:17:08 #273
70532 loveli
N
pi_220429599
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:51 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Fijne tip, dank hiervoor.
CC of PK vind ik niet zo spannend, naam of merk ook niet, t.z.t ga ik rustig wat proefritten maken en dan een weloverwogen keuze doen. Ben 45 en allang niet meer aan het jakkeren. Rustig genieten van de ritten, en dat de motor wel goed mee kan in het verkeer is een pre, maar het hoeft (nog) geen Hayabusa te worden ;)
..met verlengde achterbrug.
crap in = crap out
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 maart 2026 @ 17:31:08 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220429716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef loveli het volgende:

[..]
..met verlengde achterbrug.
Dat is pure verkrachting van een prachtige motor :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 maart 2026 @ 17:31:53 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220429723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 13:51 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Fijne tip, dank hiervoor.
CC of PK vind ik niet zo spannend, naam of merk ook niet, t.z.t ga ik rustig wat proefritten maken en dan een weloverwogen keuze doen. Ben 45 en allang niet meer aan het jakkeren. Rustig genieten van de ritten, en dat de motor wel goed mee kan in het verkeer is een pre, maar het hoeft (nog) geen Hayabusa te worden ;)
Ik ben 43 maar rijd al lang motor. Dus het kan :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220502012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Klinkt goed! Elke week een les is goed. Blijven dingen ook hangen. Theorie is goed om in te stampen :P

Heb je al iets op het oog qua fiets?
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? Verliefd op geworden. :P

Edit: deze dus, V7 Sport



[ Bericht 10% gewijzigd door nostra op 04-04-2026 13:13:05 ]
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2026 @ 20:58:18 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220502205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? Verliefd op geworden. :P
Ik ben er niet bekend mee helaas.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:41:16 #278
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220502525
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 20:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Is een Moto Guzzi iets voor beginners? ...
In ieder geval niet te snel voor beginners.
Meestal. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 april 2026 @ 07:38:32 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220503888
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
In ieder geval niet te snel voor beginners.
Meestal. :P
Ideaal dus :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Vis een optie? zaterdag 4 april 2026 @ 12:54:24 #280
70532 loveli
N
pi_220505114
V blok <3
crap in = crap out
pi_220577270
Vorige week vrijdag eerste les, ging prima. Langzame slalom wel lastig, paar keer bijna en 1x echt ongevallen. Maar ook een paar keer goed gehaald. Verder de snelle slalom, precisiestop, snelle stop, uitwijk oefening en vertragings oefening. Heen en terug in het verkeer ging ook goed, nergens afgeslagen of gekke dingen moeten doen. Gewoon vlot meerijden :)

AVB eind mei *O* en theorie volgende week donderdag.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 april 2026 @ 07:44:05 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220577357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 07:05 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vorige week vrijdag eerste les, ging prima. Langzame slalom wel lastig, paar keer bijna en 1x echt ongevallen. Maar ook een paar keer goed gehaald. Verder de snelle slalom, precisiestop, snelle stop, uitwijk oefening en vertragings oefening. Heen en terug in het verkeer ging ook goed, nergens afgeslagen of gekke dingen moeten doen. Gewoon vlot meerijden :)

AVB eind mei *O* en theorie volgende week donderdag.
Klinkt goed! Die oefeningen zijn lastig maar kunnen je redden in bepaalde situaties. Nog even door oefenen en dan haal je je AVB met gemak!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 14:06:27 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220671379
En hoe gaat het lessen verder @Opzoeknaarvrienden? :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220671503
So far so good. Ben vandaag t/m donderdag in Duitsland, stukje touren op de driewieler. Probeer bepaalde lessen nu bewust toe te passen in m'n rijgedrag.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 16:01:30 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220672059
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
So far so good. Ben vandaag t/m donderdag in Duitsland, stukje touren op de driewieler. Probeer bepaalde lessen nu bewust toe te passen in m'n rijgedrag.
Altijd goed dat je het geleerde in de praktijk brengt ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 19 mei 2026 @ 12:50:54 #286
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220839092
Afgelopen weekend weer voor het eerst dit seizoen voor langer dan een dagtocht op pad geweest. Dit was naar de Hunsrück in Duitsland. Dit is toch wel een van de mooiste gebieden om routes voor te maken en die te rijden.
Temperatuur was "lekker fris". In de ochtend 5 graden, in de middag hooguit 12.
Wie dit leest is gek
pi_220886426
Vandaag alweer een geweldige dag. Gisteren al een goed stuk binnendoor gedaan, vanaf Amstelveen via Diemen naar Muiderberg, door naar Naarden, afgezakt tot Paleis Soestdijk, oversteek via Utrecht naar Vleuten naar Portengensebrug en weer omhoog naar huis O+

Vandaag met vrouwlief achterop via allemaal slingerwerk naar kasteel De Haar, daar gelunched en weer binnendoor terug naar huis. Onderweg nog even een ijsje gehaald :9

Aanstaande donderdag gewone rijles, vrijdag afrijden AVB *) *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 25 mei 2026 @ 17:32:52 #288
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220886509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:13 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Vandaag alweer een geweldige dag. Gisteren al een goed stuk binnendoor gedaan, vanaf Amstelveen via Diemen naar Muiderberg, door naar Naarden, afgezakt tot Paleis Soestdijk, oversteek via Utrecht naar Vleuten naar Portengensebrug en weer omhoog naar huis O+

Vandaag met vrouwlief achterop via allemaal slingerwerk naar kasteel De Haar, daar gelunched en weer binnendoor terug naar huis. Onderweg nog even een ijsje gehaald :9

Aanstaande donderdag gewone rijles, vrijdag afrijden AVB *) *O*
Binnendoor op een scooter? Of... :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 mei 2026 @ 17:38:43 #289
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220886539
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Binnendoor op een scooter? Of... :@
Ik neem aan, zijn status met driewieler zonder gebruik te maken van de snelweg.
De omgeving Soesdijk e.d. is verder een groenplaatje om te rijden.
Het voordeel daarvan is wel dat zo daarmee alvast het kijkgedrag en plaats op de weg aan te wennen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220887241
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Binnendoor op een scooter? Of... :@
Op de Piaggio :Y
En inderdaad, lekker binnendoor is leuker dan snelweg.
pi_220911441
AVB in the pocket 8-) *O*
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op w/
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 11:21:12 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220911479
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
AVB in the pocket 8-) *O*
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op w/
Gefeliciteerd en succes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220911584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:14 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
AVB in the pocket 8-) *O*
Vanmiddag theorie (kwam qua planning gewoon zo uit) en als die ook lukt, kan ik de AVD-kant op w/
Gefeliciteerd *O*
pi_220913172
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 14:40:31 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220913190
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
Op het randje :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220913218
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Op het randje :P
Tegenwoordig mag je 9 fouten hebben geloof ik :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2026 14:44:21 ]
pi_220913229
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Thanks, en theorie is ook gelukt. 5 foutjes.
Gefeliciteerd en je avd ook al ingepland?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2026 14:45:17 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 15:03:51 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220913342
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:44 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Tegenwoordig mag je 9 fouten hebben geloof ik :D
Oh :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220913380
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:45 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Gefeliciteerd en je avd ook al ingepland?
Rijschool al gemailed, wacht op antwoord. Daarna dooooooooor ~O>
pi_220913393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh :@
Is nog maar 3 jaar (1-7-2023). Ik was er wel blij mee. Want ik deed 11 juli 2023 theorie examen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')