Begeleiding nodig?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
Haha zou handig zijn, maar bedoelde niet met de motor maar wel met de auto of fiets.quote:
Garmin wat? Wat voor route ...had je een track?quote:Op zondag 28 juli 2024 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi ritje gereden vandaag, jammer dat Garmin mij steeds over wegen bleef sturen waar ik niet mag rijden met een motor alleen.
Zumo xt(?) richting een locatie met kronkelweg optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Garmin wat? Wat voor route ...had je een track?
je weet wat het verschil is tussen een track/route/?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zumo xt(?) richting een locatie met kronkelweg optie.
Track is een serie coordinaten en een route is over het wegennet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
je weet wat het verschil is tussen een track/route/?
Een track gaat niet over een wegen net?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Track is een serie coordinaten en een route is over het wegennet?
Oh nee dat waren weer waypointsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een track gaat niet over een wegen net?
Pas op met die poinst...wanneer ze hard zijn...kan je hele route in de ziekte lopen...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nee dat waren weer waypoints
Ja heb dat de eerste keer gehad dat het helemaal kut ging, nu opnieuw berekenen uit staan en maak ik de routes andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pas op met die poinst...wanneer ze hard zijn...kan je hele route in de ziekte lopen...
Ja ligt er net aan wat je wil....als ik van A naar B wil...mag herbereniing best aan...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja heb dat de eerste keer gehad dat het helemaal kut ging, nu opnieuw berekenen uit staan en maak ik de routes anders
Nu kan ik gewoon weer terug naar de route rijden
Had een mooie route gemaakt als rondrit, bleef weinig van overquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ligt er net aan wat je wil....als ik van A naar B wil...mag herbereniing best aan...
Wil ik een rondje rijden..
Je mag de route verzenden naar mij maar weet niet of dat kan met fokquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had een mooie route gemaakt als rondrit, bleef weinig van over
Kan wel via google drive delenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je mag de route verzenden naar mij maar weet niet of dat kan met fok
Iquote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan wel via google drive delen
Maar heb hem al gefixed dat die nu blijft werken
Werkt perfect, heb mijn telefoon erin terwijl ik zandwegen en offroad rij en is er nog nooit afgekomen.quote:Op zondag 8 september 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk
nope, hoeft niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een track gaat niet over een wegen net?
Thanks voor je antwoordquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Werkt perfect, heb mijn telefoon erin terwijl ik zandwegen en offroad rij en is er nog nooit afgekomen.
En het gaat echt wel eens lomp.
Heb er ook zo'n anti vibratie ding bij tussen.
Gaat prima.quote:Op zondag 8 september 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik weet niet of dit het juiste topic hiervoor is, maar is er iemand die ervaring heeft met telefoonhouders van Quad Lock? Ik wil mijn oude navigatie gaan vervangen namelijk
Heb een hele tijd zitten dubben, tot de conclusie gekomen dat Sena beter zou zijn voor mij, maar het kost wat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 01:05 schreef KNAK het volgende:
Gelijk maar even vraagje... mensen hier met Cardo commsetjes heul toevallig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |