Je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
Aangezien de Roebel nog maar beperkt wordt gebruikt voor de handel en heftig wordt gereguleerd door de centrale bank zegt dit eigenlijk vrij weinig. Toen de Roebel vorig jaar ineens heel sterk werd zogenaamd was dat puur door de centrale bank en ik denk niet dat er een reden is nu dan dat de centrale bank hem laat dalen.
Als die straks weer stijgt zal dat ook niks betekenen.
Heb deze ook ff in POL gedroptquote:
Blij dat ik er niet op gestemd heb.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
FvD is al vanaf dag 1 een nogal discutabel clubje. Dat ze hun ware aard laten zien afgelopen jaar, dat klopt. Maar als je die ware aard niet al jaren doorzag mag je wmb. Je stempas wel inleveren.
John Mearsheimer was er natuurlijk ook weer bij zag ikquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb deze ook ff in POL gedroptNiemoller is er ook zie ik, verrassend
Zit het ff terug te luisteren. Wat een Duginpijperijquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
John Mearsheimer was er natuurlijk ook weer bij zag ik
Een passende smiliequote:
Moeten we hier wel zo blij mee zijn?quote:
ATACMSquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:33 schreef Slayage het volgende:
In korte tijd eerste cluster munitie en atacms. [ twitter ]
Nice!!!!quote:
Binnenkort nog meer volle paletten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice!!!!
Beter komt dat spul snel! Dit is perfect om op de loopgraven te donderen![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Binnenkort nog meer volle paletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
RIP Russische depots en linies.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:33 schreef Slayage het volgende:
Het is een bijzonder effectief wapen en helaas is gebleken dat dit wapen noodzakelijk is voor Oekraïne.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Clustermunitie is wel echt de smerigste zooi die je kan rondstrooien om een gebied onleefbaar te maken. Daar zijn mijnen niets bij.
Niet bepaald juichbaar zeg maar.
Zie ik liever van die tungsten raketten en artillerie munitie. Werkt misschien wel beter.
Het scheelt wel dat ze het over hun eigen grondgebied gaan uitgooien... ik neem aan dat ze daarom zelf al rekening zullen houden met de neveneffecten en proberen om het "slim" en minimaal in te zetten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Clustermunitie is wel echt de smerigste zooi die je kan rondstrooien om een gebied onleefbaar te maken. Daar zijn mijnen niets bij.
Zie ik liever van die tungsten raketten en artillerie munitie. Werkt misschien wel beter.
Zie #96.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Als dit echt zo is, komen ze.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:33 schreef Slayage het volgende:
Het is ook de bedoeling dat het gebied onleefbaar wordt voor Russen. Bovendien zijn de Russen met zulke oude granaten aan het schieten dathet er vol ligt met blindgangers. En verder liggen er ook hier en daar een paar mijnen bij het front.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Had eerder gemoeten. Was meer gezondheid en levens bespaard gebleven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een bijzonder effectief wapen en helaas is gebleken dat dit wapen noodzakelijk is voor Oekraïne.
Het is niet voor niets dat dit wapen nu pas verstrekt wordt.
Kunnen we daar op een bepaalde manier van meegenieten?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:37 schreef Dven het volgende:
Zelensky heeft de president van Bulgarije verbaal volledig afgemaakt. Die vent heeft op den duur zelfs verzocht om de televisiecamera's uit de vergaderzaal te halen
Vind die genoemde straffen wel meevallen moet ik zeggen. Voor verraad in oorlogstijd met zulke gevolgen staat meestal executie of levenslang.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |