quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:17 schreef Dven het volgende:
Vond het al zo hectisch in de stad, veel beveiliging, politie, militaire eenheden etc. Zelensky is blijkbaar juist aangekomen in Sofia
Denk eerder dat hij om meer ammunitie zal vragen. Goed moment natuurlijk, gezien Bulgarije via omwegen lange tijd al de hoofdvoorziener van ammunitie was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Komt 'ie eindelijk de MiG-29's en SU-25's ophalen?
Om zijn Russische paspoort op te halen die ze daar uitdelen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:17 schreef Dven het volgende:
Vond het al zo hectisch in de stad, veel beveiliging, politie, militaire eenheden etc. Zelensky is blijkbaar juist aangekomen in Sofia
Ik had gehoord op Times Radio op yt (weet niet of dit een goede bron is) dat Lukachenko had toegestaan dat Prigoshin in Wit-Russische gevangenissen mocht gaan recruteren voor Wagner.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men zegt dat Poetin die Prgigoshin nodig heet omdat die de oorlog voor poetin zou kunnen winnen vanuit Wit Rusland door de militairen van Wit Rusland in de oorlog te betrekken
Ontmoeting met president Radev is bijzonder aangezien de relatie tussen het kabinet en de president nogal slecht is.quote:
@michaelmoore kan hier vast meer over vertellen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Om zijn Russische paspoort op te halen die ze daar uitdelen?
Dat gebeurt vooral aan de kust , maar daar wonen nu ook al enorm veel russenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Om zijn Russische paspoort op te halen die ze daar uitdelen?
Goed verhaal weer Henkquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt vooral aan de kust , maar daar wonen nu ook al enorm veel russen
de meeste appartementen gaan naar de Russen toe , ook nu nog
Sunnyday 4 en Sunnyday5 , Sunnyday 6 zijn blokken met 1600 appartementen , allemaal russen
wat je veel ziet daar is optochten in sovjetklederdracht van alle voomalige satellietstaten , ook moldavie en Oekraine en Belarussia en Kirgistan
DIt is om het sovjetgevoel aan te wakkeren iin Bulgarije
[ afbeelding ]
Ja als je daar bent dan voel je de aanwezigheid van Rusland overalquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja als je daar bent dan voel je de aanwezigheid van Rusland overal
het doel van rusland is het hele kustgebied van de zwarte zee te pakken tot Turkije toe
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:21 schreef oheng het volgende:
Lol, ik voorspelde dat de roebel op vrijdag de 100 vs 1 euro zou halen? Vanmorgen zat de roebel al op 102,7 roebel. Nu helaas tijdelijk op 99,92.
Slechte indicator voor de economie, en slecht als je in- én export in buitenlandse valuta gaan.
Joe Blogs video!:
Ach ja. Kan erdo er mooie sier mee maken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:30 schreef Slayage het volgende:
Heel toevallig een paar dagen voor de Navo top veroordeelt Zweden een PKK terrorist voor afpersing en financiering van terrorisme![]()
https://www.volkskrant.nl(...)van-de-pkk~b70b0968/
Ik moest twee keer kijken om te zien dat die linkse kerel niet Aad de Mos isquote:
Het zou het gebrabbel van Aad verklaren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:44 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik moest twee keer kijken om te zien dat die rechtse kerel niet Aad de Mos is
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:44 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik moest twee keer kijken om te zien dat die rechtse kerel niet Aad de Mos is
Gestemd hebben. Ik het begin was die nog enigszins normaal, net als Putin trouwens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, dat ie in de Kamer zit, of dat er een een paar honderdduizend 'Nederlanders' zijn die op die partij stemmen.
FvD is al vanaf dag 1 een nogal discutabel clubje. Dat ze hun ware aard laten zien afgelopen jaar, dat klopt. Maar als je die ware aard niet al jaren doorzag mag je wmb. Je stempas wel inleverenquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Gestemd hebben. Ik het begin was die nog enigszins normaal, net als Putin trouwens.
Aangezien de Roebel nog maar beperkt wordt gebruikt voor de handel en heftig wordt gereguleerd door de centrale bank zegt dit eigenlijk vrij weinig. Toen de Roebel vorig jaar ineens heel sterk werd zogenaamd was dat puur door de centrale bank en ik denk niet dat er een reden is nu dan dat de centrale bank hem laat dalen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:21 schreef oheng het volgende:
Lol, ik voorspelde dat de roebel op vrijdag de 100 vs 1 euro zou halen? Vanmorgen zat de roebel al op 102,7 roebel. Nu helaas tijdelijk op 99,92.
Slechte indicator voor de economie, en slecht als je in- én export in buitenlandse valuta gaan.
Joe Blogs video!:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |