Ik heb echt plaatsvervangende schaamte dat de FvD nog zetels heeftquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misselijke partij
En vreemd genoeg maken aanhangers van die partij ánderen altijd uit voor landverraders
Ik weet niet wat ik erger vind, dat ie in de Kamer zit, of dat er een een paar honderdduizend 'Nederlanders' zijn die op die partij stemmen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:37 schreef Straatcommando. het volgende:
En dan te bedenken dat die vent in de kamer zit.
Echt waar wanneer beland die 5de kolonne in de bak voor landverraad.quote:
Dat kan, maar dat is allerminst duidelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
Die valt dus idd binnenkort uit een raam, dat is wel duidelijk
Eerst alle administratieve rompslomp van zijn bedrijf regelen en alle onderdelen rustig overnemen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:06 schreef koemleit het volgende:
ken na de "coup" en hij leeft blijkbaar nog. Er
Dit is echt een flinke tuimeling.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:33 schreef ExTec het volgende:
Hey, de roebel is eindelijk beneden 1 cent.
[ afbeelding ]
men zegt dat Poetin die Prgigoshin nodig heet omdat die de oorlog voor poetin zou kunnen winnen vanuit Wit Rusland door de militairen van Wit Rusland in de oorlog te betrekkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
Die valt dus idd binnenkort uit een raam, dat is wel duidelijk
Zeg er dan even bij wie die "men" is, hier kopen wij niets voor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men zegt dat Poetin die Prgigoshin nodig heet omdat die de oorlog voor poetin zou kunnen winnen vanuit Wit Rusland door de militairen van Wit Rusland in de oorlog te betrekken
Dit soort argumenten werden ook jarenlang gegeven door onze foute regering voor vluchtelingen uit Afghanistan. Kabul was zogenaamd veilig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er was trouwens ook een joker een paar topics terug die vond dat oekrainers maar niet naar het buitenland hoefden te vluchten.
Want in het westen van oekraine was 'het veilig en kon je prima leven'.
Uh huh.
Het front is ook relatief veilig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit soort argumenten werden ook jarenlang gegeven door onze foute regering voor vluchtelingen uit Afghanistan. Kabul was zogenaamd veilig.
En het westen van Oekraïne is ook relatief veilig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het front is ook relatief veilig.
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor.quote:
Nouja; ja, in de zin van dat relatief relatief is.quote:
Maar niet elk land is cambodja, natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe effectief het is, maar ik hoop dat het de afgedrukte ledematen die het nog jaren na de oorlog gaat veroorzaken bij Oekraïners, waard is.
Het is natuurlijk geen verrassing dat een bepaald gedeelte van de bevolking nu eenmaal niet wijs is. Dan mag je in je handjes knijpen dat het in Nederland nog relatief meevalt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, dat ie in de Kamer zit, of dat er een een paar honderdduizend 'Nederlanders' zijn die op die partij stemmen.
Komt 'ie eindelijk de MiG-29's en SU-25's ophalen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:17 schreef Dven het volgende:
Vond het al zo hectisch in de stad, veel beveiliging, politie, militaire eenheden etc. Zelensky is blijkbaar juist aangekomen in Sofia
Als Prigozhin zich inderdaad weer in Rusland durft te begeven dan is dat wel weer een teken dat hij gedekt wordt door (een deel) van het overheidsapparaat van Rusland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |