Nou nou nouquote:Op donderdag 6 juli 2023 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, daarom perfect om op die orcs hun hoofd te gooien.
Ik heb geen idee hoe effectief het is, maar ik hoop dat het de afgedrukte ledematen die het nog jaren na de oorlog gaat veroorzaken bij Oekraïners, waard is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 00:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, daarom perfect om op die orcs hun hoofd te gooien.
Juist... Maar mobiele crematoria zorgen er voor dat er geen lichaam is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef MatthijsDJ het volgende: [..] Eerst had ik zoiets dat ze ook maar slachtoffer van propaganda waren. Maar nu duizenden van hun kameraden niet meer heel thuis komen of gewoon verdwenen zijn. Er moet toch op zijn minst een bel gaan rinkelen.
Weten ze dat zeker? Leo1 klinkt net zo.quote:
Kunnen we vragen hoe het met z'n dochter gaat?quote:
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het Kremlin probeert op prigozhin kennelijk karakter Noord te plegen door al die fotos te lekken.
Vragen hoe het is om ervaringsdeskundige te zijn op gebied van 'decline of civilisations'.quote:
Jezus, echt? Wat een godvergeten NSB tent is het ook.quote:
Er was trouwens ook een joker een paar topics terug die vond dat oekrainers maar niet naar het buitenland hoefden te vluchten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ] Lviv. Weer een nachtelijke terreur uit Rusland - honderden kilometers van de frontlinie. Vreedzame mensen stierven, er zijn gewonden. Aan wie twijfelt over tegen wie het vecht ?? heeft het terroristische land eens te meer laten zien dat het zijn doel is dat niemand in ?? zich veilig voelt. Mijn condoleances aan alle nabestaanden van deze tragedie.
Thierry Baudetquote:
Misselijke partijquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Thierry Baudet
The Decline of the West with Alexander Dugin
![]()
![]()
![]()
Ze proberen het niet eens meer te verbergen he, Anton Mussert 2.0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |