SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De raketten van Oekraïne die de aanval kunnen doen worden gemonitord door de leveranciers. Nogal een moeilijke om stiekem uit te voeren dus. Bovendien waren er tientallen himars nodig om een gat in een brug te schieten. Geharde doelwitten zoals een kerncentrale zijn ze niet zo goed tegen. Dus nee dat is geen optie. Sabotage wel, maar als ze dat zou lukken, dan heeft Rusland op zoveel manieren gefaald dat heel de wereld moet vrezen voor zijn leven, omdat die overheid dan overduidelijk geen controle over nucleaire locaties heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef Za het volgende:
[..]
Een aanval van buitenaf is onmogelijk, ondanks dat het vol staat met Russisch materieel en in Russische handen is?
Wat ik vreemd vind is de suggestie dat er in het land zelf rondom een kerncentrale zich geen detectoren bevinden en gestuurd zouden moeten worden. Er moet toch altijd monitoring plaatsvinden dunkt me?
Nou die himars hebben ook simpeltjes een dam opgeblazen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De raketten van Oekraïne die de aanval kunnen doen worden gemonitord door de leveranciers. Nogal een moeilijke om stiekem uit te voeren dus. Bovendien waren er tientallen himars nodig om een gat in een brug te schieten. Geharde doelwitten zoals een kerncentrale zijn ze niet zo goed tegen. Dus nee dat is geen optie. Sabotage wel, maar als ze dat zou lukken, dan heeft Rusland op zoveel manieren gefaald dat heel de wereld moet vrezen voor zijn leven, omdat die overheid dan overduidelijk geen controle over nucleaire locaties heeft.
Ja dat moet, maar degene die de monitoring op locatie doet (Rusland) heeft al meerdere misdrijven die onder genocide vallen begaan en is dus wat minder betrouwbaar als het gaat om waarschuwen als burgers gevaar lopen.
Ohja die dam waar Russen trots over aan het posten waren hoe ze hem hadden opgeblazen tot bleek dat hun eigen troepen ook aan het verzuipen waren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou die himars hebben ook simpeltjes een dam opgeblazen.
Dankjewel voor deze uitleg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:08 schreef Glazenmaker het volgende:
De raketten van Oekraïne die de aanval kunnen doen worden gemonitord door de leveranciers. Nogal een moeilijke om stiekem uit te voeren dus. Bovendien waren er tientallen himars nodig om een gat in een brug te schieten. Geharde doelwitten zoals een kerncentrale zijn ze niet zo goed tegen. Dus nee dat is geen optie. Sabotage wel, maar als ze dat zou lukken, dan heeft Rusland op zoveel manieren gefaald dat heel de wereld moet vrezen voor zijn leven, omdat die overheid dan overduidelijk geen controle over nucleaire locaties heeft.
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:24 schreef Za het volgende:
Het zou dus alleen kunnen met toestemming van de leveranciers.
Nee, alleen Russen zouden zoiets doen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:24 schreef Za het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze uitleg.
Het zou dus alleen kunnen met toestemming van de leveranciers.
Ik geloof er sowieso niet in dat om het even wie iets gaat uithalen met kerncentrales.
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef Za het volgende:
[..]
Eens. Ze blazen hun eigen bruggen en pijpleidingen op om anderen in een kwaad daglicht te stellen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ah
Maar waar komt die naam vandaan dan?
Zal niks met een tank te doen hebben.
Jawel. Heeft iets te maken met Marxisten die het met grof geweld (met o.a. tanks) neerslaan van de Hongaarse Opstand in '56 door de Sovjet Unie goedkeurden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ah
Maar waar komt die naam vandaan dan?
Zal niks met een tank te doen hebben.
quote:Tankie began as an insult for members of the Communist Party of Great Britain (CPGB), who supported the Soviet Union’s response to the Hungarian Revolution (1956) and the Prague Spring in Czechoslovakia (1968). Suffice to say, the Soviet response involved tanks. Thus the term tankie, which perhaps draws on earlier uses of tankie (or tanky) for a tank driver or a member of a tank unit. The term was recorded as early as 1983 in Marxism Today, the CPGB’s magazine from 1957–91.
Doe dan wat aan die schijnheilige en geveinsde onzin. Het is overduidelijk wat het doel er van isquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Ophouden met dat persoonlijke gedoe
Ja de maat is wel vol hoor, ik blijf niet aan de gang.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe dan wat aan die schijnheilige onzin.
Zou echt enorm gezichtsverlies zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel echt droog zijn als Bachmoet nu gewoon omsingeld wordt en weer teruggepakt.
Bachmoet foldsquote:
Het is al een tijdje duidelijk wat oekriane bij bakhmut probeert te doen.quote:
Zeker, maar tegelijkertijd ook strategisch waardeloos zoals bij de val al uitvoerig besproken is. Ben helemaal voor nederlagen voor Rusland, maar ik zou liever zien dat ze dat in het zuiden lukt.quote:
Nou, als ze, ik noem maar wat, 10.000 man omsingelen met een hoop materiaal, dan scheelt dat toch ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zeker, maar tegelijkertijd ook strategisch waardeloos zoals bij de val al uitvoerig besproken is. Ben helemaal voor nederlagen voor Rusland, maar ik zou liever zien dat ze dat in het zuiden lukt.
En ze daardoor makkelijker bij de Krim kunnen doordrukken bijv.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nou, als ze, ik noem maar wat, 10.000 man omsingelen met een hoop materiaal, dan scheelt dat toch ook.
Ergens moeten ze dood gemaakt worden/gevangen genomen worden. Zelf gaan ze (voorlopig) niet weg helaas.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zeker, maar tegelijkertijd ook strategisch waardeloos zoals bij de val al uitvoerig besproken is. Ben helemaal voor nederlagen voor Rusland, maar ik zou liever zien dat ze dat in het zuiden lukt.
Klopt er zijn andere gebieden die belangrijker zijn. Maar ik verwacht ook niet dat Oekraïne de stad in gaat om te vechten. Dat hebben ze zelf natuurlijk maanden gedaan omsingelen en lekker afwachten wat er gebeurt. Beetje wat de Sovjet-Unie deed met Stalingrad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze oorlog loopt over meerdere assen. Hij kan ook stoppen door de val van het huidige regime in het kremlin.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar geluid die inkomende shells, en je weet ook niet waar ze landen of heen gaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:09 schreef Perrin het volgende:
Hoop wel dat ze snel gevechtsvliegtuigen krijgen
[ twitter ]
Strategisch is het juist ontzettend goed als ze de troepen daar omsingelen en vernietigen. Het vernedert het Russische leger gruwelijk. Je kunt Prigozhin al uit zijn dak horen gaan. Die gooit geheid meer olie op het vuur. Dan is het voor Zelenskyy, die bleef volhouden -tegen westers advies in- dat de stad zo lang mogelijk behouden moest blijven, natuurlijk een enorme opsteker. Het westen wil toch een overwinning zien? Nou, alsjeblieft, hier heb je er eentje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het Kremlin probeert op prigozhin kennelijk karakter Noord te plegen door al die fotos te lekken.quote:
De smaak van een drugsbaron uit een jaren '80 filmquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook pruiken.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Dat zie je duidelijk bij Klishchiivka: Oekraine kijkt nu uit over dat dorp, én de aanvoerlijnen.quote:
Bevestigd mijn vermoedens meer. Je kan nog zoveel geld hebben, smaak kan je er niet mee kopen. Man man man. Alsof je al half in het graf staat. Maargoed misschien is dat het idee?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De smaak van een drugsbaron uit een jaren '80 film
[ twitter ]
En als ze putin niet kunnen pakken (lees doden) moeten ze maar zijn naaste familie pakken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hij en Putin er zo snel mogelijk er niet meer zijn
Dat is wel ver gezochtquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
Martelkamer van de Russen Zaporizhzhia regio.
https://old.reddit.com/r/(...)ssians_zaporizhzhia/
Ik wacht nog op de foto's in jurk op hoge hakken.quote:
Bah, ellendig spul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |