Heer aloa.Niet echt noemenswaardigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruitvriend![]()
Nog last gehad van de storm?
Ging het liedje over bier?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuw.
[..]
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.
Veel takken en bladeren op de weg wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.Niet echt noemenswaardig
Bij jullie dan?
Dan geef ik het op.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuw.
[..]
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.
Plastic beter, rietje en zonnebril. Dat kan echt zo nietquote:
Vorkje prikkenquote:
quote:
Dan kunnen we deze wel schrappenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het werd wel genoemd geloof ik maar kan die regel niet meer voor me halen. Het merk werd er niet bij genoemd
Was het niet liedje van chantal jansen Schultenbrau?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het werd wel genoemd geloof ik maar kan die regel niet meer voor me halen. Het merk werd er niet bij genoemd
Lekker ite.quote:
Zat al te wachten hoe lang het ging duren voordat je die ging postenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat al te wachten hoe lang het ging duren voordat je die ging posten
Laatste keer.quote:
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.quote:
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.
Iets gesloopt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.
Ping ping ping ping pingquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?
Nog wat gejat trouwens?
Ik heb nu dat muziekje in mn kopquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?
Nog wat gejat trouwens?
Mes in de radiator gegooid.quote:
LOL is dat een dingetje bij de NS ?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mes in de radiator gegooid.
Neeh, verkeerde jas meegenomen.
Ik hoop het niet. Ik wou mijn jas pakken en toen werd ik afgeleid en pakte de verkeerde.quote:
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wou mijn jas pakken en toen werd ik afgeleid en pakte de verkeerde.
Het was lekker weer en ik deed die jas gelijk in mijn tas. Het was ook een jas die nagenoeg op de mijne leek.
Hahaha lekker dan. Heb je het recht gezetquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wou mijn jas pakken en toen werd ik afgeleid en pakte de verkeerde.
Het was lekker weer en ik deed die jas gelijk in mijn tas. Het was ook een jas die nagenoeg op de mijne leek.
Ik gelukkig ook ik voelde geen kouquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.
Staat hier al aan op monitorquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
erst nu nach 2,5 uren op
dominic geschalten
Heeft Mario al gesolliciteerdquote:
Badeendjes hoeven niet dronken te zijn om domme acties uit te voeren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kreeg gisteren ale een telefoontje. Mijn reactie was dat ik mijn eigen jas had. Maar toen ik beter ging kijken trof ik een telefoon aan die niet van mij was.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha lekker dan. Heb je het recht gezet
Ja die mist er een paarquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met jassen dan? Muizen en beeldschermen zijn bij ons op de bon hoor.
Wat waren de verschillenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hoeven niet dronken te zijn om domme acties uit te voeren.
[..]
Uiteraard, ik kreeg gisteren ale een telefoontje. Mijn reactie was dat ik mijn eigen jas had. Maar toen ik beter ging kijken trof ik een telefoon aan die niet van mij was.
Hij kwam eens met de verkeerde jas thuis en hij zei dat mutti boos is. Daarom reageer ik soms ook wel eens op hem met Mutty boos.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met jassen dan? Muizen en beeldschermen zijn bij ons op de bon hoor.
Voornamelijk de telefoon.quote:
Haha zoek de verschillen.quote:
Als ik hem aan had getrokken dan had ik het wel gemerkt.quote:
Het is grappigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik hem aan had getrokken dan had ik het wel gemerkt.
Wat is pondkoek?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm de pondkoek die ik bij het huis is toch lekkerder dan die ik later kocht.
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai inquote:
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Ik zat net te zoeken, ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Echt wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken, ziet er lekker uit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij weet jezelf wel weer te verwennen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb ik natuurlijk een kopje rooibos thee met besjes, bloempjes en kruiden van Terschelling
Cranberries die zijn per ongeluk aangespoeld op dat eiland.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb ik natuurlijk een kopje rooibos thee met besjes, bloempjes en kruiden van Terschelling
Ik heb geen cranberry thee. Dat vind ik niet zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Cranberries die zijn per ongeluk aangespoeld op dat eiland.
Ik krijg al scheurbuik als ik er aan denkquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen cranberry thee. Dat vind ik niet zo.
Het is thee met onder andere duindoorn en vlierbes
Lijkt op sukerlatten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn meer roze koeken toch? Ik ben wel dol op Friese oranje koekquote:
Je hebt ze idd ook met glazuur.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn meer roze koeken toch? Ik ben wel dol op Friese oranje koek
Zonder poespasquote:
Steekwoorden en opnemenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik zal mij eens verdiepen in het maken van notulen.
Ik heb het boekje voor mij liggen met de notities. Komt goed, is niet de eerste keer. Heb er alleen niet zoveel zinquote:
Gewoon doen dan ben je er van af. De langer je het uitstelt word het wazigerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het boekje voor mij liggen met de notities. Komt goed, is niet de eerste keer. Heb er alleen niet zoveel zin
Je komt er vanzelf in, ik maak ze terwijl ik mee vergader en na de vergadering verstuur ik ze gelijk Eerde nam ik het op maar dat doe ik al lang niet meerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik zal mij eens verdiepen in het maken van notulen.
Vergadering is al van 3 weken geledenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon doen dan ben je er van af. De langer je het uitstelt word het waziger
Dan is het niet zo handig he?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergadering is al van 3 weken geleden
Jawel hoor, want wij hebben altijd hele beknopte vergaderingen met duidelijke acties. En die schrijf ik op.quote:
Gratis reizen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Jeah, mijn reispas is binnen, ik hoop dat die ook al geactiveerd is en dat ik er morgen er al mee kan reizen.
Uh hij werkt voor de NS ik mag hopen dat het gratis isquote:
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.quote:
Kan ook zijn met korting reizenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh hij werkt voor de NS ik mag hopen dat het gratis is
Top baan gastquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.
Lekker hoor, is nog een keer leuk om ergens naar toe te gaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.
Gratis MrsL bezoeken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, is nog een keer leuk om ergens naar toe te gaan.
Ik had in gedachten hè, maar dacht type hem maar nietquote:
Pas maar op straks kom ik naar jou toe.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had in gedachten hè, maar dacht type hem maar niet
Die in je UI is wel mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker hoor.
Ik moet nog een nieuwe foto aanleveren voor de OV kaart bedenk ik mij nu .
Dat is alleen nodig als je een abbo nodig hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Ik heb al jaren een anonieme OV kaart. Wat is het voordeel om dat ding te personaliseren?
Ik heb net een anoniem weer gekocht. Die was 1-7-2023 verlopen En weet je waarom? Je kan ook met je bankpas in en uit checken. Maar als je overstapt is het normaal gesproken goedkoper. Niet met betaalpas dus.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker hoor.
Ik moet nog een nieuwe foto aanleveren voor de OV kaart bedenk ik mij nu .
Derde weg links en dan aan het eind rechts daar ongeveer moet je zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op straks kom ik naar jou toe.
Ik denk niet dat ik daarmee wegkom.quote:
Ah okayquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alleen nodig als je een abbo nodig hebt.
Dat weet ik toch.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Derde weg links en dan aan het eind rechts daar ongeveer moet je zijn
Abo zoals ik wel eens doe met kortings enzoquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Ik heb al jaren een anonieme OV kaart. Wat is het voordeel om dat ding te personaliseren?
Ik trek het ook niet als ik met mijn bankpas moet betalen. Die raak ik kwijtquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zag ook ergens van die extra kostenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een anoniem weer gekocht. Die was 1-7-2023 verlopen En weet je waarom? Je kan ook met je bankpas in en uit checken. Maar als je overstapt is het normaal gesproken goedkoper. Niet met betaalpas dus.
Dat is het bij mij ook weer niet want die zitten in dezelfde portemonnee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek het ook niet als ik met mijn bankpas moet betalen. Die raak ik kwijt
Ja instap kosten hoe en wat weet ik niet maar je betaald voor instap en overstappen nietquote:
Die zit in mijn knip en daar wil ik het hebben. Die OV kaart is nog wel eens overal en nergensquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook weer niet want die zitten in dezelfde portemonnee.
Ah ja dat is wel een voordeel. En ook dat je niet hoeft te kijken...ik moet altijd wel beetje in de gaten houden dat er geld op staat. Zit mij nu af te vragen of je dat in de bus nog op kunt laden als je kaart leeg is. Op elk treinstation kan dat wel neem ik aan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb flex abo van NS. Rijd ik op rekening (kan dus altijd reizen, of ik blut ben of niet). Ik bepaal maandelijks of ik een bepaald abo wil. Vaak staat het gewoon op helemaal niets en ben ik ook niets kwijt. Maar zoals deze maand heb ik Dalkorting zodat ik met korting in de daluren kon reizen. Scheelde bij toch weer tientalle euro's.
Je kan dus in OV met je bankkaart chippen. Trein nog nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel een voordeel. En ook dat je niet hoeft te kijken...ik moet altijd wel beetje in de gaten houden dat er geld op staat. Zit mij nu af te vragen of je dat in de bus nog op kunt laden als je kaart leeg is. Op elk treinstation kan dat wel neem ik aan.
Je betaald standaard instapkosten, voor de trein is dat 20 euro. Vandaar dat dat bedrag ook op je kaart moet staan. Als je uitcheckt en de reis is goedkoper dan wordt het verschil op je kaart teruggezet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja instap kosten hoe en wat weet ik niet maar je betaald voor instap en overstappen niet
Ochja nu je het zegtquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan dus in OV met je bankkaart chippen. Trein nog niet
Ja dat weet ik maar het gaat om overstap in ov tram/bus/metro dat werkt nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je betaald standaard instapkosten, voor de trein is dat 20 euro. Vandaar dat dat bedrag ook op je kaart moet staan. Als je uitcheckt en de reis is goedkoper dan wordt het verschil op je kaart teruggezet.
Je kan niet met de trein met je bankpasquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ochja nu je het zegtdan hoef ik mij ook geen zorgen meer te maken
Maar op het treinstation staat doorgaans wel z'n paal om je pas op te laden. Of is dat niet overal?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan niet met de trein met je bankpas
Ja daar moet minstens 20 euro op maar wat is je vraag?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Maar op het treinstation staat doorgaans wel z'n paal om je pas op te laden. Of is dat niet overal?
Jawel. De poortjes doen het tegenwoordig ook voor je bankpasquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan niet met de trein met je bankpas
Of er op elk treinstation een paal staat om je ov kaart op te waarderen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar moet minstens 20 euro op maar wat is je vraag?
2x daags toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
Zo weer een nieuw verband. Vroeg hoe lang moet die zwachtels blijven zitten. 3 dagen zei ze. Hoe vaak moet de wond verschoond worden?
Oh nou ik zie welquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel. De poortjes doen het tegenwoordig ook voor je bankpas
Drie dagen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
Zo weer een nieuw verband. Vroeg hoe lang moet die zwachtels blijven zitten. 3 dagen zei ze. Hoe vaak moet de wond verschoond worden?
Daar kan ik niets over vinden. Het heeft wel andere voor en nadelen. https://www.metronieuws.n(...)r-moet-je-op-letten/quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dezelfde reis is duurder met je bankpas (of was het telefoon?) dan met je ov kaart.
Dat is beetje het punt.
Wat ik al zei is de overstap niet inbegrepenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan ik niets over vinden. Het heeft wel andere voor en nadelen. https://www.metronieuws.n(...)r-moet-je-op-letten/
Overstap tussen treinen maakt toch niets uit?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik al zei is de overstap niet inbegrepen
Nee overstap van bus/metro/tram. Dat is goedkoperquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Overstap tussen treinen maakt toch niets uit?
Er zijn er meer linkje graagquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die HBO+ heeft en zin in een spannende film,
Prooi.
Is een Bsc HBO+?quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Prooi.
Rat Race is ook vanavond op tv, dat is ook wel een aanrader.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
Prooi.
Die heb ik vaker gezien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rat Race is ook vanavond op tv, dat is ook wel een aanrader.
Same same,quote:
Geen zin in Whoopiequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien.
Met Whoopie, dus
[..]
Same same,
but different
Er zitten meer bekende sterren in, het is zeker een leuke komische film.quote:
Ah ok geen zin in Whoopiequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten meer bekende sterren in, het is zeker een leuke komische film.
quote:
Ze kan me kont kussenquote:
Af en toe leren we Soury van kanten kennen die je niet verwacht.quote:
Ben je dan wel eerst dronken/stoned/whateverquote:
Waarom zou ik dat moeten zijn? Ik hou ook wel van komische films.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je dan wel eerst dronken/stoned/whatever
Ja dit had ik niet verwachtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Af en toe leren we Soury van kanten kennen die je niet verwacht.
Hoe bedoel je? Omdat ze zwart is mag ze alles zeggen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Af en toe leren we Soury van kanten kennen die je niet verwacht.
Mijn hart sloeg een slag over.quote:
Ahh okquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg een slag over.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik vind haar een goede actrice.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Omdat ze zwart is mag ze alles zeggen?
Ik ook, alleen whoopie is gewoon echt niet leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten zijn? Ik hou ook wel van komische films.
Hahaha serieusquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik vind haar een goede actrice.
Sister act, Jumpin' Jack Flash vind ik wel leuke films. Maar ieder zijn keus.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen whoopie is gewoon echt niet leuk
Naar kut wijf is hetquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sister act, Jumpin' Jack Flash vind ik wel leuke films. Maar ieder zijn keus.
Zou ook saai worden als iedereen dezelfde films leuk vind.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sister act, Jumpin' Jack Flash vind ik wel leuke films. Maar ieder zijn keus.
Ik ken haar niet persoonlijk.quote:
Soury wel, want Whoopi mag haar kont kussenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soury wel, want Whoopi mag haar kont kussen
Bill Cosby ken ik ook niet persoonlijkquote:
Jesus ik moet even bijkomenquote:
Maar hoeveel bekende filmsterren of "grote" zangers/zangeressen zijn geen teringlijers in het echte leven? Die lijst is lang, huwelijken duren vaak ook maar kort.quote:
Het boeit me niet echtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoeveel bekende filmsterren of "grote" zangers/zangeressen zijn geen teringlijers in het echte leven? Die lijst is lang, huwelijken duren vaak ook maar kort.
T is wel een film voor jou die ik nu kijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoeveel bekende filmsterren of "grote" zangers/zangeressen zijn geen teringlijers in het echte leven? Die lijst is lang, huwelijken duren vaak ook maar kort.
Hoeveel mensen zijn een teringlijer waarbij het niet wordt uitvergroot? En daarbij, wat voor de één een teringlijer is hoeft voor de ander geen teringlijer te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel een film voor jou die ik nu kijk.
Duwt iemand met opzet een ambulance voor een aankomende intercity
Mij ook niet maar ik kan de film wel leuk vinden.quote:
Jij zou het vooral leuk vinden als er een kind in die ambu ligt.quote:
Er is ook een kind opgegeten in een speeltuintje in Amsterdamquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou het vooral leuk vinden als er een kind in die ambu ligt.
Had je honger?quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is ook een kind opgegeten in een speeltuintje in Amsterdam
In die film he,quote:
De focaccia's zijn in de aanbieding bij de AH. Tip van mijquote:
Doe je voorzichtig bij het oversteken.quote:
Chufquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier loopt af en toe een Storm voorbij
Dat is ietsquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:34 schreef chufi het volgende:
Iets beter en daar laat ik dan ook bij voor vandaag
van de zandschulp staat nu te spelen, is wel leuk om te volgenquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is iets![]()
Vandaag die Nederlanders op Wimbledon?
Kleine stapjes dan maar, als het maar beter gaat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:34 schreef chufi het volgende:
Iets beter en daar laat ik dan ook bij voor vandaag
Ah tnx, heb het ook op gezetquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
van de zandschulp staat nu te spelen, is wel leuk om te volgenHelemaal als je zoals chufi in een ziekenhuisbed ligt.
Tour heeft ook wel een leuke etappe vandaag.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:43 schreef chufi het volgende:
Ik volg van alles.. ook wielrennen Cricket
Uit ervaring weet ik dat sport op tv heel erg fijn is als je in een ziekenhuisbed ligtquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:43 schreef chufi het volgende:
Ik volg van alles.. ook wielrennen Cricket
Ik werd er juist niet blij vanquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat sport op tv heel erg fijn is als je in een ziekenhuisbed ligt![]()
Sterkte en beterschap, ik heb begrepen dat je je vandaag iets beter voelt.
Als tijdverdrijf vond ik het geweldig., duurt allemaal lekker lang en je kunt nog iets als favorieten hebben die je volgtquote:
Ik had juist dat ik ook wilde sporten, en dat kon dus nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Als tijdverdrijf vond ik het geweldig., duurt allemaal lekker lang en je kunt nog iets als favorieten hebben die je volgt![]()
Maar dat zal niet voor iedereen gelden, maar wat ik begreep volgt chufi alles wat er is op dit moment
Ik kom schermen te kortquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
@ Engine (en chufi als die er zin in heeft )
De tweede Nederlander gaat nu ook spelen, Brouwer heet die geloof ik
Ik dacht dat er vandaag uitspraak kwam van de rechter of het concert door mocht gaanquote:
Dan heeft de rechter niet jaar jouw zus geluisterdquote:
Is er alquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vandaag uitspraak kwam van de rechter of het concert door mocht gaan
Fijn voor de concertgangers, maar verder vind ik het wel jammerquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er al
https://www.ad.nl/binnenl(...)ingen-door~aca7e16f/
Waarom is het jammer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn voor de concertgangers, maar verder vind ik het wel jammer
Omdat het mss een mooi voorbeeld had kunnen zijn om geluidsoverlast te beperken. Ik heb het idee dat er steeds vaker openlucht concerten / festivals etc. zijn waar overlast van wordt ervaart. En het enige wat er gecommuniceerd is: valt binnen de vergunning.quote:
Is dat omdat er steeds harder geluid is of omdat mensen steeds minder kunnen hebben?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het mss een mooi voorbeeld had kunnen zijn om geluidsoverlast te beperken. Ik heb het idee dat er steeds vaker openlucht concerten / festivals etc. zijn waar overlast van wordt ervaart. En het enige wat er gecommuniceerd is: valt binnen de vergunning.
Ik denk dat het steeds vaker is. Het is niet meer 1x het jaar of 6 maanden. Het is gewoon steeds vaker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat omdat er steeds harder geluid is of omdat mensen steeds minder kunnen hebben?
Snap het dat het geluid niet te hard mag zijn. Aan de andere kant zijn mensen ook steeds vaker tegen iets ipv accepteren dat je soms even last van iets hebt zodat anderen kunnen genieten.
Dat is het toch nooit geweest? Concerten bestaan al heel lang. Het geluid steeds harder is wel een ding jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het steeds vaker is. Het is niet meer 1x het jaar of 6 maanden. Het is gewoon steeds vaker.
En persoonlijk heb ik ook wel het idee dat het geluid steeds harder moest.
Ik denk dat het gevoel van overlast er gewoon sterker is.
Altijd links recht en dan nog een keer linksquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig bij het oversteken.
Concerten bestaan al heel lang, maar het aantal concerten dat ergens gehouden wordt (zeker in de openlucht) wordt ook steeds meer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het toch nooit geweest? Concerten bestaan al heel lang. Het geluid steeds harder is wel een ding ja
De discussie die er pas was dat het geluid in de horeca omlaag moest om gehoorschade te voorkomen vind ik hier ook wel bij passen. Snap niet dat de horeca hier zo op tegen was. De consument geniet minder bij een paar decibel minder
Een arts die zo heet?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier loopt af en toe een Storm voorbij
Ik ga ook niet naar Rammstein hoor, niet mijn muziek.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Concerten bestaan al heel lang, maar het aantal concerten dat ergens gehouden wordt (zeker in de openlucht) wordt ook steeds meer.
En nu is Ramnstein natuurlijk ook wel tering herrie als je er niet van houdt en je woont verderop. Zelfde geldt ook voor de dance festivals. Het soort muziek wat bij openluchtconcerten wordt bespeeld is natuurlijk ook wel typisch waardoor overlast ook erger lijkt.
Ik denk als je er in de buurt woont en je zit maandelijks in de herrie dat je er op een gegeven moment wel zat bent. Geluidsoverlast doet veel met een mens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar Rammstein hoor, niet mijn muziek.
Maar het blijven verbieden van dingen word ik wel zat.
Steeds meer concerten past ook wel bij steeds meer mensen.
En helaas steeds minder begrip.
Klopt, snap ze deels ook welquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk als je er in de buurt woont en je zit maandelijks in de herrie dat je er op een gegeven moment wel zat bent. Geluidsoverlast doet veel met een mens.
Nee, beetje hardere woei dan normaal, maar hier geen stormquote:
En nu? Leeuwen zoeken? Giraf knuffelen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ter plekke. 24 uur onderweg geweest.
Nu een Monster Energy hihi.
Eerst aan zeequote:Op donderdag 6 juli 2023 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu? Leeuwen zoeken? Giraf knuffelen?
Viel hier ook wel mee, lagen wel wat takken op de weg en een boom was gesneuveldquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, beetje hardere woei dan normaal, maar hier geen storm
Ik heb nog wel mensen op de nominatie staan die ook heel graag mee willen. Kun je huppa zo het water induwenquote:
Gooi een paar van de slachtoffers van Ieni in het water daar in Durban en ze zitten er zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar er zitten haaien in Hermanus.
Jups, een klein wondje maken zodat het een beetje bloed. En tada haaien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi een paar van de slachtoffers van Ieni in het water daar in Durban en ze zitten er zo
Pas wat boeken over de middeleeuwen gelezen. Die waren daar ook meer dan creatiefquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups, een klein wondje maken zodat het een beetje bloed. En tada haaien.
Ik weet verder van niets en bel mij zeker niet vaker voor tips om van mensen af te komen.
Ik twijfel al jaren of ik een adviesbureau moet beginnen betreft martelen / mensen laten verdwijnen. Mocht ik er een beginnen, heb je dan interesse om voor mij te willen werken? Ik lijk overigens totaal niet op die gast van bunq, want ik ben ontzettend ambitieloosquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas wat boeken over de middeleeuwen gelezen. Die waren daar ook meer dan creatief
Als je zo'n bureau wil beginnen moet je juist wel op die gast van bunq willen lijken. Misschien wel 1 van de weinige sectoren waar dat wel nuttig isquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik twijfel al jaren of ik een adviesbureau moet beginnen betreft martelen / mensen laten verdwijnen. Mocht ik er een beginnen, heb je dan interesse om voor mij te willen werken? Ik lijk overigens totaal niet op die gast van bunq, want ik ben ontzettend ambitieloos
Ga ik dus zelf niets doen en die gast van bunq inhuren als operationeel manager.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zo'n bureau wil beginnen moet je juist wel op die gast van bunq willen lijken. Misschien wel 1 van de weinige sectoren waar dat wel nuttig is
Mjah, als je mij dan ook hebt aangenomen zal die snel verdwijnen hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga ik dus zelf niets doen en die gast van bunq inhuren als operationeel manager.
Oh wil jij operationeel (micro) manager worden dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je mij dan ook hebt aangenomen zal die snel verdwijnen hoor
Nee, ik ben geen micro manager,quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh wil jij operationeel (micro) manager worden dan?
Ah maar dat kan geregeld wordenquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen micro manager,
heb wel nutteloze managers nodig om te oefenen zeg maar
Oeh, klinkt veelbelovend tot nu toequote:Op donderdag 6 juli 2023 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah maar dat kan geregeld worden
SPOILER: big_rivers_2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik heb destijds afgedwongen dat ik een dag langer kon blijven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze schoppen je zo naar huis tegenwoordig, dus dan moet het echt serieus zijn.
Beterschap...
Steekpenningen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb destijds afgedwongen dat ik een dag langer kon blijven.
Ik zei dat ik alleenstaand was en een dag extra nodig had om aan te sterken. Ik kon op vrijdag ook geen vervoer regelen.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat eend zijn charmes in de strijd heeft gegooid bij de verpleegsters
Kan ook nog idd. Ze brengen je echt niet thuis.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei dat ik alleenstaand was en een dag extra nodig had om aan te sterken. Ik kon op vrijdag ook geen vervoer regelen.
Is het zo'n charmeur?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat eend zijn charmes in de strijd heeft gegooid bij de verpleegsters
Ze gavan mij ook wel gelijk dat een dag extra blijven verstandig was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook nog idd. Ze brengen je echt niet thuis.
Eend wel.quote:
Uhm de loopbaancoach zei niet voor niets dat ik iets met mensen moet gaan doen. Ik zie dwars door jullie heenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eend wel.
Of hij heeft iets gezegd over zijn killerparkiet en toen vreesden ze voor zijn leven.
Ik denk dat die gast snel geld heeft verdiend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm de loopbaancoach zei niet voor niets dat ik iets met mensen moet gaan doen. Ik zie dwars door jullie heen
Jups, maar dat is die hele sector. En mijn baas wilde dat ik die test deed, niet ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat die gast snel geld heeft verdiend.
Vraag je je wel eens af waarom je baas dat wilde?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups, maar dat is die hele sector. En mijn baas wilde dat ik die test deed, niet ik.
Ja. De redenen zijn wel bekend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag je je wel eens af waarom je baas dat wilde?
Je ziet niet dwars door users heen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. De redenen zijn wel bekend.
Oke als jij het zegt zal het waar zijn.quote:
Je komt nogal arrogant over al een tijdje. Het is ook wel grappig hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke als jij het zegt zal het waar zijn.
Maar zoals altijd heb je geen ruimte voor een beetje humor.
Denk het niet die gasten gaan eerst op vakantiequote:
Boeiend ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk het niet die gasten gaan eerst op vakantie
Oh nou sorry hoor ik zal wel heel bescheiden doen in het leven en weer in mijn schulp kruipen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je komt nogal arrogant over al een tijdje. Het is ook wel grappig hoor
Oh lekkerquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk het niet die gasten gaan eerst op vakantie
Nou kan wel interessant zijn er zijn een boel boze mensen die een goede reden hebben.quote:
Iedereen is boos tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kan wel interessant zijn er zijn een boel boze mensen die een goede reden hebben.
Badeendjes niet hoor.quote:
Nee ik ben ook wel cool eigenlijk. Ik snap niet dat mensen nog een kind op de wereld zetten die is al zo verpest. Het zal mijn tijd wel durenquote:
Eerder gezien het is een hondquote:
En als je eenmaal de hond hebt gezien, begrijp je niet dat je eerst een man zagquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee het is idd een hond, gek eigenlijk
Nee best gek héquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En als je eenmaal de hond hebt gezien, begrijp je niet dat je eerst een man zag
Eerste ingeving doet een hoop.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En als je eenmaal de hond hebt gezien, begrijp je niet dat je eerst een man zag
En veel mensen reageren op de eerste ingeving en zien dan niet dat het anders is dan wat ze daadwerkelijk zien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, is wel bijzonder, en ook wel dat heel veel mensen een man zien, als eerst ingeving
Je pijl en boog niet gebruiken he?quote:
Veel plezier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |