SPOILER: big_rivers_2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik heb destijds afgedwongen dat ik een dag langer kon blijven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze schoppen je zo naar huis tegenwoordig, dus dan moet het echt serieus zijn.
Beterschap...
Steekpenningen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb destijds afgedwongen dat ik een dag langer kon blijven.
Ik zei dat ik alleenstaand was en een dag extra nodig had om aan te sterken. Ik kon op vrijdag ook geen vervoer regelen.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat eend zijn charmes in de strijd heeft gegooid bij de verpleegsters
Kan ook nog idd. Ze brengen je echt niet thuis.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zei dat ik alleenstaand was en een dag extra nodig had om aan te sterken. Ik kon op vrijdag ook geen vervoer regelen.
Is het zo'n charmeur?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat eend zijn charmes in de strijd heeft gegooid bij de verpleegsters
Ze gavan mij ook wel gelijk dat een dag extra blijven verstandig was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook nog idd. Ze brengen je echt niet thuis.
Eend wel.quote:
Uhm de loopbaancoach zei niet voor niets dat ik iets met mensen moet gaan doen. Ik zie dwars door jullie heenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eend wel.
Of hij heeft iets gezegd over zijn killerparkiet en toen vreesden ze voor zijn leven.
Ik denk dat die gast snel geld heeft verdiend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm de loopbaancoach zei niet voor niets dat ik iets met mensen moet gaan doen. Ik zie dwars door jullie heen
Jups, maar dat is die hele sector. En mijn baas wilde dat ik die test deed, niet ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat die gast snel geld heeft verdiend.
Vraag je je wel eens af waarom je baas dat wilde?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups, maar dat is die hele sector. En mijn baas wilde dat ik die test deed, niet ik.
Ja. De redenen zijn wel bekend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag je je wel eens af waarom je baas dat wilde?
Je ziet niet dwars door users heen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. De redenen zijn wel bekend.
Oke als jij het zegt zal het waar zijn.quote:
Je komt nogal arrogant over al een tijdje. Het is ook wel grappig hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke als jij het zegt zal het waar zijn.
Maar zoals altijd heb je geen ruimte voor een beetje humor.
Denk het niet die gasten gaan eerst op vakantiequote:
Boeiend ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk het niet die gasten gaan eerst op vakantie
Oh nou sorry hoor ik zal wel heel bescheiden doen in het leven en weer in mijn schulp kruipen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je komt nogal arrogant over al een tijdje. Het is ook wel grappig hoor
Oh lekkerquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk het niet die gasten gaan eerst op vakantie
Nou kan wel interessant zijn er zijn een boel boze mensen die een goede reden hebben.quote:
Iedereen is boos tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kan wel interessant zijn er zijn een boel boze mensen die een goede reden hebben.
Badeendjes niet hoor.quote:
Nee ik ben ook wel cool eigenlijk. Ik snap niet dat mensen nog een kind op de wereld zetten die is al zo verpest. Het zal mijn tijd wel durenquote:
Eerder gezien het is een hondquote:
En als je eenmaal de hond hebt gezien, begrijp je niet dat je eerst een man zagquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee het is idd een hond, gek eigenlijk
Nee best gek héquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En als je eenmaal de hond hebt gezien, begrijp je niet dat je eerst een man zag
Eerste ingeving doet een hoop.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En als je eenmaal de hond hebt gezien, begrijp je niet dat je eerst een man zag
En veel mensen reageren op de eerste ingeving en zien dan niet dat het anders is dan wat ze daadwerkelijk zien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, is wel bijzonder, en ook wel dat heel veel mensen een man zien, als eerst ingeving
Je pijl en boog niet gebruiken he?quote:
Veel plezier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |