Ik heb nog wel mensen op de nominatie staan die ook heel graag mee willen. Kun je huppa zo het water induwenquote:
Gooi een paar van de slachtoffers van Ieni in het water daar in Durban en ze zitten er zoquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar er zitten haaien in Hermanus.
Jups, een klein wondje maken zodat het een beetje bloed. En tada haaien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi een paar van de slachtoffers van Ieni in het water daar in Durban en ze zitten er zo
Pas wat boeken over de middeleeuwen gelezen. Die waren daar ook meer dan creatiefquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups, een klein wondje maken zodat het een beetje bloed. En tada haaien.
Ik weet verder van niets en bel mij zeker niet vaker voor tips om van mensen af te komen.
Ik twijfel al jaren of ik een adviesbureau moet beginnen betreft martelen / mensen laten verdwijnen. Mocht ik er een beginnen, heb je dan interesse om voor mij te willen werken? Ik lijk overigens totaal niet op die gast van bunq, want ik ben ontzettend ambitieloosquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas wat boeken over de middeleeuwen gelezen. Die waren daar ook meer dan creatief
Als je zo'n bureau wil beginnen moet je juist wel op die gast van bunq willen lijken. Misschien wel 1 van de weinige sectoren waar dat wel nuttig isquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik twijfel al jaren of ik een adviesbureau moet beginnen betreft martelen / mensen laten verdwijnen. Mocht ik er een beginnen, heb je dan interesse om voor mij te willen werken? Ik lijk overigens totaal niet op die gast van bunq, want ik ben ontzettend ambitieloos
Ga ik dus zelf niets doen en die gast van bunq inhuren als operationeel manager.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zo'n bureau wil beginnen moet je juist wel op die gast van bunq willen lijken. Misschien wel 1 van de weinige sectoren waar dat wel nuttig is
Mjah, als je mij dan ook hebt aangenomen zal die snel verdwijnen hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga ik dus zelf niets doen en die gast van bunq inhuren als operationeel manager.
Oh wil jij operationeel (micro) manager worden dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je mij dan ook hebt aangenomen zal die snel verdwijnen hoor
Nee, ik ben geen micro manager,quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh wil jij operationeel (micro) manager worden dan?
Ah maar dat kan geregeld wordenquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen micro manager,
heb wel nutteloze managers nodig om te oefenen zeg maar
Oeh, klinkt veelbelovend tot nu toequote:Op donderdag 6 juli 2023 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah maar dat kan geregeld worden
SPOILER: big_rivers_2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik heb destijds afgedwongen dat ik een dag langer kon blijven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze schoppen je zo naar huis tegenwoordig, dus dan moet het echt serieus zijn.
Beterschap...
Steekpenningen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb destijds afgedwongen dat ik een dag langer kon blijven.
Ik zei dat ik alleenstaand was en een dag extra nodig had om aan te sterken. Ik kon op vrijdag ook geen vervoer regelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |