Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Ik zat net te zoeken, ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Echt wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken, ziet er lekker uit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.
Jij weet jezelf wel weer te verwennen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb ik natuurlijk een kopje rooibos thee met besjes, bloempjes en kruiden van Terschelling
Cranberries die zijn per ongeluk aangespoeld op dat eiland.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb ik natuurlijk een kopje rooibos thee met besjes, bloempjes en kruiden van Terschelling
Ik heb geen cranberry thee. Dat vind ik niet zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Cranberries die zijn per ongeluk aangespoeld op dat eiland.
Ik krijg al scheurbuik als ik er aan denkquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen cranberry thee. Dat vind ik niet zo.
Het is thee met onder andere duindoorn en vlierbes
Lijkt op sukerlatten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn meer roze koeken toch? Ik ben wel dol op Friese oranje koekquote:
Je hebt ze idd ook met glazuur.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn meer roze koeken toch? Ik ben wel dol op Friese oranje koek
Zonder poespasquote:
Steekwoorden en opnemenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik zal mij eens verdiepen in het maken van notulen.
Ik heb het boekje voor mij liggen met de notities. Komt goed, is niet de eerste keer. Heb er alleen niet zoveel zinquote:
Gewoon doen dan ben je er van af. De langer je het uitstelt word het wazigerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het boekje voor mij liggen met de notities. Komt goed, is niet de eerste keer. Heb er alleen niet zoveel zin
Je komt er vanzelf in, ik maak ze terwijl ik mee vergader en na de vergadering verstuur ik ze gelijk Eerde nam ik het op maar dat doe ik al lang niet meerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik zal mij eens verdiepen in het maken van notulen.
Vergadering is al van 3 weken geledenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon doen dan ben je er van af. De langer je het uitstelt word het waziger
Dan is het niet zo handig he?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergadering is al van 3 weken geleden
Jawel hoor, want wij hebben altijd hele beknopte vergaderingen met duidelijke acties. En die schrijf ik op.quote:
Gratis reizen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Jeah, mijn reispas is binnen, ik hoop dat die ook al geactiveerd is en dat ik er morgen er al mee kan reizen.
Uh hij werkt voor de NS ik mag hopen dat het gratis isquote:
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |