Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Ik zat net te zoeken, ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Echt wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken, ziet er lekker uit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.
Jij weet jezelf wel weer te verwennen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb ik natuurlijk een kopje rooibos thee met besjes, bloempjes en kruiden van Terschelling
Cranberries die zijn per ongeluk aangespoeld op dat eiland.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarbij heb ik natuurlijk een kopje rooibos thee met besjes, bloempjes en kruiden van Terschelling
Ik heb geen cranberry thee. Dat vind ik niet zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Cranberries die zijn per ongeluk aangespoeld op dat eiland.
Ik krijg al scheurbuik als ik er aan denkquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen cranberry thee. Dat vind ik niet zo.
Het is thee met onder andere duindoorn en vlierbes
Lijkt op sukerlatten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn meer roze koeken toch? Ik ben wel dol op Friese oranje koekquote:
Je hebt ze idd ook met glazuur.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn meer roze koeken toch? Ik ben wel dol op Friese oranje koek
Zonder poespasquote:
Steekwoorden en opnemenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik zal mij eens verdiepen in het maken van notulen.
Ik heb het boekje voor mij liggen met de notities. Komt goed, is niet de eerste keer. Heb er alleen niet zoveel zinquote:
Gewoon doen dan ben je er van af. De langer je het uitstelt word het wazigerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het boekje voor mij liggen met de notities. Komt goed, is niet de eerste keer. Heb er alleen niet zoveel zin
Je komt er vanzelf in, ik maak ze terwijl ik mee vergader en na de vergadering verstuur ik ze gelijk Eerde nam ik het op maar dat doe ik al lang niet meerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik zal mij eens verdiepen in het maken van notulen.
Vergadering is al van 3 weken geledenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon doen dan ben je er van af. De langer je het uitstelt word het waziger
Dan is het niet zo handig he?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vergadering is al van 3 weken geleden
Jawel hoor, want wij hebben altijd hele beknopte vergaderingen met duidelijke acties. En die schrijf ik op.quote:
Gratis reizen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Jeah, mijn reispas is binnen, ik hoop dat die ook al geactiveerd is en dat ik er morgen er al mee kan reizen.
Uh hij werkt voor de NS ik mag hopen dat het gratis isquote:
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.quote:
Kan ook zijn met korting reizenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh hij werkt voor de NS ik mag hopen dat het gratis is
Top baan gastquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.
Lekker hoor, is nog een keer leuk om ergens naar toe te gaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, eerste klas door heel Nederland. Voor eerste klas moet ik wel een toelage bijbetalen maar aangezien het best druk is op dat traject is mij dat wel waard.
Gratis MrsL bezoeken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, is nog een keer leuk om ergens naar toe te gaan.
Ik had in gedachten hè, maar dacht type hem maar nietquote:
Pas maar op straks kom ik naar jou toe.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had in gedachten hè, maar dacht type hem maar niet
Die in je UI is wel mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker hoor.
Ik moet nog een nieuwe foto aanleveren voor de OV kaart bedenk ik mij nu .
Dat is alleen nodig als je een abbo nodig hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Ik heb al jaren een anonieme OV kaart. Wat is het voordeel om dat ding te personaliseren?
Ik heb net een anoniem weer gekocht. Die was 1-7-2023 verlopen En weet je waarom? Je kan ook met je bankpas in en uit checken. Maar als je overstapt is het normaal gesproken goedkoper. Niet met betaalpas dus.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker hoor.
Ik moet nog een nieuwe foto aanleveren voor de OV kaart bedenk ik mij nu .
Derde weg links en dan aan het eind rechts daar ongeveer moet je zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op straks kom ik naar jou toe.
Ik denk niet dat ik daarmee wegkom.quote:
Ah okayquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is alleen nodig als je een abbo nodig hebt.
Dat weet ik toch.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Derde weg links en dan aan het eind rechts daar ongeveer moet je zijn
Abo zoals ik wel eens doe met kortings enzoquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Ik heb al jaren een anonieme OV kaart. Wat is het voordeel om dat ding te personaliseren?
Ik trek het ook niet als ik met mijn bankpas moet betalen. Die raak ik kwijtquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zag ook ergens van die extra kostenquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net een anoniem weer gekocht. Die was 1-7-2023 verlopen En weet je waarom? Je kan ook met je bankpas in en uit checken. Maar als je overstapt is het normaal gesproken goedkoper. Niet met betaalpas dus.
Dat is het bij mij ook weer niet want die zitten in dezelfde portemonnee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek het ook niet als ik met mijn bankpas moet betalen. Die raak ik kwijt
Ja instap kosten hoe en wat weet ik niet maar je betaald voor instap en overstappen nietquote:
Die zit in mijn knip en daar wil ik het hebben. Die OV kaart is nog wel eens overal en nergensquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook weer niet want die zitten in dezelfde portemonnee.
Ah ja dat is wel een voordeel. En ook dat je niet hoeft te kijken...ik moet altijd wel beetje in de gaten houden dat er geld op staat. Zit mij nu af te vragen of je dat in de bus nog op kunt laden als je kaart leeg is. Op elk treinstation kan dat wel neem ik aan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb flex abo van NS. Rijd ik op rekening (kan dus altijd reizen, of ik blut ben of niet). Ik bepaal maandelijks of ik een bepaald abo wil. Vaak staat het gewoon op helemaal niets en ben ik ook niets kwijt. Maar zoals deze maand heb ik Dalkorting zodat ik met korting in de daluren kon reizen. Scheelde bij toch weer tientalle euro's.
Je kan dus in OV met je bankkaart chippen. Trein nog nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel een voordeel. En ook dat je niet hoeft te kijken...ik moet altijd wel beetje in de gaten houden dat er geld op staat. Zit mij nu af te vragen of je dat in de bus nog op kunt laden als je kaart leeg is. Op elk treinstation kan dat wel neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |