Heer aloa.Niet echt noemenswaardigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruitvriend![]()
Nog last gehad van de storm?
Ging het liedje over bier?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuw.
[..]
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.
Veel takken en bladeren op de weg wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.Niet echt noemenswaardig
Bij jullie dan?
Dan geef ik het op.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij was het nieuw.
[..]
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.
Plastic beter, rietje en zonnebril. Dat kan echt zo nietquote:
Vorkje prikkenquote:
quote:
Dan kunnen we deze wel schrappenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het werd wel genoemd geloof ik maar kan die regel niet meer voor me halen. Het merk werd er niet bij genoemd
Was het niet liedje van chantal jansen Schultenbrau?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het werd wel genoemd geloof ik maar kan die regel niet meer voor me halen. Het merk werd er niet bij genoemd
Lekker ite.quote:
Zat al te wachten hoe lang het ging duren voordat je die ging postenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat al te wachten hoe lang het ging duren voordat je die ging posten
Laatste keer.quote:
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.quote:
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.
Iets gesloopt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey mario, ik heb jou nagedaan op mijn werk.
Ping ping ping ping pingquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?
Nog wat gejat trouwens?
Ik heb nu dat muziekje in mn kopquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent in openstaande pijpleidingen gesprongen?
Nog wat gejat trouwens?
Mes in de radiator gegooid.quote:
LOL is dat een dingetje bij de NS ?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mes in de radiator gegooid.
Neeh, verkeerde jas meegenomen.
Ik hoop het niet. Ik wou mijn jas pakken en toen werd ik afgeleid en pakte de verkeerde.quote:
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wou mijn jas pakken en toen werd ik afgeleid en pakte de verkeerde.
Het was lekker weer en ik deed die jas gelijk in mijn tas. Het was ook een jas die nagenoeg op de mijne leek.
Hahaha lekker dan. Heb je het recht gezetquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wou mijn jas pakken en toen werd ik afgeleid en pakte de verkeerde.
Het was lekker weer en ik deed die jas gelijk in mijn tas. Het was ook een jas die nagenoeg op de mijne leek.
Ik gelukkig ook ik voelde geen kouquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.
Staat hier al aan op monitorquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:31 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
erst nu nach 2,5 uren op
dominic geschalten
Heeft Mario al gesolliciteerdquote:
Badeendjes hoeven niet dronken te zijn om domme acties uit te voeren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Amateur. Ik was tenminste nog bezopen.
Uiteraard, ik kreeg gisteren ale een telefoontje. Mijn reactie was dat ik mijn eigen jas had. Maar toen ik beter ging kijken trof ik een telefoon aan die niet van mij was.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha lekker dan. Heb je het recht gezet
Ja die mist er een paarquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met jassen dan? Muizen en beeldschermen zijn bij ons op de bon hoor.
Wat waren de verschillenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hoeven niet dronken te zijn om domme acties uit te voeren.
[..]
Uiteraard, ik kreeg gisteren ale een telefoontje. Mijn reactie was dat ik mijn eigen jas had. Maar toen ik beter ging kijken trof ik een telefoon aan die niet van mij was.
Hij kwam eens met de verkeerde jas thuis en hij zei dat mutti boos is. Daarom reageer ik soms ook wel eens op hem met Mutty boos.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft die ook wat met jassen dan? Muizen en beeldschermen zijn bij ons op de bon hoor.
Voornamelijk de telefoon.quote:
Haha zoek de verschillen.quote:
Als ik hem aan had getrokken dan had ik het wel gemerkt.quote:
Het is grappigquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik hem aan had getrokken dan had ik het wel gemerkt.
Wat is pondkoek?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm de pondkoek die ik bij het huis is toch lekkerder dan die ik later kocht.
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai inquote:
Dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terscheller koek met o.a. kaneel, kardemon enzo. Zit een beetje tussen speculaas en taaitaai in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |