Er zitten meer bekende sterren in, het is zeker een leuke komische film.quote:
Ah ok geen zin in Whoopiequote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zitten meer bekende sterren in, het is zeker een leuke komische film.
quote:
Ze kan me kont kussenquote:
Af en toe leren we Soury van kanten kennen die je niet verwacht.quote:
Ben je dan wel eerst dronken/stoned/whateverquote:
Waarom zou ik dat moeten zijn? Ik hou ook wel van komische films.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je dan wel eerst dronken/stoned/whatever
Ja dit had ik niet verwachtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Af en toe leren we Soury van kanten kennen die je niet verwacht.
Hoe bedoel je? Omdat ze zwart is mag ze alles zeggen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Af en toe leren we Soury van kanten kennen die je niet verwacht.
Mijn hart sloeg een slag over.quote:
Ahh okquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg een slag over.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik vind haar een goede actrice.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Omdat ze zwart is mag ze alles zeggen?
Ik ook, alleen whoopie is gewoon echt niet leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten zijn? Ik hou ook wel van komische films.
Hahaha serieusquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik vind haar een goede actrice.
Sister act, Jumpin' Jack Flash vind ik wel leuke films. Maar ieder zijn keus.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen whoopie is gewoon echt niet leuk
Naar kut wijf is hetquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sister act, Jumpin' Jack Flash vind ik wel leuke films. Maar ieder zijn keus.
Zou ook saai worden als iedereen dezelfde films leuk vind.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sister act, Jumpin' Jack Flash vind ik wel leuke films. Maar ieder zijn keus.
Ik ken haar niet persoonlijk.quote:
Soury wel, want Whoopi mag haar kont kussenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soury wel, want Whoopi mag haar kont kussen
Bill Cosby ken ik ook niet persoonlijkquote:
Jesus ik moet even bijkomenquote:
Maar hoeveel bekende filmsterren of "grote" zangers/zangeressen zijn geen teringlijers in het echte leven? Die lijst is lang, huwelijken duren vaak ook maar kort.quote:
Het boeit me niet echtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hoeveel bekende filmsterren of "grote" zangers/zangeressen zijn geen teringlijers in het echte leven? Die lijst is lang, huwelijken duren vaak ook maar kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |