Daar zou ik ook geen moeite mee hebben ;-)quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 15:33 schreef golfer het volgende:
Net, als tussendoortje, een pittige tosti.
Vanavond: gebakken krielaardappeltjes met kruidenbotersmaak, een oosterse salade en gebakken, Indonesisch gemarineerde, biefstukspiezen.
Leuk! Ben ook best fan van gourmet buiten. Vind het eigenlijk leuker dan bbqquote:Op zondag 9 juli 2023 16:09 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren bij mijn broertje ge-gourmet in de tuin. Lekker naar buiten met die stinkplaat, goeie tip voor de zomer.
Er was gemarineerde varkenshaas, biefstuk, gemarineerde gamba's, zalm, hamburgertjes, eigenmaak aardappelsalade, tomaat/mozzarella/basilicum-prikkers enzovoorts. Heel lekker en erg gezellig!
Hier vanavond verse gevulde pastakussentjes met mozzarella en ui (dacht ik) van de Appie, gegrilde groene asperges met knoflook en tomaatjes, en een stukje verse zalmfilet op de huid gebakken.
Edit: de pasta is gevuld met pompoenpuree, salie en provolone![]()
quote:Op maandag 10 juli 2023 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond: varkenshaasjes die langzaam gegaard zijn in de Sousvide-bak en daarna even snel aan de buitenkant gekaramelliseerd worden in de koekenpan en daarbij een salade van venkel en sinaasappel.![]()
Verjaardag en het feit dat ik nu een jaar in het Brabantse land woonquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat leuk! Vierde je je verjaardag/feestje? Hoop dat alles was geslaagd
Seventies party!quote:Op maandag 10 juli 2023 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Verjaardag en het feit dat ik nu een jaar in het Brabantse land woon
Het was meer dan geslaagdWat ben ik een gezegend mens met zoveel lieve mensen om me heen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou. Ik zie idd wel een paar typisch jaren 70 items.quote:
Ah. Jeroenquote:
Ach, oude hondenquote:Op maandag 10 juli 2023 20:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou. Ik zie idd wel een paar typisch jaren 70 items.
[..]
Ah. Jeroen![]()
Wij hebben vanmiddag het laatste stukje wat nog van onze vader en moeder was weggebracht.
Hun hond hebben we na 15 jaar moeten laten inslapen. Kanker. Lever, milt en lymfen.
Ging de laatste paar weken ineens hard achteruit, verminderde eetlust, weinig drinken, en toen kamen we er bij de dierenarts achter
Operaties en chemo ga je zo'n oude hond niet aandoen, dus dat was einde oefening.
Hij is vredig ingeslapen.
Ik had nog een stuk pizza van gisteren en een pizzabroodje van de Jumbo (meh).
Eigenlijk niet echt trek.
Dankquote:Op maandag 10 juli 2023 20:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Sterkte @:marc0871
En ja ik hou van die kneuterige jaren '70 spulletjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |