dat kan ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Morgen in een bloedhete keuken koken? Ik heb al alles voorbereid voor morgen, ook zoiets wat jij liet zien.
Morgen wordt het 34 graden. Het ongeluk is dat ik onlangs mijn vriezer heb leeggegeten om de koelkast een flinke schoonmaakbeurt te geven (is inmiddels gebeurd, maar alles nog leeg). Dus ja, dan moet je er aan geloven. Ben vanavond in de weer geweest met kip, aardappels en groente met pit. Zodat ik in het weekend de keuken niet in hoef en toch een voorraadje eten heb.quote:
ja het is ook weer niet zoveel inspanning, verwacht dat het te doen isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Morgen wordt het 34 graden. Het ongeluk is dat ik onlangs mijn vriezer heb leeggegeten om de koelkast een flinke schoonmaakbeurt te geven (is inmiddels gebeurd, maar alles nog leeg). Dus ja, dan moet je er aan geloven. Ben vanavond in de weer geweest met kip, aardappels en groente met pit. Zodat ik in het weekend de keuken niet in hoef en toch een voorraadje eten heb.
Ach ja, ik was ook in een half uurtje klaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is ook weer niet zoveel inspanning, verwacht dat het te doen is
Zo'n gedachte had ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Morgen in een bloedhete keuken koken? Ik heb al alles voorbereid voor morgen, ook zoiets wat jij liet zien.
Voor mij een Chicharronquote:Pabellon is our most traditional dish in Venezuela, it is a combination plate with rice, black beans, fried sweet plantain and originally served with pulled beef
Heel benieuwdquote:Vulling met kaas en varkensvlees in babi pangang stijl
feestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijna alles is klaar
Om 15.00 uur ga ik alle zoutjes en chips alvast in de bakjes doen.
Dan heb ik ook nog verschillende soorten salades voor op toast.
Bleekselderij/wortel/komkommer/radijs/kerstomaatjes met dip.
Blokjes kaas/cervelaat/chorizo
Gigantische tonijnsalade gemaakt (8 blikjes gingen erin geloof ik![]()
)
Aardappelsalade
Tomatensalade met rode ui en feta
Stokbrood met kruidenboter
Knoflookolijven
Gehaktballetjes, kipspiesjes en kipvleugeltjes met pindasaus of chilisaus.
Zal vast nog iets vergeten zijn
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Nectarines thee en een activia muesli
Straks een nespresso koffie uit ons nieuwe apparaat (oude kapot).
Verder vandaag nog geen idee
Net een VK boterhammetje met echte Utregse vockingworst![]()
Gewoon hier te krijgen in NH!
Besteld bij een (voor ons) nieuw Venezuelaanse afhaal/bezorg tentje.
https://www.latintuin.nl/
Voor @:golfer een Pabellon Bow
[ afbeelding ]
[..]
Voor mij een Chicharron
[ afbeelding ]
[..]
Heel benieuwd
Leuk al die schalen en schaaltjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijna alles is klaar
)
Aardappelsalade
Knoflookolijven
[ link | afbeelding ]
Wat leuk! Vierde je je verjaardag/feestje? Hoop dat alles was geslaagdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijna alles is klaar
)
Aardappelsalade
Knoflookolijven
[ link | afbeelding ]
My godquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde al jaren dolgraag een keer steppegras eten. Dus na een dag op het water in Brabant verrast met steppegras. Ze hadden ook normale porties maar daar zijn we niet voor he![]()
Met een fles water voor mij en Brugse zot voor vriend:
[ link | afbeelding ]
Begonnen we aan de challenge. Ik had met varkenshaas, spek, ui en champignons en vriend ging voor de grote schnitzel (joekel) met ook spek, ui en champignons.
Allebei Belgische mayo erbij. Het vlees ligt dus onder de berg vers gesneden friet![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg de friet niet helemaal op (800 gram i.p.v. een kilo). Vriend kreeg de kilo wel op dus die kreeg een oorkonde met applaus en is nu 'steppegras held'
![]()
Natuurlijk is ijs verplicht daarna. Dus bij BK onderweg gestopt voor een Fusion Twix en Oreo (voor mij). Die ging makkelijk erin. Zo lekker!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde al jaren dolgraag een keer steppegras eten. Dus na een dag op het water in Brabant verrast met steppegras. Ze hadden ook normale porties maar daar zijn we niet voor he![]()
[ link | afbeelding ]
Begonnen we aan de challenge. Ik had met varkenshaas, spek, ui en champignons en vriend ging voor de grote schnitzel (joekel) met ook spek, ui en champignons.
Allebei Belgische mayo erbij. Het vlees ligt dus onder de berg vers gesneden friet![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg de friet niet helemaal op (800 gram i.p.v. een kilo). Vriend kreeg de kilo wel op dus die kreeg een oorkonde met applaus en is nu 'steppegras held'
![]()
Natuurlijk is ijs verplicht daarna. Dus bij BK onderweg gestopt voor een Fusion Twix en Oreo (voor mij). Die ging makkelijk erin. Zo lekker!
[ link | afbeelding ]
JEZUS CHRISTUS WAT EEN HOOP ETENquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |