Met taart?quote:
Nog niets bekend?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lunch was half stokbroodje filet american, ei, ui, saus, kappertjes en rucola, rucola is begrijpelijk weggelaten![]()
Vanavond zouden het wel veel biertjes en donerbroodjes bij Rammelstein
Je weet dat die gewoon gevroren worden geleverd?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:45 schreef anndb het volgende:
2 donuts van dunkin donuts. Lekker, maar vind ze wel te duur, 4,50 voor een doosje van 2. Vind die versgebakken van AH dan net zo lekker.
Een beetje vreemd...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Rivella. Vraag me niet waarom dit mijn lievelingsdrank is naast aardbeienthee en cola. En alles wat naar chemische kersen smaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2023 15:18:49 ]
Toch wel een verdoving mag ik hopen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou nee Klodder, je krijgt geen narcose.
Echt ik ga vrijdag 15 september dood.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat heeft dat allemaal te maken met wat jij vandaag eet en drinkt:?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Foto's en een verslag, hè. Ter lering ende vermaak.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater doet zijn oranje Poloshirt aan en maakt, als een braaf neefje die toch een nicht is "Egg Fried Rice" fuiyoh!
Is dit nah lekkerquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:52 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodjes Tzaziki rosbief.
Zonde he. Had liever Krispy Kreme hier gehad. Die hebben wel enorm lekkere donuts.quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:45 schreef anndb het volgende:
2 donuts van dunkin donuts. Lekker, maar vind ze wel te duur, 4,50 voor een doosje van 2. Vind die versgebakken van AH dan net zo lekker.
Ah het gaat door. Veel plezier en hopelijk doen je oren het nog na afloopquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lunch was half stokbroodje filet american, ei, ui, saus, kappertjes en rucola, rucola is begrijpelijk weggelaten![]()
Vanavond zouden het wel veel biertjes en donerbroodjes bij Rammelstein
Succesquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
2e Fietsdag gehad![]()
Onderweg bij La Place koffie met appelnoten taart gedeeld.
[ link | afbeelding ]
En aan t eind van de dag romig softijs met veel zoute karamel.
Was niet zout maar wel erg lekker.
[ link | afbeelding ]
Morgen de laatste fietsdag
Jazeker, gewoon is uitproberen.quote:
Okee ga ik doen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:48 schreef golfer het volgende:
Zometeen als tussendoortje: gevulde wraps.
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilet met rijst en een salade.
Hebben de scholen weer vakantie?.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:58 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Okee ga ik doen.
Heb ook een keer een milshake rauw ei, shoarma en karnemelk gedronken, best te doen.
Wat/waar fiets je? Een hele tocht zo te lezen, tentje mee enzo?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
2e Fietsdag gehad![]()
Onderweg bij La Place koffie met appelnoten taart gedeeld.
[ link | afbeelding ]
En aan t eind van de dag romig softijs met veel zoute karamel.
Was niet zout maar wel erg lekker.
[ link | afbeelding ]
Morgen de laatste fietsdag
Alsnog de schotelquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:39 schreef Kanaroe het volgende:
Hier vanavond kapucijnerschotel. Spekjes, wortel, prei, komijnzaad, chilipeper, nootmuskaat, kapucijners, rookworst en geraspte komijnenkaas.
Zelfde startpunt maar iedere dag andere route. Is fietsvierdaagse maar woensdag richting A'dam ging niet door vanwege Polyquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat/waar fiets je? Een hele tocht zo te lezen, tentje mee enzo?
Oh, lekker fietsen nog vandaag! En......lekker lunchen/snackenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alsnog de schotel
[..]
Zelfde startpunt maar iedere dag andere route. Is fietsvierdaagse maar woensdag richting A'dam ging niet door vanwege Poly![]()
Iets van een curry?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:26 schreef Karzai het volgende:
ga hier iets mee maken vanavond
[ afbeelding ]
ja zoiets, ga toch maar niet koken stel het uit tot morgenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Iets van een curry?
Ik had vandaag weer nasi
Deze keer met kip in een pittige, zoetzure saus.
Morgen in een bloedhete keuken koken? Ik heb al alles voorbereid voor morgen, ook zoiets wat jij liet zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja zoiets, ga toch maar niet koken stel het uit tot morgen
eet nog een keer patat vandaag
dat kan ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Morgen in een bloedhete keuken koken? Ik heb al alles voorbereid voor morgen, ook zoiets wat jij liet zien.
Morgen wordt het 34 graden. Het ongeluk is dat ik onlangs mijn vriezer heb leeggegeten om de koelkast een flinke schoonmaakbeurt te geven (is inmiddels gebeurd, maar alles nog leeg). Dus ja, dan moet je er aan geloven. Ben vanavond in de weer geweest met kip, aardappels en groente met pit. Zodat ik in het weekend de keuken niet in hoef en toch een voorraadje eten heb.quote:
ja het is ook weer niet zoveel inspanning, verwacht dat het te doen isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Morgen wordt het 34 graden. Het ongeluk is dat ik onlangs mijn vriezer heb leeggegeten om de koelkast een flinke schoonmaakbeurt te geven (is inmiddels gebeurd, maar alles nog leeg). Dus ja, dan moet je er aan geloven. Ben vanavond in de weer geweest met kip, aardappels en groente met pit. Zodat ik in het weekend de keuken niet in hoef en toch een voorraadje eten heb.
Ach ja, ik was ook in een half uurtje klaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is ook weer niet zoveel inspanning, verwacht dat het te doen is
Zo'n gedachte had ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Morgen in een bloedhete keuken koken? Ik heb al alles voorbereid voor morgen, ook zoiets wat jij liet zien.
Voor mij een Chicharronquote:Pabellon is our most traditional dish in Venezuela, it is a combination plate with rice, black beans, fried sweet plantain and originally served with pulled beef
Heel benieuwdquote:Vulling met kaas en varkensvlees in babi pangang stijl
feestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijna alles is klaar
Om 15.00 uur ga ik alle zoutjes en chips alvast in de bakjes doen.
Dan heb ik ook nog verschillende soorten salades voor op toast.
Bleekselderij/wortel/komkommer/radijs/kerstomaatjes met dip.
Blokjes kaas/cervelaat/chorizo
Gigantische tonijnsalade gemaakt (8 blikjes gingen erin geloof ik![]()
)
Aardappelsalade
Tomatensalade met rode ui en feta
Stokbrood met kruidenboter
Knoflookolijven
Gehaktballetjes, kipspiesjes en kipvleugeltjes met pindasaus of chilisaus.
Zal vast nog iets vergeten zijn
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:36 schreef Blues het volgende:
Nectarines thee en een activia muesli
Straks een nespresso koffie uit ons nieuwe apparaat (oude kapot).
Verder vandaag nog geen idee
Net een VK boterhammetje met echte Utregse vockingworst![]()
Gewoon hier te krijgen in NH!
Besteld bij een (voor ons) nieuw Venezuelaanse afhaal/bezorg tentje.
https://www.latintuin.nl/
Voor @:golfer een Pabellon Bow
[ afbeelding ]
[..]
Voor mij een Chicharron
[ afbeelding ]
[..]
Heel benieuwd
Leuk al die schalen en schaaltjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijna alles is klaar
)
Aardappelsalade
Knoflookolijven
[ link | afbeelding ]
Wat leuk! Vierde je je verjaardag/feestje? Hoop dat alles was geslaagdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijna alles is klaar
)
Aardappelsalade
Knoflookolijven
[ link | afbeelding ]
My godquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde al jaren dolgraag een keer steppegras eten. Dus na een dag op het water in Brabant verrast met steppegras. Ze hadden ook normale porties maar daar zijn we niet voor he![]()
Met een fles water voor mij en Brugse zot voor vriend:
[ link | afbeelding ]
Begonnen we aan de challenge. Ik had met varkenshaas, spek, ui en champignons en vriend ging voor de grote schnitzel (joekel) met ook spek, ui en champignons.
Allebei Belgische mayo erbij. Het vlees ligt dus onder de berg vers gesneden friet![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg de friet niet helemaal op (800 gram i.p.v. een kilo). Vriend kreeg de kilo wel op dus die kreeg een oorkonde met applaus en is nu 'steppegras held'
![]()
Natuurlijk is ijs verplicht daarna. Dus bij BK onderweg gestopt voor een Fusion Twix en Oreo (voor mij). Die ging makkelijk erin. Zo lekker!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde al jaren dolgraag een keer steppegras eten. Dus na een dag op het water in Brabant verrast met steppegras. Ze hadden ook normale porties maar daar zijn we niet voor he![]()
[ link | afbeelding ]
Begonnen we aan de challenge. Ik had met varkenshaas, spek, ui en champignons en vriend ging voor de grote schnitzel (joekel) met ook spek, ui en champignons.
Allebei Belgische mayo erbij. Het vlees ligt dus onder de berg vers gesneden friet![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg de friet niet helemaal op (800 gram i.p.v. een kilo). Vriend kreeg de kilo wel op dus die kreeg een oorkonde met applaus en is nu 'steppegras held'
![]()
Natuurlijk is ijs verplicht daarna. Dus bij BK onderweg gestopt voor een Fusion Twix en Oreo (voor mij). Die ging makkelijk erin. Zo lekker!
[ link | afbeelding ]
JEZUS CHRISTUS WAT EEN HOOP ETENquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
Wacht even, je verbaast je erover dat ze níet een HELE KILO patat op krijgt? Whutquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef Prego het volgende:
@:FutureFairytale Ik verbaas me dat je het niet op kreeg eerlijk gezegdDe volgende keer misschien wel een normale portie nemen, dan hoeft er ook geen 200 gram weggegooid te worden
![]()
OT: een Dr Pepper met gin, aangelengd met Perrier want anders vind ik het veel te zoet. Best goed te drinken.
Aanradertje hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
O ja, die Shanghai Chicken staat nog steeds op m'n nog uitproberen-lijstje
Hier vanavond weer Lekker en Simpel: https://www.lekkerensimpel.com/gevulde-mexicaanse-courgette/
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Aanradertje hoor
Edit: de Shanghai Chicken bedoel ik dus.
Zo kwam ik er ook aanquote:Op zondag 9 juli 2023 09:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb het vorige week nog gegeten, heel smaakvol. Blij dat je het recept gedeeld hebt
Ja, dat is inderdaad leuk. Recepten delen. Ik doe hier altijd veel inspiratie op.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zo kwam ik er ook aanOok nog steeds blij mee, dat ik het gevonden heb
![]()
Ik geef het alleen maar door, met een kleine, eigen twist.
Waar is een recept anders voor, dan om het door te geven?
Haha ja was erg lekker! Je kunt ook een normale portie bestellen voor 1 euro minder. Dan krijg je het in een (voor gewone mensen) grote kom/schaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
JEZUS CHRISTUS WAT EEN HOOP ETEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heldin! Bizar dat je zoveel kunt eten joh
En tof, vaak van Steppegras gehoord maar nog nooit gezien
Was het een aanrader?
Toevallig en leuk! Veel plezier!quote:Op zondag 9 juli 2023 11:53 schreef anndb het volgende:
Leuk @:FutureFairytale steppegras. Wij gaan vandaag ook weer met mijn ouders, die willen dat altijd eten als ze hier zijn.
Tip als je toevallig wraps in huis hebt. Hierin rollen en dan wat kaas erover en even in de oven. Afwerken met een beetje sla en uiquote:Op zondag 9 juli 2023 10:50 schreef Karzai het volgende:
ga vandaag een mexicaanse bonenschotel maken met gehakt, kaas, mais, jalapeno, creme fraiche
ik heb ook nog een paar mexicaanse biertjes
Ziet er mooi uit. Zal wel geen voorgerecht zijn als je t na de wijn niet meer wistquote:Op zondag 9 juli 2023 13:59 schreef NoCigar het volgende:
Gisteren zes gangen bij Bochica in Reusel gegeten: Erg warm, arid personeel, prima prijs-kwaliteit-verhouding en stevig gevulde wijnarrangementglazen zodat ik niet meer weet wat dit was: [ afbeelding ]
Nu een bekertje gazpacho.
Spaghetti met rosbief zie ik voor het eerstquote:Op zondag 9 juli 2023 12:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren stamppot rauwe andijvie met spekjes en speklapje.
Nu een boterham salami met gorgonzola.
Vanavond wat bestellen, denk een zoete spareribs menu of een spaghetti met gorgonzola, rosbief, knoflook in roomsaus
Jij bent onze topper FutureFairytale. Ik had gisteravond een bbq met vrienden, dutch treat. Iedereen nam wat mee. Was zeer geslaagd en ook veel te veel en wat over was is verdeeld. Ik heb wat aardappelsalade, een kipsateetje, een stuk sparerib en twee hamburgers voor vanavond.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Was een heerlijke laatste dag!
In de ochtend bij een leuke bakker gestopt voor gebak en 2x koffie.
Harde mokka (voor mij), aardbeien schelp en vruchten 'vlecht'.
[ link | afbeelding ]
Aan het eind op terras Radler, thee en daarna weer romig softijs.
Toen bij snackbar laatste fietsdag afgesloten met menu'tjes;
Hete kip:
[ link | afbeelding ]
Saté:
[ link | afbeelding ]
Kipshoarma:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |