SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Voltreffer op Amsterdam. Tata Steel ligt straks in stukjes door de grachtengordel.quote:
Liever op Schiphol. Als het kalf verdronken is dempt men de put.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voltreffer op Amsterdam. Tata Steel ligt straks in stukjes door de grachtengordel.
Vermoeiend dit, veiligheid voorop toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef michiel_merk het volgende:
Schiphol woensdag tussen 9 en 11 uur op slot vanwege stormachtig weer
https://www.telegraaf.nl/(...)ege-stormachtig-weer alles word weer groots aangekondigd dat betekend dat het met een sisser gaat aflopen
Als dit uitkomt ga ik morgen kijken op t strandquote:
Dus vooral vanaf het eind van de ochtend hier in Gelderland, richting het middaguur. En de echt zware wind trekt overal zo te zien ook echt in no-time weer weg, gelukkig.quote:
De vorige was wel een flopshow, dus misschien zijn ze nu terughoudender?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat er nog geen code oranje is afgegeven vind ik opmerkelijk.
Doen ze vaak wat korter op de vooruitzichten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Klopt! Kan altijd nog gebeuren dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doen ze vaak wat korter op de vooruitzichten.
Het is al vrij laat en mensen gaan morgen om 06:00u de weg weer op. Dan kan de storm al best krachtig zijn..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doen ze vaak wat korter op de vooruitzichten.
Komt nog. Was dinsdag ook pas een paar uur van tevoren. Die geven ze pas uit als ze zeker weten dat er aan de criteria voldaan gaat worden in een bepaalde provincie. In het geval van windstoten is dat 100km/h.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vorige was wel een flopshow, dus misschien zijn ze nu terughoudender?
Uit de Guidance:quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:48 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Ogenschijnlijk is er in de diverse Harmonie uitvoer een grote consistentie, maar deze volgen grotendeels de EC uitvoer. KEPS geeft een tamelijk grote spreiding in de mogelijke oplossingen. Dat maakt het allemaal nog onzeker. Te onzeker om nu onze waarschuwingen al op te schalen naar oranje.
Als het op dat niveau komt ook uitkijken voor vliegende trampolinesquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
Dit gaat zoveel boompjes het leven kosten.
Dit dus,quote:
Storm in een glas waterquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Als jij dat zegt...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Die van januari 1990 kan ik me wel herinneren, veel dakpannen van daken gewaaid en hele stukken bos plat in de omgeving.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:23 schreef Beathoven het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)lijsten/zwarestormen
Ik kan me nog een storm van na halverwege de jaren '80 herinneren waarin ik me als kind aan een boom vasthield om niet weggeblazen te worden. Leuk om zo te zien dat dit waarschijnlijk die van oktober 1987 geweest moet zijn. Aardig om nog een aanknopingspunt te vinden.
Van die van 1990 waarin het maar liefst twee dagen te keer zou zijn gegaan kan ik me gekgenoeg niets herinneren.
#stormnostalgie
Heb je een GoPro?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:37 schreef Resistor het volgende:
Parasol naar binnen, zonwering omhoog, ramen dicht, en mij geestelijk voorbereiden dat ik om 8:00 in Amsterdam moet zijn met een lege bestelbus
Lekker op Flevoland tussen de weilanden fietsen.quote:
Dat zal wel meevallen, we hebben het wel zwaarder gehad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De cycloon die Nederland gaat verwoesten. RIP.
Helaas niet. Maar ik ga wel kijken of mijn telefoon tegelijk kan navigeren en een video opnemen.quote:
Bbq naar binnen check, trampoline verankerd, check.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:23 schreef stropdaz het volgende:
https://www.weeronline.nl(...)et-morgenochtend-los
Brabant en Limburg valt het nog mee zo te zien.
75 km per uur wind is geloof ik niet zo heel spannend en weinig regen hier zo te zien.
ECHTER de provincies daar boven kan het wel eens goed los gaan.
Zowel qua neerslag als wind.
Sterkte!
En vergeet niet de spullen binnen te zetten in je tuin, vast te snoeren of te verzwaren
Begrijp ik goed dat dit op sommige plekken heel lang kan aanhouden? Er zit 3 uur tussen maar sommige plekken zijn nog witpaars.quote:
ligt eraan waar je woont?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Begrijp ik goed dat dit op sommige plekken heel lang kan aanhouden? Er zit 3 uur tussen maar sommige plekken zijn nog witpaars.
Meeste modellen voorspellen van 6/7 uur tot 12/13 uur ongeveer harde wind. Nadruk komt wel meer op noorden te liggen later.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat dit op sommige plekken heel lang kan aanhouden? Er zit 3 uur tussen maar sommige plekken zijn nog witpaars.
Ja, zit nog best een range op de modellen. Toch durft een KNMI toch niet voor een code oranje te gaan. Je zou zeggen beter een keer te veel gewaarschuwd dan te weinig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:34 schreef Jojoke het volgende:
Morgenochtend nog maar even kijken wat de toestand is en wat verwacht wordt.
Ligt er beetje aan waar je woont.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
Zou ik dan toch wel mijn tuinspullen moeten verzwaren?
ik woon in nwquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:39 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar je woont.
Zou het zeker doen als je vanaf midden/noord woont.
Maar het kan nooit kwaad, ook niet als je in Brabant of Limburg woont.
Oei, sterkte morgenochtend.quote:
Ja ik doe hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:34 schreef Jojoke het volgende:
Morgenochtend nog maar even kijken wat de toestand is en wat verwacht wordt.
Mwa het is best zwaar materiaal hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:01 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Oei oei ... dan zou ik een paar bakstenen laten zitten in de tuinstoelen
Zoals ik al eerder zei wordt dit een last minute beoordeling, denk dat de doorslag vannacht wel wordt gemaakt gezien het luchtdruk al lager is dan is verwacht (kleine 2/3hpa). Denk dat richting begin ochtend die doorslag wel wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, zit nog best een range op de modellen. Toch durft een KNMI toch niet voor een code oranje te gaan. Je zou zeggen beter een keer te veel gewaarschuwd dan te weinig.
? Er is ook nog niks...quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:45 schreef Maver24 het volgende:
Nou hier in Rotterdam valt het zwaar tegen
Happy?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, zit nog best een range op de modellen. Toch durft een KNMI toch niet voor een code oranje te gaan. Je zou zeggen beter een keer te veel gewaarschuwd dan te weinig.
Wacht nog maar even af!quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:45 schreef Maver24 het volgende:
Nou hier in Rotterdam valt het zwaar tegen
Ik mag hopen van wel. Vieze tegenvaller andersquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat dat regengebied op de Noordzee nog het land indraaien?
Tornado'squote:Op woensdag 5 juli 2023 06:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel level 3 maar nieteens voor dik vet knetteronweer.
Jouw weer wel wat vandaag.quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat dat regengebied op de Noordzee nog het land indraaien?
Ik heb een caravan gekocht. Die ga ik rond het middaguur ophalen in Heerhugowaard. Dan weer terug de dijk over.quote:
niet doennnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een caravan gekocht. Die ga ik rond het middaguur ophalen in Heerhugowaard. Dan weer terug de dijk over.
Code oranje
Kan best , de wind is dan al heel wat minder.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een caravan gekocht. Die ga ik rond het middaguur ophalen in Heerhugowaard. Dan weer terug de dijk over.
Code oranje
Lekker benauwd dusquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:24 schreef Drass het volgende:
En dit weekend gewoon windstil en 32 graden
Je maakt een grapje. Toch...?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:24 schreef Drass het volgende:
En daarna weer een week of twee nat, fris en harde wind.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:24 schreef Drass het volgende:
Het viel wel mee. Gelukkig wat eerder vertrokken, en nu de rest van de geen daglicht meer dus geen idee hoe het buiten is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:37 schreef Resistor het volgende:
Parasol naar binnen, zonwering omhoog, ramen dicht, en mij geestelijk voorbereiden dat ik om 8:00 in Amsterdam moet zijn met een lege bestelbus
Code geel daar.quote:
Dat was ook maar 1 ensemble member.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat onderste ding is volgens mij afwezig gezien de radar en nieuwste modellen.
Ja, daar is Ernie wel goed in.quote:
Eens. #Prayforwestfrieslandquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:57 schreef K21 het volgende:
Die spiraal ziet er wel kunstig uit op buienradar.
En toch zie ik nog steeds mensen hier voorbij fietsen (Amsterdam). Dan heb je een enorme lul als baas of je leeft zelf onder een steen.quote:
Wat een lekker weertje vandaagquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jouw weer wel wat vandaag.
Koud en grijs en nat en winderig.
Je zal vast vandaag wel ergens zeggen "wat een lekker weertje vandaag"
Volgens mij valt er genoeg regen in Zuid Holland.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:03 schreef cherrycoke het volgende:
Hier in zuid holland grijpen we natuurlijk weer eens mis, het regent hier wat met wat wind.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Zoals gewoonlijk was die waarschuwing weer zwaar overdreven.
Is de dag al om?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zal eind van de dag melden of ik nog leef of nietquote:
Trololololquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Dingenquote:
Hier valt echt weinig te zien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:14 schreef asco het volgende:
https://www.youtube.com/live/q0-DDh1zdY4?feature=share
Valt tot nu toe heel erg mee hier in Wognum. Wel wat wind en regen in de zin van 'niet leuk als je erin fietst', maar verder stelt het niet zo veel voor eigenlijk.quote:
Het zou vannacht 30mm regenen met veel wind. Er is geen mm gevallen en er zijn hooguit drie bladeren uit de boom gewaaid.quote:
quote:
Verkeersinfarct incomingquote:De storm die momenteel over ons land raast, is aanzienlijk zwaarder dan verwacht. Daarom leggen we vanaf 8:30 uur het treinverkeer in Noord-Holland en Flevoland stil. Vanaf 9:30 uur wordt ook het treinverkeer boven Amersfoort stilgelegd. De reisplanner wordt bijgewerkt en vertoont nu nog onjuiste informatie. Later meer.
Lafaards! een beetje wind en men kan het niet aan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000 @:Zipportal
Ik ga het toch eens wagen op de fiets ook (maar als training, dus geen spullen mee die niet nat mogen worden ofzo), maar blijf maar wel even in de buurt van huis en ik ga toch ook zeker maar niet naar Flevolandquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:17 schreef josja het volgende:
Ja jezus hier heb ik dus helemaal geen zin in, moet zo weg, op de fiets uiteraard, waai vast met fiets en al om
Kan nu wel fuseren met Zuid-Holland. Femke Halsema wordt de nieuwe Nicola Sturgeonquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Het einde van het bestaan van Noord-Holland, erg mooi.
Ja tussen de zeehonden op de waddenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:23 schreef Jor_Dii het volgende:
PUSHMELDING GENOT!
Is Gerri Eickhof al ergens gespot?
Die oefent gewoon voor het NK tegenwindfietsen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:22 schreef Maver24 het volgende:
Komt net iemand voorbij op de fiets vol tegen de wind in hahahahaha.
Dan had het kaartje van gisteravond het dus goed in de smiezenquote:
Same ( in Alkmaar dan)quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Het waait hier (omgeving Alkmaar) enorm. Ziet er ook wel heftiger uit met al die bomen en struiken vol blad. Het is echt een heuse storm.
Is het voor Flevoland niet ook vooral het meer noordelijke deel (maar dat ze het voor de hele provincie geven)? Buiten dat Flevoland natuurlijk sowieso heviger is qua wind omdat het echt totaal vlak en grotendeels onbegroeid isquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:28 schreef Kriegel het volgende:
Genoeg regen hier (omgeving Harderwijk), maar de wind is vooralsnog niets bijzonders.
Apart, ook slechts code geel hier m.b.t. windstoten terwijl het een paar kilometer verderop in Flevoland opeens code rood moet zijn.
Betonpalen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:30 schreef Kriegel het volgende:
Helemaal prima trouwens, ik zit er ook niet op te wachten met m'n gammele schutting.
volgens mij meende ik net ergens te lezen dat die zware regenval eruit is. Of nog maar klein deel van het land.quote:
Ohhh, ik zag op Buienradar net rood 'voor Flevoland' en geel 'voor Gelderland', maar die pagina beperkt zich ook tot hele provincies dus dat is niet heel nauwkeurig.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het voor Flevoland niet ook vooral het meer noordelijke deel (maar dat ze het voor de hele provincie geven)? Buiten dat Flevoland natuurlijk sowieso heviger is qua wind omdat het echt totaal vlak en grotendeels onbegroeid is
quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Hier vliegt echt van alles door de lucht. De pmd-kliko van de buren is omgevallen, dus er vliegt allerlei plastic rond. Olijfboompjes zijn omgevallen. En die wind, ik vind het best beangsigend.
quote:
In de categorie vervoer:quote:
Mjin huis dan ook zo'n beetje.quote:
Hahaha, nee joh. Verrot waaibomenhout.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:31 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Betonpalen?
Die breken niet zomaar af
Sterktequote:Op woensdag 5 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Hier vliegt echt van alles door de lucht. De pmd-kliko van de buren is omgevallen, dus er vliegt allerlei plastic rond. Olijfboompjes zijn omgevallen. En die wind, ik vind het best beangsigend.
@Calandquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Het gaat hier intussen helemaal mis.
In de tuin is een stoel omgewaaid.
Ga zo maar koffie drinkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Regent lekker door, precies die slinger over ons heen.
Is het ook. Hier staan ook vier eiken naast het huis die best wel vol zitten met blad natuurlijk. Nou waait het vooral de andere kant op dus moeten de buren zich meer zorgen maken, maar tochquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:
Jammer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:54 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier in Friesland schijnt nog de zon, stilte voor de storm
picsquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:54 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier in Friesland schijnt nog de zon, stilte voor de storm
Hier staan ze nog fier overeind, taaie rakkers!quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:35 schreef miss_sly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moffen weer?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:57 schreef KingRoland het volgende:
nl alert binnen
@:caland @:zipportal @:coco @:onlogisch @:wereldgozer
Met Twitter handlequote:
Dit slaat nergens op. We praten hier Nederlands, we zijn een Nederlandse club.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Nog een NL alert en nu in het Engels, man man man
Jawelquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Co de rood plaatje nog niet gepost
Momo in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1286 Een juli storm in de maakquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kreeg net de FOK! versiequote:Op woensdag 5 juli 2023 09:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. We praten hier Nederlands, we zijn een Nederlandse club.
Bril nodig?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die van mij ging over Noord-Holland, dus alleen bepaalde gebieden denk ik. Als je daar woont dan heb ik geen ideequote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
Dit is zeker een willekeurige nl alert. Ik heb niets gekregen
Ik woon in Alkmaar en volgens mij ligt dat idd in nhquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die van mij ging over Noord-Holland, dus alleen bepaalde gebieden denk ik. Als je daar woont dan heb ik geen idee
Alkmaar is al opgegeven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik woon in Alkmaar en volgens mij ligt dat idd in nh
Ik heb ook nog niks ontvangen (Friesland)quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen mensen uit de prachtige provincie noord-hollandquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
Elon is een lul.quote:
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.quote:
Ja Twitter is geen goed medium meer hiervoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt paniek nu, 'levensgevaarlikjke situatie'...
quote:Het alarmnummer 112 dreigt in de regio Kennemerland overbelast te raken. Daarvoor waarschuwt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Kennemerland woensdagochtend. "Bel alleen 112 als het levensbedreigend is", zo roept hij mensen op.
en weersomstandiheden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt paniek nu, 'levensgevaarlikjke situatie'...
Het is ook niet zo dat dit niet verwacht werd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
en weersomstandiheden.
Dit is echt vaag. Je zou verwachten dat die berichten vooraf gemaakt worden? Maar dit ziet eruit alsof iemand letterlijk in blinde paniek op een toetsenbord zit te rammen
Vroeger hadden ze pas stormen, toen vlogen de koeien naar de andere kant van het land!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Bocaj het volgende:
Al die paniek ook om een beetje wind.
Misschien zijn we ook nix meer gewend!
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze pas stormen, toen vlogen de koeien naar de andere kant van het land!!
Snap dat KNMI niet zo maar code rood wil uitgeven, maar dat code oranje/rood ging worden zag je al een aantal dagen aankomen als je naar de modellen keek...quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat dit niet verwacht werd.
Inderdaad, die mongolen die gewoon op pad gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik kan hier altijd zo van genieten he.
Was daar ook https://crisis.nl niet voor bedoeld?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.
Maar eerst krijg je dan nog een douche van kak, diarree, schijt, urine, snot, gebruikte tampons en acid.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult maar effe nodig moeten schijten en dan door de wind in het water belanden met je Dixie
Zou Gerri Eickhof al onderweg zijn?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Je hoeft dan niet je kont af te vegen!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult maar effe nodig moeten schijten en dan door de wind in het water belanden met je Dixie
Het wachten is nu op de eerste VVD'er die gaat roepen dat alle bomen langs wegen weg moeten want onveilig!quote:
met je regenboogvlagquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
quote:Op de Marnixstraat in Haarlem is een boom omgewaaid en op een auto beland. "Er zitten twee mensen in de auto", vertelt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Kennemerland. Er is een traumahelikopter onderweg, maar het letsel lijkt niet levensbedreigend. "Ze worden op dit moment uit de auto gehaald."
Omgeving Leiden precies in die staartquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel gaaf uit zo op de radar.
Ik vind het hier al hard waaien en zit bij die 69 (dit is geil @de_boswachter ).quote:
En de hoofdstad die alle klappen krijgt. Rotterdam ook een stukkie of is dat schiedam naja same shit (grapje rotterdammers)quote:
Hoezo, die staan er normaal toch ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:25 schreef Olga het volgende:
Delen van de a9, a10 en a12 dicht wegens bomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |