Het viel wel mee. Gelukkig wat eerder vertrokken, en nu de rest van de geen daglicht meer dus geen idee hoe het buiten is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:37 schreef Resistor het volgende:
Parasol naar binnen, zonwering omhoog, ramen dicht, en mij geestelijk voorbereiden dat ik om 8:00 in Amsterdam moet zijn met een lege bestelbus
Code geel daar.quote:
Dat was ook maar 1 ensemble member.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat onderste ding is volgens mij afwezig gezien de radar en nieuwste modellen.
Ja, daar is Ernie wel goed in.quote:
Eens. #Prayforwestfrieslandquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:57 schreef K21 het volgende:
Die spiraal ziet er wel kunstig uit op buienradar.
En toch zie ik nog steeds mensen hier voorbij fietsen (Amsterdam). Dan heb je een enorme lul als baas of je leeft zelf onder een steen.quote:
Wat een lekker weertje vandaagquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jouw weer wel wat vandaag.
Koud en grijs en nat en winderig.
Je zal vast vandaag wel ergens zeggen "wat een lekker weertje vandaag"
Volgens mij valt er genoeg regen in Zuid Holland.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:03 schreef cherrycoke het volgende:
Hier in zuid holland grijpen we natuurlijk weer eens mis, het regent hier wat met wat wind.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Zoals gewoonlijk was die waarschuwing weer zwaar overdreven.
Is de dag al om?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zal eind van de dag melden of ik nog leef of nietquote:
Trololololquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Dingenquote:
Hier valt echt weinig te zien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:14 schreef asco het volgende:
https://www.youtube.com/live/q0-DDh1zdY4?feature=share
Valt tot nu toe heel erg mee hier in Wognum. Wel wat wind en regen in de zin van 'niet leuk als je erin fietst', maar verder stelt het niet zo veel voor eigenlijk.quote:
Het zou vannacht 30mm regenen met veel wind. Er is geen mm gevallen en er zijn hooguit drie bladeren uit de boom gewaaid.quote:
quote:
Verkeersinfarct incomingquote:De storm die momenteel over ons land raast, is aanzienlijk zwaarder dan verwacht. Daarom leggen we vanaf 8:30 uur het treinverkeer in Noord-Holland en Flevoland stil. Vanaf 9:30 uur wordt ook het treinverkeer boven Amersfoort stilgelegd. De reisplanner wordt bijgewerkt en vertoont nu nog onjuiste informatie. Later meer.
Lafaards! een beetje wind en men kan het niet aan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:treinhoer @:treinhomo @:trein2000 @:Zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |