Ja Twitter is geen goed medium meer hiervoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt paniek nu, 'levensgevaarlikjke situatie'...
quote:Het alarmnummer 112 dreigt in de regio Kennemerland overbelast te raken. Daarvoor waarschuwt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Kennemerland woensdagochtend. "Bel alleen 112 als het levensbedreigend is", zo roept hij mensen op.
en weersomstandiheden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt paniek nu, 'levensgevaarlikjke situatie'...
Het is ook niet zo dat dit niet verwacht werd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
en weersomstandiheden.
Dit is echt vaag. Je zou verwachten dat die berichten vooraf gemaakt worden? Maar dit ziet eruit alsof iemand letterlijk in blinde paniek op een toetsenbord zit te rammen
Vroeger hadden ze pas stormen, toen vlogen de koeien naar de andere kant van het land!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Bocaj het volgende:
Al die paniek ook om een beetje wind.
Misschien zijn we ook nix meer gewend!
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze pas stormen, toen vlogen de koeien naar de andere kant van het land!!
Snap dat KNMI niet zo maar code rood wil uitgeven, maar dat code oranje/rood ging worden zag je al een aantal dagen aankomen als je naar de modellen keek...quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat dit niet verwacht werd.
Inderdaad, die mongolen die gewoon op pad gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik kan hier altijd zo van genieten he.
Was daar ook https://crisis.nl niet voor bedoeld?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.
Maar eerst krijg je dan nog een douche van kak, diarree, schijt, urine, snot, gebruikte tampons en acid.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult maar effe nodig moeten schijten en dan door de wind in het water belanden met je Dixie
Zou Gerri Eickhof al onderweg zijn?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Je hoeft dan niet je kont af te vegen!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult maar effe nodig moeten schijten en dan door de wind in het water belanden met je Dixie
Het wachten is nu op de eerste VVD'er die gaat roepen dat alle bomen langs wegen weg moeten want onveilig!quote:
met je regenboogvlagquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
quote:Op de Marnixstraat in Haarlem is een boom omgewaaid en op een auto beland. "Er zitten twee mensen in de auto", vertelt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Kennemerland. Er is een traumahelikopter onderweg, maar het letsel lijkt niet levensbedreigend. "Ze worden op dit moment uit de auto gehaald."
Omgeving Leiden precies in die staartquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel gaaf uit zo op de radar.
Ik vind het hier al hard waaien en zit bij die 69 (dit is geil @de_boswachter ).quote:
En de hoofdstad die alle klappen krijgt. Rotterdam ook een stukkie of is dat schiedam naja same shit (grapje rotterdammers)quote:
Hoezo, die staan er normaal toch ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:25 schreef Olga het volgende:
Delen van de a9, a10 en a12 dicht wegens bomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |