Dit slaat nergens op. We praten hier Nederlands, we zijn een Nederlandse club.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Nog een NL alert en nu in het Engels, man man man
Jawelquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Co de rood plaatje nog niet gepost
Momo in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1286 Een juli storm in de maakquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kreeg net de FOK! versiequote:Op woensdag 5 juli 2023 09:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. We praten hier Nederlands, we zijn een Nederlandse club.
Bril nodig?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die van mij ging over Noord-Holland, dus alleen bepaalde gebieden denk ik. Als je daar woont dan heb ik geen ideequote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
Dit is zeker een willekeurige nl alert. Ik heb niets gekregen
Ik woon in Alkmaar en volgens mij ligt dat idd in nhquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die van mij ging over Noord-Holland, dus alleen bepaalde gebieden denk ik. Als je daar woont dan heb ik geen idee
Alkmaar is al opgegeven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik woon in Alkmaar en volgens mij ligt dat idd in nh
Ik heb ook nog niks ontvangen (Friesland)quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen mensen uit de prachtige provincie noord-hollandquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
Elon is een lul.quote:
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |