Dit slaat nergens op. We praten hier Nederlands, we zijn een Nederlandse club.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:00 schreef Simmertje het volgende:
Nog een NL alert en nu in het Engels, man man man
Jawelquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Co de rood plaatje nog niet gepost
Momo in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1286 Een juli storm in de maakquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Kreeg net de FOK! versiequote:Op woensdag 5 juli 2023 09:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. We praten hier Nederlands, we zijn een Nederlandse club.
Bril nodig?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die van mij ging over Noord-Holland, dus alleen bepaalde gebieden denk ik. Als je daar woont dan heb ik geen ideequote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
Dit is zeker een willekeurige nl alert. Ik heb niets gekregen
Ik woon in Alkmaar en volgens mij ligt dat idd in nhquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die van mij ging over Noord-Holland, dus alleen bepaalde gebieden denk ik. Als je daar woont dan heb ik geen idee
Alkmaar is al opgegeven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik woon in Alkmaar en volgens mij ligt dat idd in nh
Ik heb ook nog niks ontvangen (Friesland)quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Alleen mensen uit de prachtige provincie noord-hollandquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Olga het volgende:
Elon is een lul.quote:
Dat is wat ik bedoel idd. Sinds een week ofzo moet je inloggen om tweets te kunnen zien. Lijkt me niet handig voor noodsituaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop